Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
vies man, bah. ik heb een paar keer met mijn toenmalige vriendin gezoend in de kroeg. toen was ik al redelijk bezwaard, ik had echt het gevoel dat iedereen naar ons keek terwijl we toch gewoon maar één van de vele zoenende stelletjes waren.
eigenlijk zoen ik nooit in kroegen met vreemden omdat ik weet dat ze niet kunnen zoenen, vies naar bier en marlboro light smaken en toch zat zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb het vaak genoeg gedaan maar ik denk niet dat ik het nog eens zal doen. Ik had toen nog nooit een vriend gehad dus wist eigenlijk ook niet hoe het was om met iemand te zoenen waar je iets voor voelde. Ik vind het nu eigenlijk vrij triest. Maarja, dat zijn vooral de mensen die overdrijven. Een vriendin van me zat laatst met iemand te praten en toen was het zoiets als "heb ik met jou gezoend?Ow, dat wist ik helemaal niet meer"
Dat snap ik echt niet.. Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 10:26. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zelf zoen bijna nooit tijdens het uitgaan, niks voor mij. Maar als andere mensen dat fijn vinden en kunnen, van mij mogen ze. Wat ik echt triest vind, is mensen die denken dat ze voor andere mensen mogen beslissen wat triest is (terwijl ze er geen last van hebben).
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is pas triest als mensen hun eigen interpretatie geven aan de woorden van een ander. Ik beslis niets voor anderen, ik geef mijn mening. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Maar als het vaker gebeurt, dan moeten die mensen eens bij zichzelf te rade gaan en uitzoeken waarom ze zulk triest gedrag vertonen." anders interpreteren ![]() Daarmee zeg je dus dat vaak zoenen triest gedrag is, en wat die trieste mensen móeten doen. Ik zeg helemaal niet dat jij voor mensen beslist wat ze moeten doen (dat kun je namelijk niet), ik zeg dat ik het triest vind om te zeggen wat andere mensen moeten doen en dat iets wat ze zelf moeten weten 'triest gedrag' is. Als jij niet verkeerd 'geďnterpreteerd' worden, moet je je wat genuanceerder uitdrukken ![]()
Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 13:15. |
![]() |
|
Ik heb eigenlijk nog nooit zomaar iemand gezoend tijden het uitgaan. Van de 2 keren dat ik dat gedaan heb, kwam er altijd meer uit dan alleen een keertje zoenen.
Maar ik voel me niet echt prettig als ik in het bijzijn van anderen ontzettend sta te zoenen met mijn vriend, ook niet als ik gedronken heb. Dan zul je me wel meer in de buurt van mijn vriend zien staan en af en toe een klein kusje geven, maar verder niets.
|
![]() |
als ik uitga zie ik overal om me heen mensen die met
elkaar zoenen terwijl ze elkaars naam amper kennen. ik heb me hier ook wel eens aan schuldig gemaakt ![]() ![]() maar voor mij hoort er liefde of op zijn minst aantrekkings- kracht bij zoenen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja of dat zoenen echt iets betekent weet ik niet. Op dat moment is het was het altijd wel erg geslaagd. Maar dat komt door de sfeer ofzo. Maar een echte betekenis nee, nou ja wel zo leuk dat ik het er met een vriendin maanden nog over kan hebben
![]() En nee van die mensen die er een sport van maken; of die van te voren zoiets hebben van ik ga vanavond weer eens lekker scoren, nee dank je. Ik heb er nooit een sport van gemaakt; het is ook pas 2 keer gebeurd. Echt met het idee; ik ga uit om te zoenen vind ik wel erg ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is inderdaad alleen lust, want als je dan die zondagochtend wakker wordt en je bent nuchter denk je bijna altijd zoiets van: WAAROM!!!!
Niet dat het bij mij heel vaak is gebeurt hoor maar in een lamme bui is het wel eens voorgekomen
||
Citaat:
Gelukkig gedraag ik me meer dronken dan dat ik ben en ben ik altijd nog sterk genoeg om niet met ze te zoenen. Het valt me altijd op dat het meestal de minder mooie meisjes zijn. Helaas ![]() |
![]() |
|
ik zoen natuurlijk weleens met een meisje voor een avond, maar dat is geen sport van me, heb het eerlijk gezegd ook al een hele tijd niet meer gedaan. Maar als ik met een meid zoen vind ik haar meestal ook wel leuk ofzo (niet meer dan da).
||
![]() |
Citaat:
![]() Doorgaans hou ik mijn mening voor me en vind ik dat iedereen lekker moet doen wat ie zelf wil.. Maar aangezien dit een forum is waar niemand me kent, kan ik best eens wat minder politiek correct reageren... Dus ik vind het triest! Trouwens, ik zou geen vriendin willen die 100 jongens heeft gezoend. Iemand anders wel? Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 05:49. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
je gaat toch ook niet op stap om met jan en alleman te zoenen? zo komt het nu beetje over vind ik...
nou ja ik zoen in ieder geval nooit als ik op stap ben.... of ik moet dan al vriend hebben ofzo,maar dan nog houd ik niet van geklef als ik op stap ben..... ga stappen voor gezellig heid.. zoenen ken ik thuis ook wel...
|
![]() |
Hoewel ik hier ook al schuldig aan ben geweest,
heeft zoenen voor mij ook wel een belangrijke betekenis. Maar één keer kon ik niet aan de verleiding weerstaan. Het kan voor sommige mss raar klinken, maar toch is het zo. We wisten beide dat we geen gevoelens hadden voor elkaar, maar toch wilden we beide met elkaar zoenen. Maar mensen die zoenen om te zoenen tijdens het uitgaan, en die daar dan echt een sport van maken... daar kan ik ook niet bij!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zoenen in het openbaar. Preuts? Verwijderd | 53 | 19-07-2007 09:33 | |
Psychologie |
Het missen van liefde en daardoor depressief. Kevin v L. | 91 | 20-11-2005 12:07 | |
Liefde & Relatie |
Lange (afstands)relatie en nieuw studentenleven Abercrombie | 60 | 22-10-2005 11:27 | |
Seksualiteit |
Bang voor sex met meiden of prost. Sander21 | 111 | 08-07-2004 14:42 | |
Liefde & Relatie |
Tja.. kweet het niet meer! Playgirl | 11 | 14-05-2003 18:13 | |
Liefde & Relatie |
HIJ KOMT! Wat nu?! juliettebinoche | 239 | 08-05-2003 17:35 |