Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 23:29
surena
surena is offline
ik sta met alles op het randje..ik kan hard zakken maar ook slagen met alles voldoende... mn grootste twijfel is het BEROEMDE MOEILIJKE economie 1,2 examen

Economie: 21-28 punten van de 62...kheb geen idee hoeveel punten precies en ik moet een 5,0 halen dus dit wordt heel erg spannend.. ligt aan de puntentelling vd leraar en de normering van de cito.. iemand een idee of 21 punten ook een 5,0 zou kunnen worden?

Wiskunde: heb ik al bij neergelegd: onvoldoende. een 4,4 voor dit kutvak haal ik niet meer op. Nou kijken of t een 4 of een 5 wordt. Als ik morgen maar wel 2,6 haal, anders ben ik sowieso gezakt.

Aardrijkskunde/ geschiedenis: GEEN IDEE..deze vakken zijn bijna niet te controleren. Met veel pech kan ik voor deze vakken onvoldoende staan, maar normaal gesproken ben ik er wel goed in.. met streng nakijken zit ik vooral met aardrijkskunde op het randje van de afgrond ik kom precies op een 4,2 uit en dát moet ik halen voor een voldoende..

Het wordt dus nog erg spannend voor mij.. het kan nog alle kanten op.. ik wou dat ik wat meer zekerheid had over Eco en AK.. Iemand met een soortgelijke situatie?

Buiten mn profiel sta ik waarschijnlijk voor alles voldoende
Advertentie
Oud 27-05-2003, 00:18
Verwijderd
denk niet echt dat iemand dat interesseert (no offence), maar op zich wel handig overzicht voor jezelf
Oud 27-05-2003, 00:51
Jake
Jake is offline
Ja ik heb hetzelfde. Wiskunde sta ik sowieso een onvoldoende voor. Eco heb ik ook 21 punten en moet een 5.1 halen. Dat lijkt me toch echt vrijwel onmogelijk. En ook geschiedenis ben ik nog niet zeker van.
Tja...
Oud 27-05-2003, 08:37
Ieke
Ieke is offline
Er is een topic met wat je aan cijfers verwacht. Misschien kan je daar in verder, dan blijft het een beetje centraal en hebben we niet meerdere dezelfde topics over practisch hetzelfde. Gesloten.

Regels voor berichten