Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, maar alleen voor thuis.
Heel misschien nog naar t strand ofzo, maar toch echt niet naar school. Ook niet als er een merkje op staat. Ik heb gewoon H&M teenslippers(al in de "winter" gekocht). Een vriend van me had ze op die dag van Paul Frank gekocht bij de Bonnetterie(hoeveel n'en en t's?). Die waren toen voor de eerste dag daar te koop. Maar ik had geen geld voor PFslippers dus dan maar H&M.....owja, en zelfs met die van PF ga je niet naar school(je ziet t ook niet dat ze van PF zijn als je ze aandoet dus.....)
|
ik vind het prima, teenslippers naar school
ik draag zelf ook altijd slippers naar school als het er het weer naar is... als het er het weer naar is, draag namelijk uberhaupt slippers of sandalen. bij jongens vind ik het leuk, maar dan moeten ze niet van die vieze voeten hebben
|
Verwijderd
|
HIer draagt echt iedereen van het moment dat de sneeuw weg is en het een graad of twaalf is (die verandering duurt echt maar een week) slippers/sandalen/teenslippers etc. Dus ja ook jongens, kvind/vond teenslipper voor jongens eerst vreemd.. beetje homo-achtig. Maar ach... t'kan wel hoor
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb wel leuke teenslippertjes gekocht laatst, maar haal t ook niet in mn hoofd om ze naar school aan te doen hoor. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() sommige mannen hebben echt onwijs mooie voeten en dan mag gezien worden vintik ![]() *voetfanis* ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
stond toch wel iets over straffen van zondaars in dat stuk ? op straf+sandalen kon ik niks vinden ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Teenslippers voor mannen...neeeeee!
Ik weet nog, een meester van de basischool die in de zomer teenslippers droeg. Van die witte met zwart bandje. Als ik hem nu in de zomer tegenkom loopt tie er nog steeds op.....vreselijk!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb een beetje een teenslippertic...
![]() owjah.. we hadden het over mannen.. eh.. voor mannen vind ik het niet zo... wel voor op het strand, maar niet voor op school ofzo..
|
![]() |
|
|