Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nah als iets een gewoonte word.. is het vaak saai.. en als hij het saai zou vinden dan was ie denk ik allang weg.. En thank god heb je een vriend die je begrijpt.. probeert hij je ook van je onzekerheid af te helpen dan??
||
![]() |
Citaat:
Maar beter een beetje onzeker en realiteitsbesef dan té zelfzeker en dan plots een tegenslag meemaken, dan had je het helemaal niet verwacht. Althans, zo denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar het is wel beetje minder geworden.. ik dacht ook altijd waaarom neemt hij nou weer met mij?? Dat gaat vast zo uit.. maja tis nou toch alweer 5 maanden.. pfff hoe hou ik het vol ![]() Maaaar waar ik wel tegenop zie is de vakantie.. hij gaat met vrienden op vakantie.. dat gaat noooit goed ![]()
|
Herken ik ook..
Maar het gata vanzelf over.. je ziult vanzelf merken dat hij niet vreemd gaat en je niet bedriegt.. of wel en dan heb je helemaal geen vertrouwen meer over..
|
Ik denk ook niet dat die onzekerheid snel weggaat, ook al doet hij er alles aan om je te laten zien dat hij van je houdt en dat hij je nooit zal bedriegen of wat dan ook.
Door wat je hebt meegemaakt (ik weet niet wat, maar ik zal wel in de goede richting praten), zal het heel moeilijk, misschien zelfs onmogelijk zijn, om iemand ooit nog voor de volle 100% te vertrouwen, ook al is hij nog zo lief voor je. Het enige wat je misschien minder onzeker kan maken is er goed over praten met je vriend en hem laten merken dat je nog altijd onzeker bent. Dan weet hij wat hem te doen staat, zeg maar. Ik wens je er veel sterkte mee, en ik hoop dat die vervelende beelden op den duur toch zullen verdwijnen. Want als ik zo lees hoe lief je vriend voor je is, twijfel ik er niet aan dat hij je zou bedriegen...
|
![]() |
denk dat je met hem moet praten over dat jij je onzeker voelt, over hem en jullie relatie, en het komt nogal eens voor dat mensen denken van.. ooh straks vind hij iemand die leuker is... wat dan?! maar het feit is toch dat hij voor jou heeft gekozen?
de enige manier om er vanaf te komen is je vriend leren vertrouwen.. nou succes er iig mee! hopefully |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Maar kan je niet meegaan dan op reis? ![]() Citaat:
![]() Dat laatste heb je mss wel gelijk in ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
vertrouwen Verwijderd | 17 | 22-12-2011 07:59 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin liegt - Vertrouwen weg..? P-tje | 31 | 19-09-2009 14:32 | |
Liefde & Relatie |
Compleet vertrouwen Thee Muts | 42 | 10-01-2007 16:33 | |
Liefde & Relatie |
Vervolg van ik durf geen nieuwe relatie meer aan te gaan.. meisje833 | 13 | 26-10-2004 19:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
100 dagen Balkenende; 58% vd NLers heeft weinig tot geen vertrouwen Atje85 | 138 | 26-08-2003 18:08 |