Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb wel een ritueel: kheb tot nu toe elke dag een snoepketting op tijdens de examens. Weet je wel hoe lekker dat is? Lekker knabbelen...
Tijdens het leren heb ik er ook al een paar op. Je moet er voor zorgen dat de situatie tijdens je examens zoveel mogelijk hetzelfde is als tijdens het leren. Ben je even aan het nadenken over een vraag... Eet een roze snoepje... O ja, toen ik gisteren een roze snoepje aan het eten was, was ik dit aan het leren... En bingo, daar heb je het antwoord! Sorry, tis al laat, dan ben ik altijd een beetje vaag
|
ik heb standaard 2 armbandjes om 2 ringen een ketting en mijn horloge. Altijd hetzelfde. Ik had het op SE2 voor het eerst en daar haalde ik toen zulke hoge cijfers! Nu op CE2 weer. Vrijdag had ik het niet toen ging bio ook niet super. MAandag en dinsdag wel weer en NL en WIB1 gingen dan ook super! Dus tja een vorm van bijgeloof ofzow.
Verder heb ik altijd een flesje drinken mee en een pakje sultana. Waar ik vervolgens niets van nuttig omdat ik toch altijd al snel klaar ben ![]() |
![]() |
|
Ik had gisteren geen blunder, maar een jongen die naast mij zat (type penklikker, ik heb echt een pesthekel aan hem) was z'n formulekaart vergeten, gnagnagna!!!
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik ging eens staan (een halfuur voor tijd om weg te gaan) en ik knal kei en ook echt keihard met mijn bovenbeen tegen het tafeltje.. Ogen stonden op janken en kon niet meer normaal lopen.. Iedereen kijken en lachen natuurlijk..
Kheb nog 3 weken met een bult op mijn been gelopen ![]() Dat was mijn enige blunder eigenlijk ![]()
|
ik heb niet echt blunders of rituelen. alleen ben ik wel altijd een half uur van tevoren aanwezig. we hebben examens in een vandervalk hotel, dus vet relaxte stoelen en televisies ter grootte van 2 flinke posters! dus eerst daar nog ff lekker chillen met klasgenoten en dan ontspannen aan de examens beginnen
![]() verder is mijn gewoonte om in elk examen in elk geval wel een keer naar de wc te gaan. ik was de vorige keer (bij wiskunde) vlak voor het examen nog ff geweest, zodat ik tijdens het examen niet meer zou hoeven, maar toch moest ik halverwege weer vet kut! ![]() en een andere jongen uit m'n klas had wel een blunder begaan, hij had z'n rekenmachine fataal laten crashen de dag van het wiskunde en dus moest hij het zonder grafische rekenmachine doen ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Echt veel te vroeg op school komen (meestal iets meer dan uur) Want ik heb kut verbinding met bussen als ik de 2de net mis moet ik half uur wachten...
Voor ik weg ga minimaal 10 keer ruzie zoeken met mensen die thuis zijn (ik probeer het niet te doen maar lukt me echt niet) Mensen bellen omdat ik het niet zie zitten (ja standaard....hehe) Mijn blunder: Maandag onder Nederlands zei die examinator zo: Letten jullie erop dat je maar 160 woorden mag hebben zit er niet over heen! Ik zo (echt Dom) JE MAG ER 10 % OVER HEEN ZITTEN HOOR! ik dacht seriues nou is het afgelopen voor mij, dag examen dag diploma maar ik was echt knal rood en de tranen stonden van schrik in me ogen....gelukkig niks aan de hand ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
oowhh das zielig!!! Gelukkig hebben wij veel reservens liggen op school ![]() maar je bent mooi wel je spiekbrief kwijt (jaja legale spiekbrief hehe)
|
Ik gleed vandaag uit toen ik de zaal ging verlaten na het maken van een toets economie. Iemand vondt het namelijk nodig om koffie te morsen op de vloer. Hierdoor ontstond plaatselijke gladheid. Doordat ik met mijn linkervoet in de plas stapte, ontstond een frontale botsing tussen mij en de harde vloer.
Het gevolg: pijn aan mijn kont (de plaats waar ik op terecht kwam). |
![]() |
|
HEb niet echt speciale rituelen.. gwoon altidj genoeg pennen en potloden meenemen.. en zeker gewoon een keer naar de wc gaan voordat ik mijne xamen ga maken.
Heb nog niet een blunder meegemaakt.. van mezelf niet maar ook geen van anderen zo.. jammer ![]()
|
Eigenlijk best bullshit die rituelen. Tijdens een proefwerk/toets wat 45-60 minuten duurt zet je ook geen hele mascotte-familie op je tafel.
![]() Ik neem gewoon 2 pennen mee en een blikje drinken. Als je bezig bent is de tijd zo voorbij. Ok, ok, ik heb wel een ketting met een of ander handje die zogenaamd boze geesten moet tegenhouden om me nek, onder me kleren. Maar dat doe ik niet voor mezelf ![]() edit: Over blunders gesproken. Was een meisje vlak naast me die na haar eerste slokje thee begon te kokhalzen van de spanning. Klonk erg leuk in een stille gymzaal ![]() Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 17:39. |
![]() |
|
Echt rituelen heb ik niet... alleen dat ik heel hard meebid aan het begin
![]() ![]() ![]() Blunders heb ik gelukkig niet begaan. Ik ben wel mijn gummetje vergeten dat ik onder mijn wiebeltafel ( ![]() Er was trouwens wel iemand die haar (lege) kopje op de grond liet vallen ![]()
|
ritueel: ik roep al enige tijd dagelijks naar alle mogelijke goden dat een beetje hulp best mag. en het helpt
![]() ![]() > en ja verder ben ik wel agnost ja, maar ik heb zoiets van je weet nooit of het helpt.... baadt het niet dan schaadt het niet ![]() verder geen rituelen en blunders ook nog niet echt >ge2 examen in zn totaliteit niet meegerekend< |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar tis ind belachelijk wat sommige mensen meesjouwen. ik neem hooguit een flesje drinken mee, maar niet eens altijd omdat we toch een kopje thee krijgen... en over blunders gesproken, hoe dom is dit, naast mij zat iemand wiens mobiel afging... ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hehe eerst gooide de jongen links van me zijn thee om. uurtje later de jongen rechts van me maakt zn flesje cola (o.i.d) open en daar komt echt zo'n fontein uit.zijn broek zeik natuurlijk
![]() verder heb ik nog niet echt blunders begaan. behalve dan dat ik bij engels mn woordenboek vergeten was uit mn tas te halen. Toen wilde ik dus een woord opzoeken.o fuck woordenboek.maar die lieve meneer de surveillant heeft m uit mn tas gehaald (omdat ze van mij nou eenmaal gewend zijn dat ik altijd de helft vergeet)
|
Had tijdens engels een banaan meegenomen, die niet helemaal goed meer bleek te zijn... Toen ik 'm openmaakte spoot de geel/bruine smurrie alle kanten op. De examinatoren zullen zich zometeen wel afvragen waarom mijn blaadje zo vreemd ruikt...
||
Citaat:
![]() Het probleem is dat ik 's ochtends echt niets door m'n keel kan krijgen, behalve brinta wake-up. Ik dacht altijd dat ik de enige was... ![]() |
![]() |
|
Blunder: voor aardrijkskunde moesten we een legenda maken, die heb ik de eerste keer met rood ingevuld. Mag natuurlijk helemaal niet, dus ik moest een nieuwe bijlage halen...
![]() En ja hoor, nog 1: tijdens Duits had ik een Ne-Du woordenboek ipv andersom... Dom van mij... Maar ja, moet je mee kunnen leven...
||
Citaat:
Elke keer als ik merk dat mn buik rommelt ga ik express hoesten of snuiven, zodat niemand het hoort ![]() Wat rituelen betreft; ik heb elk examen nog dezelfde sieraden (zelfs dezelfde riem!) en hetzelfde haar-elastiekje ingehad. Das alleen geen echt ritueel, kwam gewoon zo uit ![]() ![]() Blunders heb ik niet gehad, dingen laten vallen niet meegerekend. Bij ons is wel laatst de klok naar beneden (en dus kapot) gedonderd en heeft een jongen thee omgegooid, maar dat was het. Niks spectaculairs dus ![]()
|
![]() |
Ik heb vorige week bij nederlands vwo echt DRIE KEER het dopje van mn marker laten vallen...t was gewoon zo stom! Dat dopje valt dan natuurlijk ook niet net onder mijn eigen stoel, maar drie tafels verderop..bij de derde keer zei ik ook net iets te hard GODVERDOMME, iedereen keek me vet geirriteerd aan! Het hele examen moest ik nog in mezelf erom lachen! Het scheelt dan weer dat ik toch nog n 8 ongeveer heb gehaald..
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb bij de CE niet echt een blunder gehad, behalve dan dat ik bij een aantal examens ontzettend snotterig was. En dat irriteert je buren natuurlijk mateloos. Heb me er na de tijd uitbundig mijn spijt voor betuigd. Bij de mondelingen had ik wel iets fijns. De dag van mijn mondeling Engels was veranderd. Van woensdag naar vrijdag. Prima, is niet erg. De tijd ook: van 11 uur naar 9 uur. Ik loop dus om half 11 op mijn dooie akkertje naar het roosterbord om te kijken waar ik had. En toen zag ik de tijd.
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
|
|