Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2003, 15:27
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hallo medeforummer,

Het zit zo...Ik heb 4 maanden met een hele lieve jongen gehad...We leerden elkaar kennen op school en onze verkering liep op het eind gewoon dood
Nu is het dus uit en hebben we afgesproken om wel vrienden te blijven...
Maar het klinkt mij zo cliche in de oren en het loopt ook niet echt lekker...Ik ben nu nog beter vrienden met een kameraad van hem, dan met m´n ex zelf...

Hoe zit dit bij jullie? Ben jij wel goed bevriend gebleven met je ex en wat versta je hieronder? Hoe gaat dat nou en heb je t gevoel dat het alleen van jou uitgaat?
Alvast bedankt...
Oud 25-05-2003, 15:28
Verwijderd
hehehehe... alleen maar slechte ervaringen mee, bij alle 4 een vriendschap deal gemaakt, en allemaal nix meer van zich latern horen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 15:36
CryptapiX
CryptapiX is offline
naja goed bevriend..
met "al" mn exen kan ik nog wel goed opschieten geloof ik..
Oud 25-05-2003, 15:44
DaWeZ
DaWeZ is offline
lukt gewoon niet...toen ik en mn vriendin (n maand geleden) uit elkaar gingen zei ze dat we zeker vrienden gingen blijven. Nja, we horen dus bijna nix van mekaar. Dit had ik eigenlijjk al wel verwacht...
dus mijn antwoordt: nee, volgens mij gaat dat gewoonweg niet...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 15:44
Verwijderd
Vrienden blijven achteraf...het is altijd een wankel evenwicht. Je kunt het best het volgende criterium hanteren: als je vóór die tijd ook goede vrienden bent geweest is het de moeite waard om te proberen daarnaar terug te keren. Als er nooit vriendschap is geweest dan hoef je ook niet geforceerd te proberen naderhand nog vrienden te blijven.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 15:46
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik wilde met mn ex vrienden blijven, maar dat lukte niet helemaal In t begin ging t ammel goed enzo, totdat ie weer wat voor mij begon te voelen. Ik niet voor hem, hij begreep t zei hij, maar bleef maar vragen of de gevoelens ooit nog terug zouden komen. Een paar weken later kreeg ie iets met n ander meisje, en halverwege kwam ie weer aanzetten dat ie iets voor mij voelde. Ik begon te twijfelen, maar wilde uiteindelijk niets met hem. We bleven nog n btje contact houden (werken in zelfde winkel) en toen bleek ie, na n paar keer daten met anderen, nog steeds gevoelens voor mij te hebben. Hij vroeg me of ik n xtje mee ging eten, maar toen had ik er toch echt genoeg van. Hij moest door met zijn leven, en mij vergeten. Sindsdien hebben we bijna geen contact meer. Dat vind ik jammer, maar het moet wel op deze manier. Wat ik hiermee wil zeggen is, jij bent nog gek op die jongen. Suus, probeer ffies minder contact met m te hebben, zorg dat je langzaamaan over je gevoelens heenkomt. Het is beter voor jou, en beter voor hem. Daarna kun je wel vrienden zijn, maar doe dat niet als je nog iets voor m voelt. Dan hoop je alleen maar op meer... xxx Heleen.
Oud 25-05-2003, 15:55
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 25-05-2003 @ 16:46:
*verhaal*
Jah, das ook wel vervelend, maar je hebt gelijk...Anders kan dan niet...
Wat m´n ex betreft, heb je weer gelijk
Ik vind um nog steeds heel leuk, kan um nie uit m´n gedachten krijgen en mis um dan ook heel erg...
Ik weet wel dat het niet meer iets zal worden, maar ik kan hem gewoon niet vergeten...
Ik denk niet dat we vrienden kunnen blijven, ook als ik hem wel ´vergeten´ ben, dan zou het voor m´n gevoel nof niet kunnen...
Wel een vervelende gedachte....

De rest, bedankt voor jullie reacties
Oud 25-05-2003, 15:57
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
men ex is me beste vriend. We waren voordat we wat kregen al vrienden maar nu nog meer Denk als je geen vrienden geweest be dat het moeilijk is..... maar het kan altijd
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 15:59
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 25-05-2003 @ 16:55:
*story*
Daarom, jij mist m. Door vrienden te blijven, ben je nog een btje in zijn buurt, maar dat gaat niet op de manier wat jij wilt. Je kunt je gevoelens niet zomaar uitschakelen, en jij voelt meer voor hem dan hij voor jou denk ik Probeer afstand te nemen, probeer n btje over je gevoelens heen te komen... Ik weet niet of je ooit nog vrienden kunt zijn, misn wel, misn ook niet. De tijd zal t leren, hoe cliche t ook klinkt.
Als je wilt praten, hoor ik t wel van je *knuffol*
Oud 25-05-2003, 16:10
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik ben nog met 2 exen bevriend:
De eerste is de jongen waar ik het eerst mee gezoend heb en die ik nog heel vaak zie/spreek op school. Ik zie hem eigenlijk ook niet echt als ex, maar gewoon als vriend. Dat komt denk ik omdat ik achteraf gezien nooit echt liefde voor hem gevoeld heb, maar meer vriendschap.
Met die andere jongen heb ik het 2 keer gehad, we kennen elkaar dan ook best wel heel goed en we zijn nog steeds vrienden. Ik kan gewoon goed met hem opschieten. Toch merk ik bij hem nog steeds dat hij mijn ex is zeg maar. Er zijn bepaalde onderwerpen waarvan ik het gewoon moeilijk vind om met hem over te praten, zoals verliefdheid/relaties enzo.
Oud 25-05-2003, 17:01
Punkygirl
Punkygirl is offline
ik ben nog met 1 ex bevriend.. en het is een vet goeie vriend van me.. de rest mja ik spreek ze nog wel eens.. soms spreken we af maar van vrienden mwa niet echt sprake
Oud 25-05-2003, 17:05
dieselken
dieselken is offline
heb al een paar relaties achter de rug, bij sommige kun je niet meer rekenen op een vriendschap, bij andere, waardak supercontent mee ben, kom ik nog neig goe overeen ... het klikte nie als 'intieme lovers', ma wel als vrienden en da vink zalig
Oud 25-05-2003, 17:06
Verwijderd
Mijn ex-vriend en ik hebben afgesproken om nooit het contact met elkaar te verliezen, en dan maar te zien of we ook vrienden bleven of niet. We spreken elkaar nu zo'n 1 keer per week op msn, en dat zijn dan leuke maar oppervlakkige gesprekken. Afspreken om vrienden te blijven vonden we een vreemd idee, want op dat moment was ik nog helemaal geschokt omdat hij het uit had gemaakt, en vond hij mij nog een beetje irritant. Het leek ons dat dit vanzelf over zou gaan, en dat is ook zo, maar we wilden onszelf geen geforceerde vriendschap op leggen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 17:10
Verwijderd
Ik had een keer bijna iets met een meisje en toen was ze ineens niet meer verliefd. En toen hebben we ook afgesproken vrienden te blijven en dat gaat goed . Een beetje cliche is het wel, maar dat boeit niet .
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 17:14
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Tjah, voor de jongen waar we het nu een beetje over hebben, had ik een relatie (misschien raar op mijn leeftijd, maar het was echt een relatie) ginge het heel anders! Ik was zo pissed op um dat ik hem echt nooit meer wou zien! Hij heeft nu geen internet meer thuis dus we spreken elkaar nooit meer op msn...Als dat al zo was was dat gesprek heel saai, dus ik zit er niet mee dat ik um nooit meer spreek...
Ik ben alleen nog lang niet over deze andere jongen heen, als ik um op school zie zou ik hem het liefst weer willen zoenen en vasthouden maar Suus weet dat dat niet meer kan!

Bedankt voor jullie reacties! Ze lopen wel wat uiteen maar dat is logisch!

Nog een vraag voor degene die geen vrienden zijn met haar of zijn ex...Vind je dit niet jammer en zou je niet graag anders willen zien?
Oud 25-05-2003, 17:54
Phileine
Phileine is offline
Antwoord op de stelling: in 9 van de 10 gevallen ja.
Oud 25-05-2003, 18:32
Verwijderd
Ik heb geen contact met mijn ex en daar ben ik blij om. Ik heb hem niets meer te melden en hij past totaal niet bij me.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 20:17
Verwijderd
mjah.. had ik ook beloofd met mij ex.. we zien elkaar nóóít meer.. en ik hoef hem eigenlijk ook niet meer te zien
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 20:29
Verwijderd
Bij mij gaat het zeker wel goed. 1 week nadat het uit was geweest gingen we al samen een film kijken waar ze net als vanouds weer tegen me aan ging liggen.

Dit weekend uitgeweest met haar, en volgende week naar de nieuwe matrix. En eind van de maand naar concert van Eels
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 20:30
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 25-05-2003 @ 21:29:
Bij mij gaat het zeker wel goed. 1 week nadat het uit was geweest gingen we al samen een film kijken waar ze net als vanouds weer tegen me aan ging liggen.

Dit weekend uitgeweest met haar, en volgende week naar de nieuwe matrix. En eind van de maand naar concert van Eels
Wauw, das wel heel mooi! Kon ik dat ook maar!
Oud 25-05-2003, 22:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-05-2003 @ 16:44:
Vrienden blijven achteraf...het is altijd een wankel evenwicht. Je kunt het best het volgende criterium hanteren: als je vóór die tijd ook goede vrienden bent geweest is het de moeite waard om te proberen daarnaar terug te keren. Als er nooit vriendschap is geweest dan hoef je ook niet geforceerd te proberen naderhand nog vrienden te blijven.
Idd, anders heb je sowieso geen basis of oud gedrag waar je op terug kunt vallen. Tuurlijk is het 'we blijven vrienden' cliche, maar zeker wel mogelijk. Maar niet meteen, want je hebt altijd nog gevoelens voor elkaar, wat het raar en ongemakkelijk maakt, zodra het ongemakkelijke gevoel weg is, is de weg open en vrij om weer vrienden te worden. Ik denk dat het zo vaak mislukt, omdat mensen meteen vrienden willen zijn, en als het niet lukt, dat het dan stukloopt. Gewoon wachten, tijd geven en dan proberen
Oud 25-05-2003, 22:11
Gwinnie
Gwinnie is offline
hey. ik heb alle reacties niet gelezen, dus misschien voeg ik wel helemaal nix toe, maar goed

toen t uit was met mijn ex (14 maanden) zouden we ook vrienden blijven. eerste paar maanden kwam daar heel weinig van, omdat t tog vaag blijft. het is zo vertrouwd om met die persoon te zoenen, knuffelen etc.
en dan is t raar dat dat niet meer 'hoort'

maar nu, zijn we gewoon vrij goede vrienden en gaat t heel goed.
dat kwam zo ongeveer na een half jaar. je moet niet meteen verder gaan als goede vrienden. eerst beetje afstand houden.

je hebt tog iets waar je over heen moet komen? als je dan gelijk met die persoon geconfronteerd word is dat zwaar(der)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 22:21
confabulatie
confabulatie is offline
mijn eerste vriendje (nu ex) is nu mijn allerbeste vriend..... het kan dus wel....
het is nu 3 jaar geleden dat we wat hebben gehad en alles gaat nog super goed tussen ons.... kunnen niet zonder elkaar
maar met andere exen kan ik me niet voorstellen dat we vrienden kunnen blijven... zie ze nog wel af en toe,maar daar blijft het ook echt bij...
Oud 25-05-2003, 23:05
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
confabulatie schreef op 25-05-2003 @ 23:21:
mijn eerste vriendje (nu ex) is nu mijn allerbeste vriend..... het kan dus wel....
het is nu 3 jaar geleden dat we wat hebben gehad en alles gaat nog super goed tussen ons.... kunnen niet zonder elkaar
maar met andere exen kan ik me niet voorstellen dat we vrienden kunnen blijven... zie ze nog wel af en toe,maar daar blijft het ook echt bij...
--GETUPKIDS-- totally agreez!!!
Oud 26-05-2003, 08:07
Verwijderd
Zelf geen ervaring mee, maar mijn zus heeft 2.5 jaar verkering gehad en zij gaat nu nog wel heel goed met die jongen om, het kan dus wel, maar niet altijd denk ik. Ligt er ook een beetje aan hoe het uit is gegaan enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2003, 08:40
snoopy
snoopy is offline
nou, met de meesten kan ik nog redelijk opschieten.
Eentje heb ik bijna een jaar mee gehad, is nu al een jaar of 3 uit. Die bel ik af en toe, en heel soms spreken we wat af. En op msn spreek ik m vaak.
Een ander zit ik mee in de klas. Daar ga ik veel mee om, maar we hebben ook maar 2 maanden iets gehad, dus dan gaat t makkelijker.
En de laatste heb ik 2 jaar mee gehad, en tis nog niet zo lang uit, dus dat loopt nog een beetje moeizaam. We willen allebei wel, maar tsja... t komt wel, denk ik.
Oud 26-05-2003, 09:07
Thomas
Thomas is offline
Ik heb daar nog nooit goede ervaringen mee gehad, maar misschien komt dat doordat zij op kamers ging ergens in het noorden. In theorie kan het vaak wel, maar dan moet wel duidelijk zijn om welke reden het uit is gegaan, want dat speelt mi een zeer belangrijke rol.

