Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2003, 21:42
l00k At Me
l00k At Me is offline
Voor sommige mensen is dit een sport, zelfs zo erg dat ze die persoon helemaal niks vonden.
Wat heeft zoenen tijdens het uitgaan dan voor een betekenis voor de meeste mensen?
Voor mij betekend het wel veel namelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2003, 21:58
kastdeur
kastdeur is offline
als ik nu zou zoenen tijdens het uitgaan zou ik vreemd gaan...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 22:00
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 24-05-2003 @ 22:58:
als ik nu zou zoenen tijdens het uitgaan zou ik vreemd gaan...
En als je vrijgezel ben en die jongen de volgende dag op straat ziet lopen.
Wat doe je dan?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 22:03
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 24-05-2003 @ 23:00:
En als je vrijgezel ben en die jongen de volgende dag op straat ziet lopen.
Wat doe je dan?
dan zou ik hem heel hard uitlachen

nee weetikveel
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 22:08
Gwinnie
Gwinnie is offline
heb nooit een jongen gezoend geloof ik tijdens het uitgaan....

ja 1 keer een vriend van me, hij liep al 3 dagen aan te dringen en ik zei: 'nee je hebt een vriendin' maar ja... toen was ik ineens straalbezopen..
maar goed, toen hebben we allebei gedaan of er nooit iets gebeurd was en dat doen we nu nog steeds.

o jawel! nog 1. afgelopen zomer, de fransman met wie ik al de hele vakantie beetje liep te flirten. dat was mn laatste avond bij de afscheidszoen, toen dacht ik: 'what the hell' en zoende ik m.
heb nog steeds contact met m
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 22:13
Krayzie
Krayzie is offline
Betekend niet zoveel, ja ik praat mezelf altijd vanalles aan en ik wordt er nooit gelukkiger van van zomaar met iemand te zoenen. Heb eig ook maar 2 eehmm mss 3 keer gedaan. 1 keer op vakantie in blankenberge maar ja daar is de vakantie naar . Andere keer vonk de jongen wel erg leuk . En verder eehmm laten we het daar maar niet over hebben !

Maar er hoeft geen betekenis achter te zitten als je er allebei maar zo naar kijkt !
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 22:15
Thomas
Thomas is offline
Voor de meeste mensen betekent het niet meer dan alleen LUST.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 23:03
Verwijderd
Vaak zat

Toen ik 15/16 was, was het... nou, geen sport, maar een soort zelfbevestiging. Ik zoende niet met zomaar iemand (behalve in enkele gevallen met teveel alcohol Slecht, ik weet het), maar wel jongens die ik die avond had ontmoet. Erg vond ik dat niet - het was maar zoenen, niks meer, het betekende verder niet iets.

Later niet meer zo vaak, en niet meer zo gemakkelijk. Ik weet van mezelf dat ik eigenlijk met iedereen kan zoenen, het zoenen op zich is niet zo belangrijk. Ik hou alleen niet van intiem zijn met zomaar iemand (het in elkaars armen hangen ed betekent op zich meer voor mij), dus het gebeurt nou vrijwel nooit meer dat het onbekenden zijn. *kijkt even naar de laatste gevallen* Mja, heel vaak voor een avondje met een jongen die ik wel leuk vind, en hij mij, maar allebei niets meer (ja hij is vorig jaar verliefd op me geweest en ik bijna op hem daarna, maar nooit tegelijkertijd ). Dan is zoenen echt leuk, maar er zit niets aan vast.

<edit> Behalve in verkering/vakantie-vriendje heb ik eigenlijk bijna nooit buiten het uitgaan gezoend... dat is dan wel weer verontrustend. Ehehe ^_^;
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 23:07
charly not
charly not is offline
weleens gedaan..
Gewoon voor de lol en omdat ik er zin in had (en die ander blijkbaar ook ).
maar goed, ik zoen eigenlijk als ik uitga nooit met totaal onbekende. Dus dat probleem van als je diegene later weer tegenkomt, en wat je dan moet zeggen... "hoi" ofzo
Oud 24-05-2003, 23:19
Verwijderd
2 × zown beetje hetzelfde bericht?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 23:28
Verwijderd
Citaat:
charly not schreef op 25-05-2003 @ 00:07:
weleens gedaan..
Gewoon voor de lol en omdat ik er zin in had (en die ander blijkbaar ook ).
maar goed, ik zoen eigenlijk als ik uitga nooit met totaal onbekende. Dus dat probleem van als je diegene later weer tegenkomt, en wat je dan moet zeggen... "hoi" ofzo
Wat je later zegt? *denkt even na*

Mja, de gevallen die ik later weerzag, waren van te voren allemaal bekenden van mij en het is in hun geval óf doodgezwegen, óf er is meer van gekomen (vaker zoenen of zelfs verkering). Ik kan me 2 gevallen waarin dat niet zo was, de eerste omdat er een hele hoop gezeur was - ik vond hem leuk en hij mij ook, maar we dachten allebei van elkaar dat het niet zo was, en toen vond hij een vriendin van mij ook nog leuk en toen ging het helemaal mis. De andere was een groot foutje, een vriend van mijn broertje (exklasgenoot van mij) en ik was vrij dronken en hij ook nogal en we lopen nog steeds te flirten, maar meer gebeurt er toch echt niet.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 02:11
Verwijderd
vies man, bah. ik heb een paar keer met mijn toenmalige vriendin gezoend in de kroeg. toen was ik al redelijk bezwaard, ik had echt het gevoel dat iedereen naar ons keek terwijl we toch gewoon maar één van de vele zoenende stelletjes waren.

eigenlijk zoen ik nooit in kroegen met vreemden omdat ik weet dat ze niet kunnen zoenen, vies naar bier en marlboro light smaken en toch zat zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 09:07
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-05-2003 @ 00:03:

Ik weet van mezelf dat ik eigenlijk met iedereen kan zoenen
Kom jij even arrogant over, je kan helemaal niet met iedereen zoenen, juist als meiden zo een uitstralling vertonen zijn ze voor mij al niet intressant meer.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 09:34
stout!
stout! is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 25-05-2003 @ 10:07:
Kom jij even arrogant over, je kan helemaal niet met iedereen zoenen, juist als meiden zo een uitstralling vertonen zijn ze voor mij al niet intressant meer.
Volgens mij bedoelt ze dat het voor haar géén probleem is, dat ze geen gevoelens hoeft te hebben voor de jongen waar ze mee zoent. Maar ik kan het mis hebben ( ).
Oud 25-05-2003, 09:47
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
stout! schreef op 25-05-2003 @ 10:34:
Volgens mij bedoelt ze dat het voor haar géén probleem is, dat ze geen gevoelens hoeft te hebben voor de jongen waar ze mee zoent. Maar ik kan het mis hebben ( ).
In dat geval mij excuses.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 09:53
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik heb het vaak genoeg gedaan maar ik denk niet dat ik het nog eens zal doen. Ik had toen nog nooit een vriend gehad dus wist eigenlijk ook niet hoe het was om met iemand te zoenen waar je iets voor voelde. Ik vind het nu eigenlijk vrij triest. Maarja, dat zijn vooral de mensen die overdrijven. Een vriendin van me zat laatst met iemand te praten en toen was het zoiets als "heb ik met jou gezoend?Ow, dat wist ik helemaal niet meer"
Dat snap ik echt niet..

Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 10:26.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 10:11
Drizzt
Drizzt is offline
Ik vind het ZO triest als mensen tijdens het uitgaan steeds weer een ander zoenen. Als het eens een keertje gebeurt, vooruit.. Maar als het vaker gebeurt, dan moeten die mensen eens bij zichzelf te rade gaan en uitzoeken waarom ze zulk triest gedrag vertonen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 10:53
stout!
stout! is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 25-05-2003 @ 11:11:
Ik vind het ZO triest als mensen tijdens het uitgaan steeds weer een ander zoenen. Als het eens een keertje gebeurt, vooruit.. Maar als het vaker gebeurt, dan moeten die mensen eens bij zichzelf te rade gaan en uitzoeken waarom ze zulk triest gedrag vertonen.
Misschien omdat ze het leuk vinden en er op een andere manier tegenaan kijken dan jij? Dat kan, namelijk.

Ik zelf zoen bijna nooit tijdens het uitgaan, niks voor mij. Maar als andere mensen dat fijn vinden en kunnen, van mij mogen ze.

Wat ik echt triest vind, is mensen die denken dat ze voor andere mensen mogen beslissen wat triest is (terwijl ze er geen last van hebben).
Oud 25-05-2003, 11:05
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
stout! schreef op 25-05-2003 @ 09:34:
Nope klopt, tis niet arrogant bedoelt!
Oud 25-05-2003, 11:14
Esmée
Esmée is offline
Laatste tijd wel wat minder, maar komt wel voor ja, gewoon dom zoenen voor een keertje... zie er het probleem niet van in als je er allebei lol aan beleeft en allebei weet dat het daarbij blijft, prima toch...
Oud 25-05-2003, 11:27
Multilot
Multilot is offline
laatste tijd minder, maar verder betekende het niet echt veel voor mij, toen ik het wel deed...
Oud 25-05-2003, 11:32
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Disasterpiece schreef op 25-05-2003 @ 00:19:
2 × zown beetje hetzelfde bericht?

ja sorry, dacht dat t de 1e keer fout ging ,, en niet gecontroleerd, maar heb er al 1 verwyderd...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 11:43
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
stout! schreef op 25-05-2003 @ 11:53:
Misschien omdat ze het leuk vinden en er op een andere manier tegenaan kijken dan jij? Dat kan, namelijk.

Ik zelf zoen bijna nooit tijdens het uitgaan, niks voor mij. Maar als andere mensen dat fijn vinden en kunnen, van mij mogen ze.

Wat ik echt triest vind, is mensen die denken dat ze voor andere mensen mogen beslissen wat triest is (terwijl ze er geen last van hebben).

Het is pas triest als mensen hun eigen interpretatie geven aan de woorden van een ander. Ik beslis niets voor anderen, ik geef mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 12:02
Verwijderd
Citaat:
l00k At Me schreef op 25-05-2003 @ 10:07:
Ja idd, zoals Stout! zegt... niet dat ik iedereen kan hebben, godallemachtig nee Was het maar waar
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 12:04
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik maak em dan eerst duidelijk dat het eenmalig is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2003, 13:10
stout!
stout! is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 25-05-2003 @ 12:43:
Het is pas triest als mensen hun eigen interpretatie geven aan de woorden van een ander. Ik beslis niets voor anderen, ik geef mijn mening.
Hoe kun je:
"Maar als het vaker gebeurt, dan moeten die mensen eens bij zichzelf te rade gaan en uitzoeken waarom ze zulk triest gedrag vertonen."
anders interpreteren ?

Daarmee zeg je dus dat vaak zoenen triest gedrag is, en wat die trieste mensen móeten doen.
Ik zeg helemaal niet dat jij voor mensen beslist wat ze moeten doen (dat kun je namelijk niet), ik zeg dat ik het triest vind om te zeggen wat andere mensen moeten doen en dat iets wat ze zelf moeten weten 'triest gedrag' is.

Als jij niet verkeerd 'geďnterpreteerd' worden, moet je je wat genuanceerder uitdrukken .

Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 13:15.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 13:25
)Vampje(
)Vampje( is offline
Voor mij was het altijd voor de lol. Waren ook voornamelijk jongens die ik normaal nooit leuk zou vinden.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 13:29
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb eigenlijk nog nooit zomaar iemand gezoend tijden het uitgaan. Van de 2 keren dat ik dat gedaan heb, kwam er altijd meer uit dan alleen een keertje zoenen.
Maar ik voel me niet echt prettig als ik in het bijzijn van anderen ontzettend sta te zoenen met mijn vriend, ook niet als ik gedronken heb. Dan zul je me wel meer in de buurt van mijn vriend zien staan en af en toe een klein kusje geven, maar verder niets.
Oud 25-05-2003, 13:29
poesiefox
poesiefox is offline
Nooit, tenzij er meer achter zit. Ik ben niet zo makkelijk. Als ik eenmaal met hem zoen, ga ik wel ook meteen all the way.
Oud 25-05-2003, 13:52
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
als ik uitga zie ik overal om me heen mensen die met
elkaar zoenen terwijl ze elkaars naam amper kennen.
ik heb me hier ook wel eens aan schuldig gemaakt
maar voor mij hoort er liefde of op zijn minst aantrekkings-
kracht bij zoenen.
Oud 25-05-2003, 14:42
snoopy
snoopy is offline
Ik heb nog nooit iemand gezoend die ik bij uitgaan heb ontmoet. Wel heb ik met m'n vriend gezoend, toen we samen uitgingen (duh!)
Oud 25-05-2003, 21:41
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 25-05-2003 @ 11:11:
EENS
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:45
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
stout! schreef op 25-05-2003 @ 11:53:

Hier ben ik het ook mee eens.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:48
Verwijderd
Nou ja of dat zoenen echt iets betekent weet ik niet. Op dat moment is het was het altijd wel erg geslaagd. Maar dat komt door de sfeer ofzo. Maar een echte betekenis nee, nou ja wel zo leuk dat ik het er met een vriendin maanden nog over kan hebben .
En nee van die mensen die er een sport van maken; of die van te voren zoiets hebben van ik ga vanavond weer eens lekker scoren, nee dank je. Ik heb er nooit een sport van gemaakt; het is ook pas 2 keer gebeurd. Echt met het idee; ik ga uit om te zoenen vind ik wel erg
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:51
thunder110
thunder110 is offline
Zoenen tijdens het uitgaan, nee dank je.
Oud 25-05-2003, 21:57
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-05-2003 @ 13:02:
Ja idd, zoals Stout! zegt... niet dat ik iedereen kan hebben, godallemachtig nee Was het maar waar
Sorry nogmaals.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 22:02
stout!
stout! is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 25-05-2003 @ 22:45:
Hier ben ik het ook mee eens.
Uhm dat is een beetje tegenstrijdig vind je ook niet?

Ik ging namelijk tegen hem in.
Oud 25-05-2003, 22:03
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
stout! schreef op 25-05-2003 @ 23:02:
Uhm dat is een beetje tegenstrijdig vind je ook niet?

Ik ging namelijk tegen hem in.
Ja maar ik ben het allemaal met dat eens, wat ik genoteerd heb.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 22:04
l00k At Me
l00k At Me is offline
Ik zelf vind het namelijk wel zielig dat mensen elke week gaan zoenen met een andere.
Maar om dat nou over iemand anders te gaan bepalen vind ik niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 22:08
murcielago
murcielago is offline
Het is inderdaad alleen lust, want als je dan die zondagochtend wakker wordt en je bent nuchter denk je bijna altijd zoiets van: WAAROM!!!!
Niet dat het bij mij heel vaak is gebeurt hoor maar in een lamme bui is het wel eens voorgekomen
Oud 25-05-2003, 22:15
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
murcielago schreef op 25-05-2003 @ 23:08:
Het is inderdaad alleen lust, want als je dan die zondagochtend wakker wordt en je bent nuchter denk je bijna altijd zoiets van: WAAROM!!!!
Niet dat het bij mij heel vaak is gebeurt hoor maar in een lamme bui is het wel eens voorgekomen
Ik heb het wel eens meegemaakt toen dat ik onder invloed van alcohol was meisjes me juist proberen te versieren.
Gelukkig gedraag ik me meer dronken dan dat ik ben en ben ik altijd nog sterk genoeg om niet met ze te zoenen.
Het valt me altijd op dat het meestal de minder mooie meisjes zijn.
Helaas
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 23:19
Tox
Tox is offline
ik zoen natuurlijk weleens met een meisje voor een avond, maar dat is geen sport van me, heb het eerlijk gezegd ook al een hele tijd niet meer gedaan. Maar als ik met een meid zoen vind ik haar meestal ook wel leuk ofzo (niet meer dan da).
Oud 26-05-2003, 05:46
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 25-05-2003 @ 23:04:
Ik zelf vind het namelijk wel zielig dat mensen elke week gaan zoenen met een andere.
Maar om dat nou over iemand anders te gaan bepalen vind ik niet kunnen.
Eens
Doorgaans hou ik mijn mening voor me en vind ik dat iedereen lekker moet doen wat ie zelf wil.. Maar aangezien dit een forum is waar niemand me kent, kan ik best eens wat minder politiek correct reageren... Dus ik vind het triest!

Trouwens, ik zou geen vriendin willen die 100 jongens heeft gezoend. Iemand anders wel?

Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 05:49.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 12:22
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 26-05-2003 @ 06:46:
Eens
Doorgaans hou ik mijn mening voor me en vind ik dat iedereen lekker moet doen wat ie zelf wil.. Maar aangezien dit een forum is waar niemand me kent, kan ik best eens wat minder politiek correct reageren... Dus ik vind het triest!

Trouwens, ik zou geen vriendin willen die 100 jongens heeft gezoend. Iemand anders wel?
Nee jakkie
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 13:26
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Tox schreef op 26-05-2003 @ 00:19:
ik zoen natuurlijk weleens met een meisje voor een avond, maar dat is geen sport van me, heb het eerlijk gezegd ook al een hele tijd niet meer gedaan. Maar als ik met een meid zoen vind ik haar meestal ook wel leuk ofzo (niet meer dan da).
Een sport bwehehe
Oud 26-05-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
murcielago schreef op 25-05-2003 @ 23:08:
Dan doe je toch wel iets fout, ik heb eigenlijk nog nooit spijt gehad...wel eens dingen gedaan die ik in nuchtere toestand misschien iets meer overweging zou hebben gegund, maar als je echt spíjt hebt achteraf en niet meer weet waarom je het hebt gedaan dan moet je minder drinken.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 18:22
Linda18
Linda18 is offline
wrom betekent het eigenljijk veel voor je??? dat zou ik wel eens willen weten....
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 19:52
confabulatie
confabulatie is offline
je gaat toch ook niet op stap om met jan en alleman te zoenen? zo komt het nu beetje over vind ik...
nou ja ik zoen in ieder geval nooit als ik op stap ben.... of ik moet dan al vriend hebben ofzo,maar dan nog houd ik niet van geklef als ik op stap ben.....
ga stappen voor gezellig heid.. zoenen ken ik thuis ook wel...
Oud 26-05-2003, 20:12
lieve
lieve is offline
Hoewel ik hier ook al schuldig aan ben geweest,
heeft zoenen voor mij ook wel een belangrijke betekenis.
Maar één keer kon ik niet aan de verleiding weerstaan. Het kan voor sommige mss raar klinken, maar toch is het zo.
We wisten beide dat we geen gevoelens hadden voor elkaar, maar toch wilden we beide met elkaar zoenen.

Maar mensen die zoenen om te zoenen tijdens het uitgaan, en die daar dan echt een sport van maken... daar kan ik ook niet bij!
Oud 26-05-2003, 20:16
Verwijderd
zoenen=leuk

heb je meer reden nodig?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten