Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat veel mensen mars volta af zaten te zeiken bij rhcp omdat ze
1. niet zon muziek gewend zijn 2. zon muziek in een zaal als de ahoy voor geen ene kilometer klinkt 3.live mars volta niet altijd zo geweldig is, wat verder nix over de muziek zegt. ik wacht af tot ze een show spelen in een kleine zaal in NL, en oordeel dan zelf. Het album is in ieder geval geniaal.
||
![]() |
Citaat:
Want de meeste mensen die ik over de rhcp heb gehoord vond wel dat ze goed speelden geloof ik... Mars Volta viel inderdaad niet zo goed in de smaak had ik het idee, en de zaal was er inderdaad ook te groot voor. Maar ja ik had e rniet zo veel last van allemaal ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En de afro's maken het af ![]()
|
ben erg benieuwd. Die 'tremulant ep' klonk erg veelbelovend.
Ben er oten niet heengeweest in 013, want toen had ik....iets (een vriend van me ging wel, waar ik normaal ook meeging, maar goed). Zal hem downen en mijn mening geven. maar iemow-kor: 7 minuten, de motorpsycho lengte? Dat vind ik een onzin zin.
|
Verwijderd
|
Ga de cd vanmiddag ook maar eens aan een luistersessie onderwerpen.
Vond het uiteindelijk in het voorprogramma van de RHCP wel iets tegenvallen, maar dat is denk ik vooral omdat de muziek gewoon een grote brij werd door de ge-wel-di-ge akoestiek van zo'n klein intiem zaaltje als Ahoy. Verder wel erg gaaf en heel energiek; en toen we vooraan (zijkant) gingen staan klonk het ook wel wat beter.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en motorpsycho heeft ook cd's afgeleverd met nummers van 3 minuten. het kopt dus niet echt.
|
Verwijderd
|
Haha ja the blood brothers... vet.
Ik heb nog niet echt aandacht besteed aan de mars volta. Op het eerste gehoor vind ik het maar herrie. Ik hou toch meer van de ATDI sound, maar ja dan moet je bij sparta wezen he. Ik sta er nu ook niet echt voor open, heb niet zo'n zin in dat soort muziek. Maar ik verander constant van bui, dus over een tijdje zullen jullie me wel weer enthousiast horen over MV.. oke nuttig. ja. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En blood brothers, ik weet het nog niet, 1e x dat ik die cd luisterde werd ik haast krankzinnig van al die flarden.
||
Citaat:
||
Citaat:
omdat het opgehyped is vind je het kut? ik zie soms enige overeenkomsten met blood brothers. En blood brothers vind ik veel meer gehyped dan glassjaw En ken je sons of abrahaM?
||
Citaat:
wist je dat de drummer van glassjaw trouwens in gorilla biscuits heeft gedrumd (niet dat je het daardoor mooi moet vinden, maar gewoon ter kennisgeving). Of dat is alweer de ex-drummre (die lui wisselen sneller van bandleden dan een cassiere wisselgeld geeft
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Deze promo zal niet dezelfde tracklisting hebben las het uiteindelijke album
01 - "Son Et Lumiere" 02 - "Inertiatic" 03 - "Roulette Dares (This Is The Haunt)" 04 - "Tira Me A Las Arañas" 05 - "Drunkship Of Lanterns" 06 - "Eriatarka" 07 - "Cicatriz" 08 - "This Apparatus Must Be Unearthed" 09 - "Televators" 10 - "Take The Veil Cerpintax" dit is de final tracklisting, en zal er ook nog gemastered etc. worden..
||
Citaat:
ik luister over het algemeen geen emo, hoogstens 3 bands die mensen graag onterecht emocore noemen. je moet je niet zo fucking denigrerend opstellen dat is ontzettend irritant.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
kluistertopic? Paniccore | 278 | 10-12-2003 22:24 | |
Muziek |
ja wat luister je dan?! Verwijderd | 258 | 07-12-2003 13:21 | |
Muziek |
luistertopic QuantumKitten | 293 | 11-11-2003 20:13 | |
Muziek |
The Mars Volta - De-loused in the Comatorium Verwijderd | 76 | 28-07-2003 14:35 | |
Muziek |
Wat horen de Oren.....deel 999 Verwijderd | 270 | 25-06-2003 13:42 | |
Muziek |
Wat luisteren jullie part zoveel Verwijderd | 359 | 23-06-2003 12:59 |