In jouw geval moet het best kunnen, want 5 maanden is betrekkelijk kort en het liep gewoon dood zoals je zelf postte. Ik denk dat - als je er wat voor doet - dat je dan nog wel vrienden kunt blijven en dan zul je zien dat dit niet zo cliche is als je dacht.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 09:47
Verwijderd
Ik heb het éénmaal geprobeerd en dat was een enorm fiasco. Zij maakte het uit, maar om me niet teveel te kwetsen kwam ze ook met zo'n lulverhaal aan: "je blijft toch m'n beste vriendje". Ja, daar heb ik wat aan, als zij het uitmaakt en ik ben nog verliefd! Dat zorgt er alleen maar voor dat ik nog langer met haar in m'n hoofd blijf lopen.

In zo'n situatie kun je het beste afstand nemen zodat het gevoel wat sneller verdwijnt. Als je elkaar dan later weer tegenkomt en het klikt vriendschappelijk, dan is er natuurlijk niets op tegen om een gewone vriendschap te beginnen. Maar daarvoor zijn geen speciale bedoelingen nodig: vriendschap komt vanzelf. Als het niet automatisch gaat moet je het maar laten zitten.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 10:14
Loezzel
Loezzel is offline
Uiteindelijk zijn jullie gewoon bang om alleen te zijn. Je hebt zo'n vertrouwde tijd met elkaar achter de rug. En om elkaar dan niet helemaal te hoeven verliezen, zegt men vaak:"We blijven vrienden"
Maar dat is zo moeilijk! Er is nog veel te veel gevoel, te veel verdriet e.d. Ik ben nu wel bevriend met mijn ex, maar daar heeft wel eerst een jaar over heen moeten groeien. Ik heb hem 1 jaar niet gezien. Toen kwam ik hem tegen en het was meteen heel vertrouwd, maar we hadden allebei geen speciale gevoelens meer voor elkaar. En als die gevoelens bij allebei verdwenen zijn, dan zit een vriendschap er soms wel in denk ik, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn...
Oud 26-05-2003, 10:24
Verwijderd
Met 1 exvriendje is dat wel gelukt. Toen het net uit was hebben we elkaar een tijd niet meer gezien, maar op een gegeven moment kwamen we elkaar toch wel telkens weer tegen omdat we op dezelfde turnvereniging zaten en we hebben gewoon heel erg veel contact gehouden.
We trekken altijd naar elkaar toe als we ergens zijn.. Er is gewoon een sterke band die voelbaar is maar niet uitlegbaar en we hebben t er zelf ook nooit over gehad. Het is gewoon zo.
Lekker knuffelen, tegen elkaar aanliggen als we tv kijken ofzo of..... we zijn altijd heel close.. Alleen nu woont hij in Australie en dan mis ik m toch wel heel erg omdat het altijd gewoon een heel goede vriend van me is gebleven.

Maar met mn andere exen (niet dat dat er veel zijn ) is dat niet gelukt. Ik wou het wel, maar mn laatste ex had t uitgemaakt en wou toen opeens geen contact meer met me.. jammer maarja.. en die jongen daarvoor doet nu heel negatief over me enzo.. beetje triest.. (vooral omdat ik nu een relatie met zijn beste vriend heb en dan gaat ie zeggen dat ik een hoer ben enzo.. maarja, dat laat ik ook gewoon links liggen)..
vind t wel jammer, maar als die ander dat niet wilt of kan dan niet..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 10:27
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik denk dat de manier hoe een relatie tot zijn einde kwam de belangrijkste succesfactor is om vrienden te blijven.
Toen mijn relatie met mijn (dus inmiddels) ex uit ging wist ik van te voren dat mijn gevoelen voor haar een echte vriendschap in de weg zou gaan zitten. Om die rede heb ik aan gegeven dat het beter is om geen contact meer te maken...
Iets waar ik overigens nog steeds spijt van heb...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 25-05-2003 @ 16:27:

Hoe zit dit bij jullie? Ben jij wel goed bevriend gebleven met je ex en wat versta je hieronder? Hoe gaat dat nou en heb je t gevoel dat het alleen van jou uitgaat?
Ik denk dat het altijd moeilijk is zo'n vriendschap met een ex, het lukt volgens mij eigenlijk pas als je beiden bereid bent je ervoor in te zetten maar ook vooral wanneer je de ander gewoon als hem/haar kan zien, zonder de toevoeging ex..

Met mn eerste twee exen heb ik helemaal geen contact meer maar daar had ik ook geen behoefte aan. Ik kom mn tweede ex nog wel es tegen en dan hebben we leuke gesprekken, maar meer hoeft ook niet. Met mn laatste ex begint er nu weer een beetje echt contact te komen..

Eerst ging dat gewoon niet omdat er ruzie en dergelijke is geweest, contact was tijdelijk helemaal verbroken enzovoorts. Nu is het gewoon weer echt gezellig als ik hem tegenkom dus binnenkort ga ik zijn nieuwe huisje bekijken en spreken we voor het eerst weer af.. Dat contact komt van beiden uit, en wie weet wordt dit weer een echte vriendschap.. maar daar zijn dus wel 10 maanden overheen gegaan..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:07
Buffy
Buffy is offline
ik vind het niet zoon cliche. je hoort het wel heel vaak als een relatie uitgaat, dat ze vrienden willen blijven; en dat het dan uiteindelijk op helemaal nix uitloopt.

ik ben met 2 exen van mij nog goed bevriend, een van die jongens is zelfs mijn soulmate.
hij kent mij door en door (en andersom) en we weten wat we aan elkaar hebben. met hem heb ik overigens wel 2 jaar verkering gehad, ik weet niet of de lengte van de relatie invloed heeft op de "kans van slagen" voor een vriendschap? nou ja in ieder geval, ik kom nog regelmatig bij hem over de vloer. eerder zoenden we nog regelmatig, en daardoor hebben we in december besloten om het nog maar eens te proberen. dit heeft maar een maandje geduurd, wij zagen beide amper verschil tussen vriendschap en "vriendje-vriendinnetje". sindsdien is het dus weer uit en we hebben trouwens ook niet meer gezoend, maar elkaar zien doen we nog graag.

met een andere ex ben ik ook nog goed bevriend, we zien elkaar regelmatig tijdens het stappen en we emailen ook nog een paar keer per week. als we elkaar tegenkomen kletsen we altijd even, maar het is wel anders dan bij mijn andere ex.

voor de rest (wat betreft de andere exen) houdt het op bij hoi zeggen als we elkaar tegenkomen.

liefs Buffy
Oud 26-05-2003, 20:24
Verwijderd
ik zou het me best kunnen voorstellen dat je vrienden blijft met je ex. tenzij t echt op een lullige manier is uitgegaan. *bedrogen ofzo*. t lijkt mij juist wel fijn. je hebt toch wel wat gedeeld samen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:24
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik denk dat het niet verstandig is om af te spreken om vrienden te blijven. Op die manier wordt een een soort van druk op jullie twee gelegd. Je zou gewoon af moeten wachten hoe het loopt, want als jullie elkaar blijven respecteren en gewoon wat leuke dingen samen blijven doen, dan blijf je vrienden zonder daarover iets te hebben afgesproken
Zoiets gaat vanzelf en vanuit beide kanten, of zoiets gebeurt niet... klinkt rot, maar is wel zo
Oud 26-05-2003, 20:26
lieve
lieve is offline
Vrienden blijven cliché...
hoeft niet. Als je zelf de moeite doet om nog steeds vrienden te zijn, kan het volgens mij best.
Ik kom nog steeds met al m'n ex-vrienden overeen. Met den ene nog altijd wa beter als met den andere.
En met één van hen liep het in het begin ook helemaal niet lekker, maar omdat we gemeenschappelijke vrienden hebben kwamen we elkaar nog steeds tegen op feestjes en fuiven. Dusja,... we hebben het dan maar eens uitgepraat. En nu staan we nog steeds samen op de dansvloer te swingen.
Op die manier is het best wel leuk om met je ex-vrienden om te gaan.

