Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 19:15
hellion
hellion is offline
Van te voren wil ik jullie alvast bedanken voor jullie reacties en het lezen want word best een aardig verhaal maarja...

Zoals jullie in mijn vorige topic hebben kunnen lezen is het sinds kort uit tussen mij en mijn vriendin, sorry, ex-vriendin. Nog een keer het verhaal in het kort: Door een ruzie om mijn depressiviteit is het uitgegaan, heel erg jammer, dat ook nog is over de telefoon wat helemaal jammer is, maargoed.

Ik zou dus het kettingkje terugbrengen.Ik had me voorgenomen om normaal proberen te praten en dan misschien nog een keer te proberen, maar ik stond daar en klapte helemaal dicht. Kmoest daar zo snel mogelijk weg. Eenmaal bij een vriend van mij waar ik daarna heen zou gaan barste ik in tranen uit dat ik het weer verpest had.

Ik vroeg haar later dus de eigenlijke reden waarom het uitgegaan was en hoeveel ze van me gehouden kon hebben terwijl ze een dag nadat het uit was al aan was met de volgende bij haar. Nu moest ik dus te horen krijgen dat ik over alles gelogen zou hebben: depressiviteit, een moeilijke thuissituatie die we een tijdje gehad hebben, echt werkelijk alles wat ik ooit in vertrouwen vertelde werd nu tegen me gebruikt en tegen veel andere mensen verteld. Ze zei ook dat het wel heel veel voor haar betekende wat we hadden waarop ik helemaal niet meer begreep hoe ze zo snel een ander had en waarom ze me niet eens de kans gaf om er op een normale manier over te praten.

Later vandaag, net een uurtje geleden kreeg ik opeens te horen dat ik haar geslagen zou hebben toen ik het kettingkje terugbracht... Dit raakte mij toch best wel want ik heb haar nooit op een vijandige manier aangeraakt en zeker nooit met opzet, ik hield en houd nog steeds van haar en dat zal wel ff duren voordat dat over is. Ik weet echt niet meer watik moet doen, moet ik maar vriendelijk blijven doen tegen haar en elke keer weer van deze loze beschuldigingen aanhoren en over mijn dak krijgen of moet ik haar gewoon een tijdje laten voor wat ze is wat nogal lastig is omdat we dezelfde vrienden hebben....

maarja, bedankt voor het lezen enzo, moest het gewoon even kwijt...
Oud 12-06-2003, 19:21
Verwijderd
eej man dit is moeilijke shit, ehm ja ik kan je er niet mee helpen en je alleen maar heel veel succes ermee te wensen. Ik hoop dat je snel een ander meisje vindt waarbij deze verbleekt, en die eerlijk tegen je is en je zorgen doet verdwijnen.

posa

das weer genoeg poezie voor een dag
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:43
Verwijderd
Ik begrijp er ook helemaal niets van.. en ik begrijp ook hoeveel pijn het doet, als je eerst goed met iemand kon praten en je haar vanalles in vertrouwen kon vertellen en ineens komt er een soort ijsmuur om haar heen en je kan er niet doorheen.

En het doet natuurlijk ook veel pijn dat ze negatief over je denkt en eigenlijk wil je er vanalles aan doen om het recht te zetten..
Probeer erover te praten met mensen die jij goed kent en die jou geloven.
Misschien probeert ze een reden te vinden om naar de buitenwereld toe te verantwoorden dat ze jou gedumpt heeft. Misschien heeft ze last van een schuldgevoel en probeert ze het op deze manier voor zichzelf goed te praten.

Zoiets moet het iig zijn. En nu wil je natuurlijk ontzettend graag antwoorden van haar, je denkt alleen nog maar "waarom??!".. maar probeer voor jezelf de rede te vinden. Het zal echt zoiets zijn als ik hierboven beschreef.

Jij vroeg waarom ze het uitmaakte en hoe ze nou ineens een ander kon hebben en of ze wel iets voor je gevoeld had al die tijd. Ik denk dat ze moeite had om toe te geven dat ze niets meer voor je voelde, of iig niet meer genoeg. Misschien voelde ze zich schuldig, omdat ze al die tijd niet genoeg voor je gevoeld had.. maar kon ze het niet tegen je zeggen. In plaats daarvan is het makkelijker voor haar om jou de schuld te geven, zo werkt dat..

Heel veel sterkte iig.. echt een ontzetttend vervelende situatie dit
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:08
Some
Some is offline
beetje zielig van je (ex)vriendin hoor... wees blij dat je erachter komt dat ze zo is... beter nu dan later vind ik dan.
Verders sterkte
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:31
Maddan
Maddan is offline
sterkte man..

love hurts

behalve als het werkt

maar meestal hurt het

anyways, ik wou dat ik iets nuttings kon zeggen

sterkte
Oud 12-06-2003, 20:34
hellion
hellion is offline
@ alicia, bedankt voor je reactie, hier heb ik zeker wat aan.

@ some: mss beter nu dan later

@ maddan: jij ook bedankt
Oud 12-06-2003, 20:36
deesmees
deesmees is offline
ik vind haar echt een trut!
wat je in vertrouwen vertelt hoort ze niet door te lullen!
zou haar echt laten barsten probeer het niet meer en licht eventueel die andere jongen in over de situatie,ik zou der terugpakken dat zweer ik je!
probeer een beetje tot rust te komen en zet haar uit je kop!
heel veel sterkte!!!!
Oud 12-06-2003, 20:39
hellion
hellion is offline
ja, maar dat is het hem, ik hou nog ontzettend veel van haar, dus haar terugpakken is wel het laatste wat ik zou doen.
Reageren

Regels voor berichten