Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2003, 15:55
Silencia
Silencia is offline
Hallo mensen, ik heb een vraagje. Ik slik al een tijd de pil en heb afgelopen weekend sex gehad. Nu heb ik vrijdag de laatste pil in genomen en begon de stopweek dus op zaterdag, nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Is dit laat? Moet ik me zorgen maken? Wat raden jullie aan?
Oud 02-06-2003, 16:19
mariekegirl
mariekegirl is offline
Citaat:
Silencia schreef op 02-06-2003 @ 16:55:
Hallo mensen, ik heb een vraagje. Ik slik al een tijd de pil en heb afgelopen weekend sex gehad. Nu heb ik vrijdag de laatste pil in genomen en begon de stopweek dus op zaterdag, nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Is dit laat? Moet ik me zorgen maken? Wat raden jullie aan?
ik zal je pas beetje zorgen gaan maken als je morgenavond ngo niet ongesteld bent.
en als je alleen maar er nu al zorgen maakt, dan blijft je ongesteldheid alleen maar uit omdat je je zoveel zorgen maakt.
maar als je over een week nog niet ongesteld bent gewoon ff testje halen,
succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 16:26
la femme fatale
la femme fatale is offline
Ik zou me ook nog niet al te veel zorgen maken. Ik slik ook de pil, en soms komt mijn ongesteldheid in de stopweek ook erg laat. Bij mij was de week zelfs bijna om.

Wacht nog even en als je menstruatie echt uitblijft, zou ik even de dokter raadplegen. Ik meen me namelijk te herinneren dat de menstruatie soms gewoon kan wegblijven, zonder dat het iets hoeft te betekenen. Maar ik ben niet zeker.
Oud 02-06-2003, 16:28
Verwijderd
word je altijd meteen de volgende dag ongesteld als je met de pil stopt? Bij mij duurde het altijd wel 4 of 5 dagen..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 16:37
Silencia
Silencia is offline
Soms blijft mijn ongesteldheid inderdaad gewoon uit. Het was voor mij de eerste keer in ieder geval. Ik begin me gewoon een beetje zorgen te maken. Mijn menstruatie is altijd heel wisselvallig dus het kan goed zijn dat er niks aan de hand is. In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties.
Oud 02-06-2003, 16:42
sinsere
sinsere is offline
Bij mij duurt het altijd 4 dagen voor ik ongesteld word nadat ik gestopt ben met de pil slikken. Dus het zou best kunnen dat het bij jou nu ook wat later komt. En anders even langs de dokter of n test doen. Maar ik zou me nog niet te druk maken.
Oud 02-06-2003, 20:07
josdebos
josdebos is offline
lees ik goed dat het pas je eerste strip was?? Dan hoeft het nml niet persé dat je de volgende dag ongesteld wordt. Ik stop op zaterdag en wordt woensdag altijd pas ongesteld! NIet te druk maken dus!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 20:16
Verwijderd
Het duurt meestal 3 tot 4 dagen voor je ongesteld wordt. Nog even wachten tot morgenavond dus.
Het heeft gten zin om je druk te maken want daar kan het nog langer van weg blijven.

Hmh, nu ik erover nadenk, de eerste maand dat ik de pil slikte heeft het 5 dagen geduurt voor ik ongesteld werd. Maar ik had toen nog geen vriendje.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 20:20
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Silencia schreef op 02-06-2003 @ 16:55:
afwachten.

door de hitte of door andere zaken kan het best wat later komen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 21:14
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Dit hoort niet op Seksualiteit, maar op L&G.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten