Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Althans zo zou ik het doen als er de mogelijkheid naar is.. ![]() |
![]() |
|
mee eens!
ik zat es in een team met 16 man en er was een jongen die 1 jaar geen 1 training had gehad,maar omdat ie zoon van de leider was speelde ie toch altijd,ik train ook altijd meestal zelfs als ik ziek ben of me niet goed voel omdat ik het belangrijk vind ,we hebben het ook tegen onze trainer gezegd die hem daarop schorste...
||
Citaat:
Maar op die manier jaag je wel spelers weg, en dat gaan ze enkele jaren later wel voelen. En idd, zoals je in dit topic al kan lezen. Als je maar juist genoeg spelers hebt, dan zal je wel moeten spelen met die niet-komen-trainen personen. Hoe jammerlijk ook.
|
Dat deed ik vroeger ook altijd. Ik had geen vervoer naar de sportclub en kwam dus alleen bij de wedstrijden, want dan kon de trainer mij ophalen.
Er werd wel eens over geklaagd, maar ik werd altijd wel opgesteld, soms ten koste van anderen die wel trainden, maar ja. Misschien was ik wel beter. Toch denk ik niet dat je dat iemand kunt verplichten. Het is net als met de universiteit. Daar betaal je collegegeld en dan mag je ook zelf de lessen uitkiezen. Ook bij de voetbalclub betaal je zelf het geld en mag je dus ook zelf uitkiezen wanneer je komt. Afgezien van het feit dat het misschien vrij noodzakelijk is om je prestaties op pijl te houden, vind ik dat je het zelf mag weten. Niet trainen = Niet spelen is als Niet uitgaan = Er niet bijhoren en dat zuigt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik goed genoeg was, en mijn conditie was goed genoeg, dan hoef ik toch niet te komen?! |
![]() |
||
Citaat:
I rest my case.
|
![]() |
Ik ben t helemaal met je eens! Kijk als je n xtje echt niet kan trainen ok! Maar als je vaker niet komt en dan ook nog n kutsmoes gaat verzinnen van ja t regent of mn cavia is overleden, nee dan mag je ook niet opgesteld worden vindt ik! Maar ok als je dan maar 13 man hebt wordt ook dat weer moeilijk
![]() Greetz Niels |
![]() |
|
bij ons in het team komen een boel oude gasten niet trainen, maar zonder hen winnen we echt geen wedstrijd. Ze zijn gewoon goed en ik ben blij dat ze meedoen.
Zou natuurlijk wel rlx zijn als ze wel komen trainen, maar somigen komen nu eenmaal niet.
|
ik zit in het derde elfatl bij ons...zijn een team net buiten de selectie (=het 1e en het tweede), wij hebben er ook allemaal bewust voor gekozen niet te trainen...en als we trainen doen we dat op vrijdagavvond met mooi weer.. een uurtje partijtje...niet verplicht, alleen als je zin hebt...en daarna lekker bierjte drinken en potje kaarten.....
en het leuke is...het tweede traint 2x per week anderhalf uur lang...oefeningen, conditie etc...en wij spelen even hoog ..... ![]() |
![]() |
|
nou ik vind dat dom hoor. Als je iets doet moet je het goed doen! dat je een keer niet kunt trainen ofzo is ok. en als je een keer geen zin hebt, kan ook nog.
Maar je gaat toch niet voor niets een sport doen? Ik train zelf 5/6 keer in de week, (da hoeft nu ook weer niet hoor) En dan van het weekend een wedstrijd. Dat is natuurlijk wel het allerleukst, daar train je toch voor. en als het in een wedstrijd dan super gaat. heb je toch ook ergens voor getraind! ![]() |
![]() |
|
heb ik ook in het team, als ze dan geen zin hebben gaan ze niet maar als er een wedsrtijd is dan zijn ze er allemaal. Er is zelfs eentje die komt niet als het regent, of hij heeft het te druk met de computer. Dan denk ik van train maar mee of rop op
![]() je kan ook zien wie er meetrainen en wie niet |
![]() |
|
Toen ik nog voetbalde ging ik ook altijd trainen (tenzij ik ziek was of echt iets belangrijkers had) Trainen hoort gewoon bij de sport en ik vond het ook nog eens leuk. En inderdaad ook bij ons geldde de regel, trainen = basis
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 11:58 | |
Verhalen & Gedichten |