Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() GCC is de GNU Compiler Collection. Daar hoort G++ als subsysteem / frontend gewoon bij hoor (sinds versie 2 ofzo) :/ Je kunt met GCC ook in Objective C, Fortran en zelfs JAVA programmeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou zonder meer een functie schrijven die deze gebieden alloceert (by reference in pointers). In het begin van die functie zet je ff als return waarde een boolean neer, bijv Succeeded. Die zet je dan op true. Mocht 1 van je allocaties niet werken, zet je hem op false. Klaar? ![]() Ik heb liever 20 if-statements dan 20 try .. catch routines. Het if-statement is een domme controle op een waarde, jouw error handling kost je gelijk weer wat cpu-cycles. Niet echt bevorderlijk voor de performance ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh ja, gcc, ben een beetje abuis ![]() Maar die errorhandling (met try en catch) wat voor extra's doet dat dan, dat het zoveel cpu cycles meer gebruikt om zn taak te vervullen. Bij if statements is het ook een soort van CMP en een JMP instructie... Ik kan hier op het internet ook niets zinnigs over vinden... ik zoek gewoon nog even door, maar bedankt voor je reactie iig ![]() ![]()
|
![]() |
|
|