![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee natuurlijk niet! Het is een mutilatie van zijn lichaam. De voorhuid heeft niet alleen een beschermende functie, hij is ook sexueel belangrijk. Er zit veel gevoel in. Als je geen medische problemen hebt met een te nauwe voorhuid, moet je hem niet om een geloof laten afhakken. De enige reden dat het niet wettelijk is verboden is dat het al zo lang wordt toegestaan. Als er iets nieuws zou komen met dezelfde impact, fysiek gezien, zou het acuut verboden worden. Wat dacht je van tongsplitting? Mag niet. Niet medisch verantwoord.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Is voor het uitkomen (orthodox) ook verplicht, al ben je 80. De liberalen zijn er wat soepeler in. Maar voor zover ik heb begrepen uit alle literatuur waarover ik beschik, is het vereist dat een proseliet besneden wordt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben dus ook besneden. Mijn voorhuid was veelste nauw... dus het moest. Ik was totaal tegen die operatie.. het was eerst de bedoeling dat ik plaatselijke verdoving zou krijgen.. Dus ff niet he. Maja het is allemaal goed afgelopen en ik ben er nu heel tevreden mee ben.
Zelfs zo tevreden dat ik blij ben dat ik het heb moeten doen vanwege medische redenen en het me dus geen eene cent heeft gekost, want achteraf gezien zou ik dit zowiezo hebben gedaan gewoon puur omdat ik het mooier en fijner vind. En operaties vanwege cosmetische redenen zijn duur. |
![]() |
||
Citaat:
Is mijn baas ook ineens niet joods meer omdat ze in varkensvlees handeld? Ik wens je veel succes bij die bekering van je. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is ook niet nodig, want over een half jaar zegt ze Nederland voorgoed vaarwel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Meer heb ik niet te zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
En nu kom jij beweren dat ik 'geen nederlands' kan.. Hmmm natuurlijk, het is zo dat nederlands niet mijn hoofdtaal is, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het niet goed kan. Fleet, jij kan niet GEWOON praten... RatelDeRatel als een vrouw. Vergeef het hem, kan hij ook niets aan doen. |
![]() |
|
|