![]() |
|
ik bijt alvast de spits af, daar komen ze:
![]() ik hou van: muziek... een beetje moeilijk weer te geven... ![]() ik hou van: weten.. of dingen begrijpen... dat soort ![]() ik hou van: strand... en dan vooral als er heel veel zon is en een hele warme zee ![]() ik hou van: zon ![]() ik hou van: blode... eigenlijk hou ik sowieso ontzettend van www.rathergood.com nog een voorbeeld: ![]() giant bee... geweldig!! ![]() ik hou van: moeilijk te halen ballen in finales bij tennis op tv, die met een onwaarschijnlijk goede bal/beencontole en veel geluk toch nog worden teruggeslagen... zeker als ik al zo vroeg op moet om mijn neefje uit te zwaaien als hij naar roland garros gaat... pff ![]() ik hou ervan om mijn hart op te halen... heerlijk ![]() ik hou van: sterren... het zijn mooie vormen... maar vooral ook van deze: ![]() echte sterren ![]() ik hou van: casettebandjes... vooral zelfgemaakte door andere mensen en dan echt zo jee... ![]() ik hou van benji's in het algemeen... maar d'r is er maar een de echte ![]() ik hou van: rellen ![]() ![]() ik hou van: feest en ik hou van: FEEST! ![]() ik hou van: picknicken, jeeeee ![]() ik hou van: puzzels die ik makkelijk kan oplossen... ![]() ik hou ook van lekker eten ![]() ![]() ![]() ik hou van: een lekker bakje koffie ![]() ik hou van: cognac bij mijn koffie! ![]() ik hou van: koekjes ![]() ik hou van: chocolaaade... hmmm ![]() ik hou van: blauw... het is de beste kleur! ![]() ik hou van: kunst... ik hou ook van surrealistische situaties in het dagelijks leven... zeg maar... onverwachte, onbegrijpelijke dingen... zoalng ze leuk uitpakken UITPAKKEN!! ![]() ik hou van: cadeautjes... anytime, anyplace... wow... ik HOU van cadeautjes èn ik hou natuurlijk van... JOU! ziezo... waarvan houden jullie?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens Freud symboliseren trappen sex. En als er dan ook nog zwangere vrouwen en baby's achter zaten...meestal symboliseren die iets nieuws. Conclusie: Evito is je nieuwe vriendje, maar daar heb je wel eerst je oude vriendje voor uit de weg moeten ruimen, en daar voel je best schuldig over.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Groen, dat ben jij natuurlijk! ![]() ( dat is het bewijs van haar lage daad. Ze voelt zich schuldig, green slime is een universeel symbool voor gorigheid, veel gebruikt in griezelfilms, waar TK toch fan van is. Rotzooi die aan je blijft kleven, die je besmet heeft, die je met je mee neemt. Dus: guilt.)
||
Citaat:
Aha, dus ik ben de enige die het groen aan haar voeten ziet en diep genoeg in haar kan kijken om haar daad te doorzien. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze vindt blijkbaar dat jij haar goed kent. Wat ook kan is dat ze zich schuldig voelt naar haar vriendje toe omdat ze altijd met jou op het forum loopt te dollen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kan ook Jung wezen...zijn leerling. Even boek ( Traumdeutung) zoeken. Het klopt wel, btw. Ik heb op mijn 17 e een vriendje gehad waar ik HET best mee wilde, maar er waren wat obstakels, en het was wel duidelijk dat HET niet zou gaan gebeuren, Ik droomde dus dat ik met hem in een huis was, en dat hij boven was en ik beneden, en dat ik niet bij hem kon komen omdat de trap geen traptreden had.
Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 13:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en natuurlijk niet te missen: ![]() ![]()
|
okay...komt ie
![]() My sweet little devil...Lestat ![]() ![]() My angel.....Darren Hayes ![]() ![]() My hero.....Dean Cain (AKA Superman). ![]() ![]() ...and...my buddy! SPIKEY ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 20:22. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Als de dag van gisteren. ro-tje | 53 | 16-07-2004 17:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |