![]() |
|
Ik zou me ook nog niet al te veel zorgen maken. Ik slik ook de pil, en soms komt mijn ongesteldheid in de stopweek ook erg laat. Bij mij was de week zelfs bijna om.
Wacht nog even en als je menstruatie echt uitblijft, zou ik even de dokter raadplegen. Ik meen me namelijk te herinneren dat de menstruatie soms gewoon kan wegblijven, zonder dat het iets hoeft te betekenen. Maar ik ben niet zeker.
|
![]() |
Soms blijft mijn ongesteldheid inderdaad gewoon uit. Het was voor mij de eerste keer in ieder geval. Ik begin me gewoon een beetje zorgen te maken. Mijn menstruatie is altijd heel wisselvallig dus het kan goed zijn dat er niks aan de hand is. In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties.
![]()
|
Bij mij duurt het altijd 4 dagen voor ik ongesteld word nadat ik gestopt ben met de pil slikken. Dus het zou best kunnen dat het bij jou nu ook wat later komt. En anders even langs de dokter of n test doen. Maar ik zou me nog niet te druk maken.
|
Verwijderd
|
Het duurt meestal 3 tot 4 dagen voor je ongesteld wordt. Nog even wachten tot morgenavond dus.
Het heeft gten zin om je druk te maken want daar kan het nog langer van weg blijven. Hmh, nu ik erover nadenk, de eerste maand dat ik de pil slikte heeft het 5 dagen geduurt voor ik ongesteld werd. Maar ik had toen nog geen vriendje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
door de hitte of door andere zaken kan het best wat later komen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |