Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2002, 16:49
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Zijn hier ook van die trieste mensen die dus alleen wedstrijden spelen en niet trainen??? Normaal als je niet traint wordt je niet opgestelt, maar bij ons hebben we maar net 13 man dus als je niet traint wordt je toch opgestelt.
Ik train altijd, dat hoort bij het voetbal vind ik. Zelfs als het pijpenstelen regent vind ik dat trainen noodzakelijk is.

Wie is het met me eens en wie niet?
Oud 20-08-2002, 16:51
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
mee eens, ook voor je conditie en prestaties voor jezelf.
Maar af en toe kan ik begrijpen dat je geen zin heb.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:54
Verwijderd
Trainen = meedoen. De gouden regel
Tuurlijk moet je trainen, degene die alleen maar voor de wedstrijd komen zouden ze gewoon op de bank moeten zetten!

Training is goed voor je
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:12
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Trainen moet je gewoon doen. Als je niet gaat trainen omdat je er toch wel instaat heb je gewoon geen mentaliteit/

Je speelt zoals je traint.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:41
Kez
Kez is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Zijn hier ook van die trieste mensen die dus alleen wedstrijden spelen en niet trainen??? Normaal als je niet traint wordt je niet opgestelt, maar bij ons hebben we maar net 13 man dus als je niet traint wordt je toch opgestelt.
Ik train altijd, dat hoort bij het voetbal vind ik. Zelfs als het pijpenstelen regent vind ik dat trainen noodzakelijk is.

Wie is het met me eens en wie niet?
Wij trainen 2x in de week, woensdag en vrijdag. Door mijn studie kan ik alleen op vrijdag trainen en heb dit vantevoren ook aangegeven. Dus dat is geen probleem. Alleen ik snap het niet, je doet je sport toch niet alleen om de wedstrijden???? Trainingen zijn toch ook leuk????
Oud 20-08-2002, 20:28
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Kez schreef:

Alleen ik snap het niet, je doet je sport toch niet alleen om de wedstrijden???? Trainingen zijn toch ook leuk????
Idd! Die gasten wanen zich allemaal Cruijff ofzo en dan kan dat alleen in een wedstrijd natuurlijk, want een training van cruijff zie je niet dus hoeven zij dat ook niet of zoiets.
Oud 20-08-2002, 20:29
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

Tuurlijk moet je trainen, degene die alleen maar voor de wedstrijd komen zouden ze gewoon op de bank moeten zetten!

Ja, maar wat als je te weinig spelers heb... dus dat ze wel moeten spelen... wat dan?
Oud 20-08-2002, 20:46
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Ja, maar wat als je te weinig spelers heb... dus dat ze wel moeten spelen... wat dan?
Dan kijekn ze bij een ander team of er fanatieke spelers zijn die eigenlijk op de bank zitten maar WEL komen trainen...

Althans zo zou ik het doen als er de mogelijkheid naar is..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:52
Krugdinho
Krugdinho is offline
mee eens!
ik zat es in een team met 16 man en er was een jongen die 1 jaar geen 1 training had gehad,maar omdat ie zoon van de leider was speelde ie toch altijd,ik train ook altijd meestal zelfs als ik ziek ben of me niet goed voel omdat ik het belangrijk vind ,we hebben het ook tegen onze trainer gezegd die hem daarop schorste...
Oud 21-08-2002, 03:16
Diesel
Diesel is offline
Wie sterk wilt zijn moet pijn lijden (in hoeverre je trainen pijn lijden kan noemen).
Oud 21-08-2002, 07:22
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Trainen = meedoen. De gouden regel
Ja, was dat maar waar... Eenmaal bij de eerste ploeg aanbeland geldt de wet van de "beste" en van de vriendjespolitiek... Dan moet je echt niet komen trainen, maar in het weekend sta je wel op dat voetbalveld (in dit geval).
Maar op die manier jaag je wel spelers weg, en dat gaan ze enkele jaren later wel voelen.

En idd, zoals je in dit topic al kan lezen. Als je maar juist genoeg spelers hebt, dan zal je wel moeten spelen met die niet-komen-trainen personen. Hoe jammerlijk ook.
Oud 21-08-2002, 08:32
Evito
Evito is offline
Dat deed ik vroeger ook altijd. Ik had geen vervoer naar de sportclub en kwam dus alleen bij de wedstrijden, want dan kon de trainer mij ophalen.
Er werd wel eens over geklaagd, maar ik werd altijd wel opgesteld, soms ten koste van anderen die wel trainden, maar ja. Misschien was ik wel beter. Toch denk ik niet dat je dat iemand kunt verplichten.
Het is net als met de universiteit. Daar betaal je collegegeld en dan mag je ook zelf de lessen uitkiezen. Ook bij de voetbalclub betaal je zelf het geld en mag je dus ook zelf uitkiezen wanneer je komt.
Afgezien van het feit dat het misschien vrij noodzakelijk is om je prestaties op pijl te houden, vind ik dat je het zelf mag weten.
Niet trainen = Niet spelen is als Niet uitgaan = Er niet bijhoren en dat zuigt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 13:15
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik had gewoon nooit zin in trainen
Oud 21-08-2002, 20:46
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Evito schreef:
Dat deed ik vroeger ook altijd. Ik had geen vervoer naar de sportclub en kwam dus alleen bij de wedstrijden, want dan kon de trainer mij ophalen.
Er werd wel eens over geklaagd, maar ik werd altijd wel opgesteld, soms ten koste van anderen die wel trainden, maar ja. Misschien was ik wel beter. Toch denk ik niet dat je dat iemand kunt verplichten.
Het is net als met de universiteit. Daar betaal je collegegeld en dan mag je ook zelf de lessen uitkiezen. Ook bij de voetbalclub betaal je zelf het geld en mag je dus ook zelf uitkiezen wanneer je komt.
Afgezien van het feit dat het misschien vrij noodzakelijk is om je prestaties op pijl te houden, vind ik dat je het zelf mag weten.
Niet trainen = Niet spelen is als Niet uitgaan = Er niet bijhoren en dat zuigt.
Voetbal kun je niet communiceren met universiteit! Als je bij voetbal ondanks dat je niet traint wordt opgestelt besteel je anderen van een plaats. Bij de universiteit is het helemaal niet zo. En misschien had je een andere club moeten zoeken vroeger of een fiets moeten kopen ofzo. Komop man, als je zo heel wat jaren heb gevoetbald vind ik dat wel triest van je hoor. En ik begrijp die anderen dan volkomen dat ze erover klagen.
Oud 21-08-2002, 20:48
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
ik had gewoon nooit zin in trainen
Waarom bleef je dan voetballen? omdat je je elke zondag een soort Cruijff wou voelen? Net als al die anderen die nooit trainen, ik vind dat triest hoor. Hoe kan je nou geen zin hebben?!? Stop dan met voetbal als je nooit zin heb.
Oud 21-08-2002, 20:51
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Bij ons is trainen:

1. LoL hebben (zelfs/vooral als t regent) .
2. Goed voor de conditie.

Duz zou k wel gek wezen om niet te gaan...
Trouwens ik betaal voor die trainingen duz anders zou t wel sonde van de centjes zijn .
Oud 21-08-2002, 20:57
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef:
Bij ons is trainen:

1. LoL hebben (zelfs/vooral als t regent) .
2. Goed voor de conditie.

Duz zou k wel gek wezen om niet te gaan...
Trouwens ik betaal voor die trainingen duz anders zou t wel sonde van de centjes zijn .
That's the spirit!
Oud 21-08-2002, 21:14
de communiceerbeer
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Waarom bleef je dan voetballen? omdat je je elke zondag een soort Cruijff wou voelen? Net als al die anderen die nooit trainen, ik vind dat triest hoor. Hoe kan je nou geen zin hebben?!? Stop dan met voetbal als je nooit zin heb.
ik ben ook al lang gestopt schat
Oud 21-08-2002, 21:21
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
ik ben ook al lang gestopt schat
MOOI... schat
Oud 21-08-2002, 21:58
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
ik train heel weinig maar de trainingen rukken erg + meer dan de helft van het team van vorig jaar is gestopt. En mijn positie in het elftal zal niet ter discussie komen te staan net als de rechts midden zonder ons zijn ze nergens
Oud 21-08-2002, 23:15
tacidvs
tacidvs is offline
Trainen is leuk en hard nodig, zeker na de vakantie.

Trainen in de regen is, hm... nat. Maarja, ik ga, als niet-voetballer ook geen flauwe grapjes over t-shirts maken bij niet-jongens enzo, daar sta ik boven.
Oud 22-08-2002, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:

Ja, was dat maar waar... Eenmaal bij de eerste ploeg aanbeland geldt de wet van de "beste" en van de vriendjespolitiek... Dan moet je echt niet komen trainen, maar in het weekend sta je wel op dat voetbalveld (in dit geval).
Maar op die manier jaag je wel spelers weg, en dat gaan ze enkele jaren later wel voelen.
Ik zat ook wel bij een vriendjespolietieke club Maar bij ons was het wel zo, train je niet (en had je niet afgemeld) Stond je zoiezo de wedstrijd een halve helft reserve..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 09:10
Evito
Evito is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Voetbal kun je niet communiceren met universiteit! Als je bij voetbal ondanks dat je niet traint wordt opgestelt besteel je anderen van een plaats. Bij de universiteit is het helemaal niet zo. En misschien had je een andere club moeten zoeken vroeger of een fiets moeten kopen ofzo. Komop man, als je zo heel wat jaren heb gevoetbald vind ik dat wel triest van je hoor. En ik begrijp die anderen dan volkomen dat ze erover klagen.
Kun je beargumenteren waarom ik anderen van een plaats beroof?
Als ik goed genoeg was, en mijn conditie was goed genoeg, dan hoef ik toch niet te komen?!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 19:44
de communiceerbeer
Citaat:
The Senna Fan schreef:

