Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk wel heel vreemd. Die mensen hebben waarschijnlijk nog nooit een wat minder bekende westerse artiest gehoord, laat staan metallica, dat voor hun helemaal buitensporig hard moet zijn
![]()
|
Verwijderd
|
Idd..
Maar opzich word ik ook wel vrij snel tierelier van die marokaanse muziek... terwijl een gemiddelde marokaan dat geweldig vindt.. Vrij apart eigenlijk hoe erg die smaken verschillen.. En als je dan ziet/hoort wat d'r aan muziek gemaakt wordt in sommige afrikaanse landen... |
![]() |
|
Wat een stel debielen zeg
![]() Mij zouden ze breken met dat "Lick it now, lick it good" nummer, dat vind ik zo afschuwelijk. Getuigd van zo ongelofelijk weinig respect voor de vrouwelijke sekse, ik snap ook echt niet dat sommige meisjes dat nummer leuk vinden...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
haha wel een goed idee van de amerikanen.. Het zal wel niet echt waar zijn maar gewoon weer een propaganda stunt... Hoewel, na 24 uur lang smurfenhouse trek ik het toch ook niet meer..
Wat ook wel goed werkt is iemand de hele dag onder een langzaam druppelende kraan vastbinden en dan de druppel de hele tijd op zijn / haar hoofd terecht laten komen ![]() Of iemands oogleden eraf halen en dan met steeds een andere kleur licht in zijn / haar ogen schijnen ![]() Of heeeeeel veel knoflook eten en dan om de 5 seconden bij iemand in zijn / haar gezicht ademen.. ![]() ![]() Of een hele tijd geen eten geven en dan een stuk ontbijtkoek (oid) met een touwtje net boven zijn / haar mond hangen zodat hij / zij er net niet bijkan ![]() ![]() ![]() *slaat door*
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Merzbow, daar zal ik zelf ook knettergek van worden. Je zou trouwens maar een hele dag lang naar dat gemekker van die volslagen geestelijk ongenezelijk zieke Jim moeten luisteren. Allejezus Christus.
|
Verwijderd
|
Ik weet eigenlijk niet wat mij tot doorslag zal brengen...
ja rule en co waarschijnlijk. Want extreme muziek als de volgenden kan ik (uitzonderingen daargelaten) wel waarderen : Drop dead Merzbow SMES Venetian Snares Atari Teenage Riot Hellnation Regurgitate Last Days of Humanity Godstomper (tering wat een slechte grind) DJ Noisekick & Kerberos ( '666 BPM-s' ) Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 15:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo vet, een keer op een khoffik feesje moeten aanhoren ! noise.... iemand moet me daar eens wat artiesten van hier neer poten. Maar ik zou na een paar uurtjes ook iets aan mn kop krijgen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Audiomasochisme Tsasil | 56 | 30-04-2005 01:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sharia, de ideale wet; en oplossing voor alle problemen Isa | 229 | 12-07-2004 23:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Laura zozze | 11 | 08-07-2004 13:09 | |
Muziek |
Muziek om bij na te denken Wammus | 41 | 25-05-2004 10:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mishandelingen/martelingen/inhumane behandeling gevangenen door o.a. Amerikanen Rollo Tomasi | 500 | 22-05-2004 22:56 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |