Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het goed is ben ik geslaagd. Ik heb de examens die ik gemaakt heb allemaal tussen de 7 en 9 gemaakt, dus daar kunnen eigenlijk geen (vervelende) verassingen meer komen. Verder heb ik morgen alleen nog Wiskunde. Daar mag ik een 3,7 voor halen, maar ookal haal ik bij wijze van spreken een 1, ik mag een 4 staan dus dat is geen probleem.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
't wordt nog ff spannend voor mij... Als ze lief nakijken bij frans en wiskunde... Ik heb vast wel wat originaliteitspuntjes bij wiskunde
![]() ![]()
|
![]() |
bij ons komen ze langs als je bent gezakt dus ik haal denk ik de bel er maar uit en koop een waakhond en ga verhuizen, kan altijd zeggen dat ze niet langs zijn geweest.
En pas maar op hoor dat ze je examens niet kwijtraken, bij ons hebben ze ze een paar jaar geleden door de papierversnipperaar gegooit.; |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ging met 3 onvoldoendes het examen in en kwam er met 1tje uit.
![]() ![]()
|
Bij ons was een leraar die 2 jaar geleden de tas met de examens even buiten liet staan, dus tas helemaal alleen buiten. Aangezien leerlingen de antwoorden die ze zelf hadden gegeven daardoor zouden kunnen veranderen, moesten alle lerlingen de examens die daar in zaten opnieuw doen... \hoe dat is afgelopen, geen idee.
|
Ik heb alles nagekeken op Gs en Ec1 (vwo) na. De rest heb ik gemiddeld allemaal voldoende en als ik voor Gs en Ec1 onvoldoende sta, ben ik nog geslaagd, omdat Gs profielvak is en Ec1 keuzevak en dus buiten mijn profiel zit. En als ik wil kan ik Ec1 altijd nog laten vallen
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal nederlands ikke_ik | 0 | 20-12-2004 19:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Psychologie |
zwaar Brenda_88 | 6 | 31-10-2003 20:06 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |