![]() |
|
Ik zou sowieso wel even langs de doc. gaan, want 3 maanden is idd erg lang. (mogelijke oorzaken zijn er zat dus het heeft geen zin om te speculeren over zwangerschap of wat dan ook, gewoon ff langs gaan, hij kan je vast beter helpen
![]()
||
Citaat:
JE KUNT DUS WEL DEGELIJK ZWANGER ZIJN DUS GA ALS DE SODEMIETER NAAR JE HUISARTS |
![]() |
|
![]() |
ik was 4 maanden overtijd en heb toen een test gedaan.. die sloeg negatief uit.. dus niet zwanger... nou ik was dus wel echt zwanger....
Ik zou gelijk naar de dokter gaan want grote kans dat je dus wel zwanger bent... toen je hebt getest waarschijnlijk te weinig hcg in je plas... Beste ook om smorgens te testen dan heb je de meeste hcg....
|
*slik* tja...heb net dus een afspraak gemaakt voor de dokter....ik ga morgen. Ik heb de test ´smorgens genomen....
@marij: Hoe kwam het dan dat je zwanger geraakt was, ik bedoel, was het condoom gescheurd of niet? bij mij was dit nl niet het geval... argh ik hoop iig dat ik niet zwanger ben....ik blijf mijn hoop nog zolang vestigen op onregelmatige ongesteldheid....maar morgen zal ik er meer over horen en dan zal ik het hier ook weer zetten Bedankt voor de reacties (ook al ben ik er niet heel erg blij mee ![]() |
![]() |
|
Ja maar jij bent weer net wat ouder dan ik....Ik zie het niet echt zitten om nu een kind te krijgen. Maar ik ga er nog steeds van uit dat dit echt niet het geval is...
Na 3 maanden zou je toch zoiezo wel wat tekenen van de zwangerschap moeten merken? Ik ben niet misselijk, heb geen grotere borsten, geen dikkere buik enz.... Niet dat ik weet vanaf wanneer je deze tekenen krijgt maar toch.... |
![]() |
|
mja... ik weet het niet.... Als ik dénk dat ik zwanger ben dan voel ik me ook zo....maar na die test (toen ik dus niet zwanger bleek te zijn) voelde ik me ook weer gewoon normaal enzo....
maar nu voel ik weer elke steek en rommel in mijn buik! maar goed....ik ga morgen naar de dokter dus dan weet ik meer! Stel dát ik zwanger ben, kan ik trouwens niks meer eraan doen, aangezien ik dan al drie maanden zwanger zou zijn.... Maar ik had hier zoiezo nog niet echt over nagedacht.... Dat doe ik pas als het wel zo blijkt te zijn! |
![]() |
|
der kunnen heel veel redenen zijn zodat je niet ongesteld wordt... de onschuldige zijn niet zo ernstig, maar ik zou toch wel de rest willen uitsluiten... dus ga echt NU naar de dokter gewoon. krijg je te horen dat t komt door iets simpels, be glad, komt t door iets ernstigers dan hoop ik dat je er op tijd bij bent om t te kunnen oplossen zonder hele erge gevolgen (onvruchtbaar etc)
|
![]() |
|
Ben bij de dokter geweest... en het was waarschijnlijk een post-nogiets....Het had iig iets te maken met dat ik laatst met de pil gestopt ben...Ik krijg nu medicijnen die mijn ongesteldheid opwekken! Ik moet die 2 weken slikken en daarna is er 50% kans dat ik ongesteld wordt ofzo...(vraag me wel af wat er dan is als ik niet ongesteld wordt...
![]() Voor de zekerheid heb ik nog maar om een zwangerschapstest gevraagd...(je weet maar nooit natuurlijk) De uitslag krijg ik alleen pas vrijdag ivm met hemelvaartsdag! Maar ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben. ![]() |
![]() |
|
Ja ik moet eerst de uitslag afwachten ja...Want je mag die pilletjes niet slikken bij zwangerschap....
Ben op zich wel blij met die pilletjes want nu wordt ik de komende tijd iig niet ongesteld....Eerst dacht ik, ik wordt vast tijdens mijn examens ongesteld, daarna dacht ik: dan wordt ik natuurlijk op vakantie ongesteld. Maar nu wordt ik iig niet op vakantie ongesteld ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En al helemaal op jouw leeftijd (neem aan dat je al wat jaren menstrueert..)
|
Ik zou inderdaad ok maar even naar de dokter gaan.
Ik zou het zo snel mogelijk doen, je weet maar nooit...... Hoe weet je nou zo zeker dat je niet zwanger bent? Heb je nog geen gemeenschap gehad?
||
Citaat:
Heb je de uitslag al???
|
![]() |
Bij mij zit er altijd ongeveer 2 maanden tussen mijn ongesteldheid... het langste dat er tussen zat was 3, 5 maanden. Toen maakte ik me wel ongerust en ik vraag me eigelijk ook af of dit wel gezond is...
En aangezien ik nog geen behoefte aan sex heb, kan ik dus ook niet zwanger zijn. *meestal is het eeen 'opluchting' als ik ongesteld wordt, dan weet ik tenminste dat nog alles goed zit ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
als je de pil slikt dan moet je regelmatig naar de dokter om te kijken of je wel de juiste sterkte hebt van de pil, zoniet dan krijg je nieuwe pillen met de juiste sterkte. als je dat niet doet dan kan het wel gebeuren dat je niet meer ongesteld wordt voor een lange tijd
ik heb dit gehoord van me biologie leraar |
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad naar de dokter ermee, die weet wel raad.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Overtijd Snicker | 4 | 06-10-2011 12:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil-topic #21 Pluis | 500 | 14-05-2011 10:14 | |
Psychologie |
Het Grote-lucht-je-hart-topic #21! Gothic | 489 | 01-03-2005 10:26 | |
Seksualiteit |
grote kans dat ze zwanger is? Dobomobo | 20 | 01-01-2005 21:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
nog niet ongesteld.. (ja, srry mensen het is al het zoveelste topic ) ~~dolce~~ | 18 | 15-12-2003 15:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
3 maanden overtijd miss-suus | 16 | 14-12-2003 13:40 |