Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gatara: En waarom zouden ze dan Noorwegen kiezen en niet Zweden ofzo? Atje85: Waarom kiezen ze dan speciaal voor Noorwegen en niet voor Zweden ofzo? Want in Zweden wonen veel meer moslims dan in Noorwegen.
||
![]() |
Citaat:
Ah, dit toont dus aan hoe onnozel Baron's post is ![]() |
![]() |
|
Ik zal even wat cijfertjes geven. Bron is de Grote Bosatlas, 51e druk, bijgeleverd katern Basisstatistiek (zit achterin):
Aantal moslims in % van de totale bevolking: Noorwegen: 0,7% Zweden: 0,8% Denemarken: 1,3% Ter vergelijking: Zwitserland: 2,2% België: 2,5% Nederland: 3,0% Frankrijk: 5,5% Zoals je ziet valt het in West-Europa nogal mee met het aantal moslims.
||
![]() |
Citaat:
Maar zoals ik al zei, in Zweden en Denemarken zijn er meer moslims dan in Noorwegen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het percentage moslims in Nederland is afgerond 5,63 % .. Maar goed even ontopic. Ik las hier ook een artikel over in de NRC. Daar beweerde de schrijver dat Al Qaida Noorwegen wel is met Denemarken zou kunnen verwarren. Denemarken steunde de oorlog in Irak namelijk en Denemarken is ook vrij pro-Amerikaans. Dat zouden 2 reden zijn waarom Denemarken een logischer doelwit van Al Qaida zou zijn. Aan de andere kant beweerde, Noorwegen had die Mullah Kreker toch uitgewezen waar nog zoveel ophef over was. Maar goed, Al Qaida is een beetje verdwaald geloof ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: dat heeft ie idd gedaan, hem was ter ore gekomen dat zich in Nederland meer mensen tot de islam bekeerd hadden cq er meer interesse in hadden getoond dan vóór de aanslagen. Maar het me sterk dat een organisatie als Al-Queda zich zou vergissen in het land dat ze moeten hebben, ik neem aan dat ze bronnen genoeg hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: