Advertentie | |
|
![]() |
|
ja is leuk, www.tigerbeat6.com geloof ik
|
![]() |
|
als je de lettertjes leest staat er niets agressiefs bij. Probleem met geschreven taal is dat er soms onduidelijkheden kunnen ontstaan. Ik had moeten weten dat 86 een aangeboren woede naar mij toe heeft en had mijn woorden wellicht beter moeten kiezen. Maar ik ben blij dat hij weer een nieuwe deathwish voor mij heeft verzonnen, en ik ben ook blij dat het weer van zon hoge literaire kwaliteit is. Friso you keep amazing me with your intellect..
||
Citaat:
Dat jij op elke post van mij reageert. En die probeert af te kraken, of te ontkrachten. Dat is gewoon een waarheid. Het maakt niet uit waar, bijvoorbeeld hier, ik vraag me sterk af of als bijvoorbeeld iemand anders dit topic had aangemaakt of je eenzelfde reactie had gehad? Nee. Het halo effect 'wat is dat?' zoek maar op. Je kan zeggen dat ik een aangeboren woede heb, maar jij lijkt mij altijd te willen irriteren. En dat is ronduit pathetic. Kun je tegen iedereen zeggen 'ow hij pakt me altijd aan'. dat valt misschien op omdat ik agressiever reageer. maar het is bullshit, verkeerde beeldvorming. Denk eens na. Ow en om birthmark moet ik alleen maar even glimlachen.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 |