MOOI... schat
kusje?
Oud 22-08-2002, 22:05
Kleine A*
Kleine A* is offline
Citaat:
kusje?
Oud 22-08-2002, 22:08
de communiceerbeer
Citaat:
Kleine A* schreef:
sowwy
Oud 24-08-2002, 16:46
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Evito schreef:

Kun je beargumenteren waarom ik anderen van een plaats beroof?
Als ik goed genoeg was, en mijn conditie was goed genoeg, dan hoef ik toch niet te komen?!
Natuurlijk, jij traint niet, zij wel. wie heeft er dan meer rechts op een basisplaats? Jij of zij?

I rest my case.
Oud 24-08-2002, 16:47
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
kusje?
*smak*
Oud 24-08-2002, 18:29
NK494
NK494 is offline
Ik ben t helemaal met je eens! Kijk als je n xtje echt niet kan trainen ok! Maar als je vaker niet komt en dan ook nog n kutsmoes gaat verzinnen van ja t regent of mn cavia is overleden, nee dan mag je ook niet opgesteld worden vindt ik! Maar ok als je dan maar 13 man hebt wordt ook dat weer moeilijk

Greetz Niels
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 19:20
Kirk22
Kirk22 is offline
bij ons in het team komen een boel oude gasten niet trainen, maar zonder hen winnen we echt geen wedstrijd. Ze zijn gewoon goed en ik ben blij dat ze meedoen.
Zou natuurlijk wel rlx zijn als ze wel komen trainen, maar somigen komen nu eenmaal niet.
Oud 19-05-2003, 07:50
checko
checko is offline
ik zit in het derde elfatl bij ons...zijn een team net buiten de selectie (=het 1e en het tweede), wij hebben er ook allemaal bewust voor gekozen niet te trainen...en als we trainen doen we dat op vrijdagavvond met mooi weer.. een uurtje partijtje...niet verplicht, alleen als je zin hebt...en daarna lekker bierjte drinken en potje kaarten.....
en het leuke is...het tweede traint 2x per week anderhalf uur lang...oefeningen, conditie etc...en wij spelen even hoog .....
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:41
mtb ster
mtb ster is offline
nou ik vind dat dom hoor. Als je iets doet moet je het goed doen! dat je een keer niet kunt trainen ofzo is ok. en als je een keer geen zin hebt, kan ook nog.
Maar je gaat toch niet voor niets een sport doen?
Ik train zelf 5/6 keer in de week, (da hoeft nu ook weer niet hoor) En dan van het weekend een wedstrijd. Dat is natuurlijk wel het allerleukst, daar train je toch voor. en als het in een wedstrijd dan super gaat. heb je toch ook ergens voor getraind!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 16:09
pepijn 14
pepijn 14 is offline
heb ik ook in het team, als ze dan geen zin hebben gaan ze niet maar als er een wedsrtijd is dan zijn ze er allemaal. Er is zelfs eentje die komt niet als het regent, of hij heeft het te druk met de computer. Dan denk ik van train maar mee of rop op
je kan ook zien wie er meetrainen en wie niet
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 16:23
Ketjing
Ketjing is offline
Toen ik nog voetbalde ging ik ook altijd trainen (tenzij ik ziek was of echt iets belangrijkers had) Trainen hoort gewoon bij de sport en ik vond het ook nog eens leuk. En inderdaad ook bij ons geldde de regel, trainen = basis
Oud 27-05-2003, 16:39
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
checko schreef op 19-05-2003 @ 08:50:
ik zit in het derde elfatl bij ons...zijn een team net buiten de selectie (=het 1e en het tweede), wij hebben er ook allemaal bewust voor gekozen niet te trainen...en als we trainen doen we dat op vrijdagavvond met mooi weer.. een uurtje partijtje...niet verplicht, alleen als je zin hebt...en daarna lekker bierjte drinken en potje kaarten.....
en het leuke is...het tweede traint 2x per week anderhalf uur lang...oefeningen, conditie etc...en wij spelen even hoog .....
Ja, kijk, das weer wat anders... Als het hele team niet traint ok, maar een paar weetje, das niet ok vind ik.
Reageren

Regels voor berichten