Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, ik dacht dat je op Erowid wel kon vinden of hier uberhaubt speciale testen voor zijn, maar kon het niet vinden.
Wat wel weer leuk was was het volgende staaltje van typisch idiote Nederlandse wetgeving: http://www.erowid.org/plants/mushroo...oms_law9.shtml Vooral dan de laatste alinea is om je te bescheuren. Het komt er op neer dat psilocybine in heel Nederland verboden was vanwege de gezondheid van een paar paarden, en nu mogen de Smartshops ze niet meer verkopen met als bedoeling om ze op te eten, maar ze zijn wel verplicht mensen voor te lichten over wat er gebeurt als je ze eet en hoe je ze moet eten. Nederland nederland...... pffff regels regels regels. Aragorn |
![]() |
||
Citaat:
en t is altijd nog een medische test dan ![]() |
![]() |
|
nou t is zo:
als je voor defensie wil werke, bv. marine, en je ontkent dat je drugs hebt gebruikt, bij het soliciatie gesprek, maar zij geloven je niet, dan zegge ze, "zeg het maar eerlijk we komen er toch wel achter met een bloed test." ![]() ![]() en de 2e x dat je dr komt kan je duz een bloed test krijge!
Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 21:04. |
![]() |
|
uhm... als ik t goed begrijp.... heb jij het ontkent!
dat is dus geen goede actie van jou!!! haha want een vriend van mij had het dus ook ontkent en die mag niet meer soliciteren voor de landmacht, want ze hadden het toch gevonden. PHP-code:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Net alsof je dan het leger niet meer in mag. Kom op! Het zijn middelen die hier zo ongeveer legaal verkocht worden dus daar kunnen ze echt niet moeilijk over gaan doen hoor
||
Citaat:
|
ik ben 16.. en ging soliciteren voor de marine... maar toen ik t gesprek had viel iedereen af die zei dat ie drugs had gebruikt.... duz ik d8... dan ontken ik t gewoon dan maak ik duz miss nog kans!
![]() ook door dat er veel mense soliciteren, kunnen ze de beste kiezen.... en dan kieze ze voor degene die geen drugs hebben gebruikt... ok?
Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 12:53. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Legalise it arPos | 143 | 11-11-2008 16:40 | |
Drugs & Alcohol |