Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2003, 17:47
artnael
artnael is offline
Ik heb op school eens iemand nageschilderd... Tuurlijk er zitten een paar fouten in.. of misschien wel een paar veel meer! , maar voor de 1e keer moet dit kunnen toch??? nou kzie wel wat de reacties zijn.....

greetzzzz me...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2003, 17:56
Slurmass
Slurmass is offline
Zie niets
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
lala-bloemetje schreef op 29-05-2003 @ 18:47:
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:15
Slurmass
Slurmass is offline
Hou het maar bij deze ene keer, want veel kan ik er niet van maken! Was dat meisje dat je hebt nageschildert half achetrlijk og gewoon lelijk! Dan heb je een excuus, anders
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Slurmass schreef op 29-05-2003 @ 19:15:
Hou het maar bij deze ene keer, want veel kan ik er niet van maken! Was dat meisje dat je hebt nageschildert half achetrlijk og gewoon lelijk! Dan heb je een excuus, anders
Waarom per see een meisje? Dat heeft ze niet gezegd.
'Iemand' kan ook een jongen zijn.

En ook hierbij: oefening baart kunst.

Ik ben btw benieuwd naar de kunstwerken van Slurmass, die moeten wel geweldig zijn. Heb je btw ooit gehoord van opbouwende kritiek? Aan de opmerkingen die jij geeft heeft niemand iets (hooguit dat jij je er zelf wat beter door voelt).
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 18:33
Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-05-2003 @ 19:17:
Waarom per see een meisje? Dat heeft ze niet gezegd.
'Iemand' kan ook een jongen zijn.

En ook hierbij: oefening baart kunst.

Ik ben btw benieuwd naar de kunstwerken van Slurmass, die moeten wel geweldig zijn. Heb je btw ooit gehoord van opbouwende kritiek? Aan de opmerkingen die jij geeft heeft niemand iets (hooguit dat jij je er zelf wat beter door voelt).
Idd, daar ben ik het helemaal mee eens. Bovendien zijn de Paint-tekeningen en de cumshfotosoeppoging die hij gepost heeft helemaal niets waard. Het enige dat je kan is de grote meneer uithangen door alle werken hier af te breken. Niet een keer heb ik een positief woord gehoord uit je mond. Btw, je moet hier geen commentaar lopen geven dat je niets ziet, want je bent er nog altijd niet zelf in geslaagd om een tekening te posten zonder dat er een kruisje verschijnt. Iig, als je niets zinnigs te vertellen hebt (niets zinnigs is trouwes een mooie samenvatting voor al je replys tot nu toe), zwijg dan gewoon. Verder doe ik me geen moeite meer om op je te reageren.
@ de rest van het forum, ik denk dat het beter is als we hem gewoon allemaal negeren.

Ontopic: Ik vind dit zeker niet slecht voor een eerste poging. Ik vind het wel mooi zoals je met die verschillende kleurvlakken gewerkt hebt. De enige dingen die ik een beetje vreemd vind zijn die bleke vlek onder haar oog en vooral hetgeen op haar hoofd. Maar zeker blijven oefenen hoor meid! Want zoals ik al zei, dit is zeeeker niet slecht voor een eerste poging .
Oud 29-05-2003, 18:59
Slurmass
Slurmass is offline
Citaat:
Niet een keer heb ik een positief woord gehoord uit je mond.
O jawel hoor! Iemand die het verdiende!!!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 19:01
Slurmass
Slurmass is offline

Bij hem heb ik positief comentaar gezet, dit is dan ook goed en die van haar niet
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Slurmass schreef op 29-05-2003 @ 20:01:
[afbeelding]

Bij hem heb ik positief comentaar gezet, dit is dan ook goed en die van haar niet
Nogmaals: opbouwende kritiek. Aan iemand afzeiken heeft niemand iets, aan alleen maar 'ik heb geen commentaar, het is zo goed' ed ook niet. En laat dan eens iets van jezelf zien (niet in deze topic), dan kunnen we iig zien of je weet waar je het over hebt ed.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 20:44
Slurmass
Slurmass is offline
Zal wel eens een keer iets posten van mij als ik zin heb!

Maar het gaat dan wel een handgetekende cartoon zijn in de stijl van Fokke en sukke, beter getekend, over een baby die langzamerhand opgroeit en nieuwe dingen leert in zijn leven.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 22:52
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ik vind het idee wel grappig, maar ook al bijster veel gedaan.
ik maak ook wel es van dat soort tekeningetjes.
die van jouw vind ik jammerlijk genoeg niet geslaagd.
voor de eerste keer kan het wel.
.
Oud 30-05-2003, 07:58
artnael
artnael is offline
ik weet het... ik weet het... Ik ben geen expert.. maar kritiek helpt toch???? Ideeen hebben is makkelijk ja.. om ze uit te voeren.... vaak wordt het toch heel anders dan verwacht....Maar goed... veel succes iedereen met hun eigen tekeningen!!! maak er iets tofs van!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten