Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik dacht dat jullie dit minimaal moesten kunnen. SOSCASTOA & Phytagoras is gewoon echt te simpel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja voor jou is het misschien simpel.. maar voor de minder getalenteerde is het misschien moeilijk.. dus loop niet op te scheppe |
![]() |
|
Ja maar als je in die 4jaar (5voor mij omdat ik ook nog 1 keer ben blijven zitten omdat ik niks deed) nou niet zoveel gedaan hebt wat dan?
Ik heb dus niet zoveel gedaan en dit jaar sta ik toch een 6,7 (wat ook best een 7 had kunnen zijn omdat ik 1 Rep heb verkloottttt omdat ik die week ervoor mijn sluitelbeen had gebroken) Maar je kan dus niet zoveel leren dan moet ik maar hopen dat hij een beetje makkelijk is zodat ik een 6,5 kan halen zodat ik een 7 op mijn diploma heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
dat zijn evenwijdige lijnen op een andere lijn en ziet eruit als een F of een Z..
en dat gaat dan over de hoeken van die lijnen berekenen.. hoeveel graden die zijn op die hoofdlijn.. en aangezien een rechte lijn 180 graden is.. en er zit een F hoek op.. en een van die hoeken is 35 graden.... dan is die andere hoek (van die lijn die evenwijdig is aan die andere) natuurlijk ook 35 graden.. en de andere 2 hoeken zijn dan.. 180 - 35 = 145 dus een van die 2 hoeken is 145 graden en vandaar die andere hoek ook.. omdat ze evenwijdig liggen... ohh ik kan dit niet uitleggen sorry |
![]() |
|
off topic
StefanLovertje ja jij ben 18... je doet toch nie echt examen he op 't vmbo.. want dat zou heel zielig zijn.. Toen ik dit las begon ik nogal vuur te spugen. Ik ben 18 geworden in maart en doe VMBO kader ik had theoretisch ook aangekunt maar oke.Je moet wel kijken naar de achterliggende reden.Ik heb vanaf basisschool af 5 scholen gehad waarvan 2 speciaal onderwijs en daardoor moest ik 1 x groep 3 overdoen en 1 x de derde. off topic Ik verwacht de stelling van phytagoras en het berekenen van de inhoud verder heb ik alles wat ik heb gehad nog maar eens doorgenomen
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 10:04. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wiskunde was echt zwaar klote gewoon !!
Ik ging met een 5,44 het examen in en haalde vandaag maar ongeveer 27 punten van de 90 ![]() Gelukkig heb ik voor de andere vakken geen onvoldoendes, nu heb ik geloof ik geen her..toch?????? ![]() Maarja het is bij ons wel slecht gemaakt, bij nog meer scholen? Laat ff horen, ben wel benieuwd!! |
![]() |
|
Het ging opzich wel goed...
Alleen op sommige simpele dingen kwam ik gewoon niet.. bijv. hoe je het midden van een driehoek moest weten (met dat kaarsje ![]() Bij ons vonden de meesten sommige dingen nog wel moeilijk.. Kheb het verder ook niet nagekeken.. ik wacht ut allemaal wel af.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
kan toch zijn dat iemand op de basisschool is blijven zitten..en nog een keer op 't middelbaar..oeFf waarom meteen zielig ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Van VMBO-T naar MBO, nu graag HAVO xKynareth | 1 | 25-03-2015 22:14 | |
Studeren |
Van 4 vmbo-t naar havo. unknown. | 2 | 22-11-2011 17:38 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] [TIP]voor iedereen die van vmbo-t naar havo gaat Yasminalove | 4 | 19-07-2010 20:44 | |
Studeren |
Vakkenkeuze voor VAVO vmbo-t zoey92 | 5 | 14-04-2009 14:16 | |
Eindexamens 2007 |
Wiskunde vmbo t her Sportlife1 | 6 | 18-06-2007 21:31 | |
Algemene schoolzaken |
Van het Vmbo-t naar de Havo Squidward | 12 | 10-06-2004 10:06 |