Dus het is toch niet zo'n cliché, maar ik doe moeite om met m'n ex-vrienden overeen te blijven komen en eens ik zie dat er langs de andere kant ook nog steeds medewerking komt, vind ik het de moeite waard om zo'n relatie te behouden. Is het dan niet op liefdesvlak, dan toch tenminste op vriendschappelijk vlak.
En tot nu toe, werkt het best.
Oud 27-05-2003, 11:04
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Het is natuurlijk wel heel cliche,maar toch niet onmogelijk denk ik.
Toen het uitging met mn vriend hebben wij ook afgesproken om vrienden te blijven (voordat we iets kregen kenden we elkaar nauwelijks maar goed). Maar het was echt heel moeilijk in het begin, omdat je zoveel met elkaar gedeeld hebt, ieder plekje van hem/haar kent, alles weet je van die persoon, en ik vond het heel vreemd om nu nog maar 1 of 2 keer per week elkaar te zien. Het was net alsof we krampachtig probeerden contact met elkaar te houden, maar aan de andere kant was het ook net alsof ik totaal geen deel meer uitmaakte van zijn leven...heel frusterend..

Ik vond het ook raar dat we niet meer zoenden enz. Echt zo vreemd dat dat opeens niet meer mocht...

Nu zijn we een paar weken verder, en hebben we alles aardig verwerkt, af en toe heb ik nog een dip, maar ik zie m nu al bijna als gewone vriend, hoewel het nooit helemaal gewoon zal worden..
Ik weet niet of ik m terug zou willen...ik kan niet met hem en niet zonder hem...dus zo vrienden is wel een goeie oplossing denk ik

Maar wat me wel een beetje stoort, ligt aan ons beide hoor, maar dat we nooit echt over onze diepste gevoelens praten...
hebben jullie dit ook??

liefs
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 15:10
snarl
snarl is offline
oh, dat is zeker niet onmogelijk.

mijn 1e ex, die zie ik soms nog (we wonen ver van elkaar vandaan maar zitten bij dezelfde jeugdbondvoornatuurstudie)

mijn2e ex is nu ongeveer mijn beste vriend

mijn 3e ex zit ook bij die natuurvereniging, ik spreek hem soms nog

mijn 4e ex zit bij me op school, spreek ik nauwelijks meer maar dat was ook niet echt serieus, die relatie.

nu heb ik een vriendje, weer bij dezelfde vereniging. en dat gaat goed, heel erg goed. iig heb ik met geen enkele ruzie of zo en ik kan nog goed met ze praten. (shit he. ik vind dit erg. bah. 4 exen vind ik veel.)
Oud 27-05-2003, 17:01
DisNaks
DisNaks is offline
eigenlijk heb ik met nog maar 3 van mn exen contact, 1tje zit bij me in de klas en is een hele goeie vriend van me, een andere zie ik welles bij concerten-festivals,de kroeg enzo en met die andere ex heb ik nu weer wat..de rest spreek ik gewoon niet meer, sommige zie ik nog welles lopen dan is het gewoon zoiets van ooh hoi..
Oud 27-05-2003, 17:20
bumblebee
bumblebee is offline
Mijn exvriendje is nu mijn beste vriend. (nu al ongeveer 2 jaar) We gingen niet echt prettig uit elkaar, maar langzamerhand gingen we weer praten en dingen doen. Soms was het wel moeilijk, vooral als je een nieuw vriendje hebt...voor hem is het dan best moeilijk om te begrijpen dat je ook wel eens met je beste vriend naar t strand wilt of wat dan ook.
Oud 27-05-2003, 19:04
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Wow, bedankt voor al jullie reacties, echt top!

Sannepanne, om ff antwoord te geven op joun vraag...Ik heb het net zo als jou, maar dat komt ook denk ik dat hij Portugees is en hij kan sowiezo al heel moeilijk over zijn gevoel praten...
Dat deden we dus in ons samenzijn ook al niet echt, ik wou het wl, maar het kwam er niet uit bij hem...Alleen ja en nee verder niets

De meeste van jullie vinden dat het wel mogelijk is, ikzelf denk dit ook wel, maar we moeten elkaar dan wel minder zien en dat gaat moeilijk, want we zien elkaar elke dag op school en soms met uitgaan, en omdat ik nu goed met zijn vrienden op kan schieten, zit ik nog vaak bij ze. Ik vind het ook zo raar dat het zoenen niet meer mag en het knuffelen enzo, iemand zei dat ook!
Dat is zo raar en daar moet ik heel erg aan wennen!
Best vervelend vind ik dat
Reageren

Regels voor berichten