Advertentie | |
|
![]() |
|
via internet
![]() eigenlijk kon ik hem al van voetbal enzo, omdat mijn broer bij dezelfde club zat en ik altijd mee moest kijken maarja toen leerde ik heb weer beter kennen via internet en na 3 maanden chatten ben ik bij hem aan de deur gekomen en was het liefde op het eerste gezicht na 1 week hebben we voor het eerst gezoend op 14 mei ![]()
|
op vakantie in frankrijk ergens
![]() we hadden gezoend, en we bleven een beetje de laatste paar dagen kleffen ![]() terug in nederland belde ik hem gelijk, en hadden we wat afgesproken ik keizenuwachtig 'wat als ik hem niet meer leuk vind....' maar dat was hij nog wel, en nou hebben we al bijna 10maanden ![]()
|
Verwijderd
|
Hij zat op de school waar ik heen ben gegaan voor een jaartje, toen ben ik verhuisd. En mjah zijn vrienden zijn mijn vrienden dus contact gehouden en toen na de zomer zijn we samen dingen gaan doen, maar we waren te schijterig om gevoelens te bekennen (ik wist het van hem wel, hij van mij niet) Mjah, toen telkens samen dingen gedaan en uiteindelijk gezoend... lol en de volgende dag na een twee uur durend er om heen gedraai uiteindelijk verkering gekregen.
|
![]() |
|
Via ICQ. Was gewoon aan het zoeken naar iemand om mee te chatten. Kwam mijn huidige vriendin tegen die eerst 2 dagen niet antwoorde op wat ik zei. Net voordat ik haar in ICQ wilde verwijderen gaf ze antwoord. Dit is inmiddels bijna 2 jaar geleden en we wonen nu al meer dan een jaar samen.
![]() ![]() ![]()
|
tis nog pril, maar.. hier op scholieren.nl
hier om precies te zijn: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=450493 en eerste ontmoeting, vorige week zaterdagavond... en nou morgen (ondertussen vandaag) weer.... *spanning...* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ken me vriend van school. Een meisje kende hem al waar ik mee omging en toen kwam die een keer wat vragen toen dacht ik neeee niet zo stink brugger maar na een paar keer praten bleek hij tog wel aardig te zien en niet echt een brugger (gaat nu alleen maal met 4de klassers om zo een beetje)
|
![]() |
|
![]() |
Aan de waterkant
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
we leerden elkaar via een gezamenlijk vriend kennen op msn, twee weken later ontmoetten we elkaar voor het eerst in de kroeg en 't was liefde op het eerste gezicht (we waren eerlijk gezegd al in de wolken als we elkaar op i'net zagen toen we elkaar nog maar pas kenden...)
een week later waren we een koppel en 25 maanden later nog steeds. |
![]() |
|
Ik wist wie mijn vriend was, doordat we allebei op scouting zitten. Maar toen vond ik hem niet leuk.
Totdat hij me toevoegde op msn en er superleuke, grappige, lieve, serieuze gesprekken uitrolden. We zijn samen uitgegaan en hebben toen voor het eerste gekust...
|
![]() |
een jaar geleden had ik em op borstrock (festival) gezien.
toen ging ik naar een andere school waar hij ook op bleek te zitten. daarna kwam ik hem nog tegen in de bioscoop en vervolgens bij de mac donalds en toen vonden we elkaar al gewoon interessant. toen kreeg ik van een vriendin die hem kende zn e-mail adres en gingen we op school veel met elkaar om. en toen hebben we een keer gezoend. zo´n 3 maanden geleden nu denk ik. |
![]() |
|
Een vriendin van mij kende hem via i-net ..en hij had mij ook toegevoegd op msn ..vond hem eerst niet eens zo boeiend ..
Later kwam ik hem heel toevallig in Amsterdam tegen , maar toen vond ik hem nogal arrogant overkomen. Een paar weken later hadden we met een groep in Hilversum afgesproken , hij kwam toen ook en jaah ik dacht nee hij is niet bepaald arrogant ![]()
|
Naja, ben op dit moment weer vrijgezellig, maar m´n eerste vriend leerde ik kennen in de zomervaktie...Een goede vriendin en ik waren gewoon een beetje aan t fietsen en hangen en toen werden we terug geroepen door een paar jongen. Daar hebben we ff staan kletsen en de volgende dag was hij daar...Na de eerste ontmoeting zagen we elkaar wel es en toen spraken we elkaar op TMF chat en spraken we wat af voor de volgende avond en toen hebben we gezoend...na 11 maanden is dat uitgegaan...
Toen ben ik een tijdje weer single geweest ), nog geen half jaar en toen ontmoette ik Joel, op school... Toen ik hem voor het eerst zag, wist ik niet wat me overkwam...Daarvoor geloofde ik nooit in liefde op t eerste gezicht, maar nu wel degelijk! Hij bleek mij ook leuk te vinden en dat heeft 4 maanden geduurt, toen liep het dood...Nu ben ik weer vrij ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
Liefde & Relatie |
hoe heb jij je partner ontmoet en waar? pessimistje | 23 | 04-09-2003 21:49 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |