Ik begrijp er ook helemaal niets van.. en ik begrijp ook hoeveel pijn het doet, als je eerst goed met iemand kon praten en je haar vanalles in vertrouwen kon vertellen en ineens komt er een soort ijsmuur om haar heen en je kan er niet doorheen.
En het doet natuurlijk ook veel pijn dat ze negatief over je denkt en eigenlijk wil je er vanalles aan doen om het recht te zetten..
Probeer erover te praten met mensen die jij goed kent en die jou geloven.
Misschien probeert ze een reden te vinden om naar de buitenwereld toe te verantwoorden dat ze jou gedumpt heeft. Misschien heeft ze last van een schuldgevoel en probeert ze het op deze manier voor zichzelf goed te praten.
Zoiets moet het iig zijn. En nu wil je natuurlijk ontzettend graag antwoorden van haar, je denkt alleen nog maar "waarom??!".. maar probeer voor jezelf de rede te vinden. Het zal echt zoiets zijn als ik hierboven beschreef.
Jij vroeg waarom ze het uitmaakte en hoe ze nou ineens een ander kon hebben en of ze wel iets voor je gevoeld had al die tijd. Ik denk dat ze moeite had om toe te geven dat ze niets meer voor je voelde, of iig niet meer genoeg. Misschien voelde ze zich schuldig, omdat ze al die tijd niet genoeg voor je gevoeld had.. maar kon ze het niet tegen je zeggen. In plaats daarvan is het makkelijker voor haar om jou de schuld te geven, zo werkt dat..
Heel veel sterkte iig.. echt een ontzetttend vervelende situatie dit