Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als ik zak, waar ik niet vanuit ga. Ga ik mezelf eens flink de waarheid zeggen, dan is het m'n eigen schuld. Daarna ga ik eens bekijken waar het aan ligt. Misschien dan ergens een vak of twee over doen. En ik kan ook nog altijd full-time kok worden in Maastricht, Nijmegen of Utrecht.
![]()
||
![]() |
Citaat:
dat kan OOK als je geslaagd bent hoor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb examen gedaan in de tijd van net 2de fase invoering
voor die 2de fase mocht je met overgang vwo 5 naar 6 gewoon naar het HBO dat mocht niet in de tijd dat ik examen deed omdat ze de luie studenten niet wilden hebben nu zou het vreemd zijn als het nog steeds niet kon, maar in de meeste HBO toelatings eisen staan HAVO/vwo diploma of MBO diploma en staat niets over een overgang ![]()
|
![]() |
Pfff, er is toch wel een kans dat ik ga zakken. Ik zou dan echt niet weten wat ik dan zou moeten doen. Ik heb echt totaal geen zin om nog een jaartje over te doen. Wel heb ik gehoord dat je bijvoorbeeld via de Mondriaan ofsow de paar certificaten in een paar maanden kan halen voor de vakken waarvoor je niet bent geslaagd. Misschien is dat een optie. Ik zou echt absoluut niet nog een examenweek willen meemaken.
|
![]() |
|
bah mot er niet aan denken nu te gaan zakken, dan zou ik gewoon 8 jaar over mn VO doen
![]() Ermz maar ik zou et dan wel nog een keer over doen denk ik... gewoon omdat ik daar alles al ken. Maarjah die certificaten gedoe is eigenlijk ook wel een goeie optie.. Maar als maandag goed gaat ben ik denk ik toch wel geslaagd. ![]()
|
Ik kan nog zakken als ik mijn examen morgen verkloot en daarna ook nog eens het herexamen.... ik ga er niet vanuit maar het kan nog wel. Als ik zak ben ik niet van plan het jaar over te doen. Bah, dat zou ik echt niet trekken
![]() ![]()
|
Ik was vorig jaar gezakt, komt wel ff hard aan ook al weet je dat je t vern**kt hebt...Ik heb toen gewoon t jaar over gedaan en ik me best bevallen. Maargoed deze x slaag ik gelukkig wel, dus volgend jaar lekker HBO-en!
Kuzz Ik ![]()
|
als je zakt voor je vwo dan kun je hbo gaan doen maar het punt is dat je je middelbare school diploma MOET hebben om je propedeuse te kunnen halen.
er is dus een optie dat je gewoon begint met hbo en dat je dan aan het eind van dat jaar nog een keer eindexamen doet... dat doet namelijk een jongen die ik ken maar ik denk niet dat dat aan te raden is |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] En dan de knal. Soapsie | 7 | 19-11-2006 10:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
HAVO |
Zakken...en dan? Verwijderd | 5 | 20-05-2005 23:34 | |
Psychologie |
Je weet iets van een medisch gebied, en dan overkomt het een bekende... Rabbi Daniel | 44 | 19-12-2003 08:45 | |
Algemene schoolzaken |
Havo / Vwo- diploma op zak, en dan? Snufje | 11 | 08-01-2003 09:46 | |
Games |
Super Smash Brothers: Melee ABrules | 119 | 17-07-2002 21:17 |