Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja? Voor je exen was je ooit waarschijnlijk ook lief. Jouw vriend is straks ook weer een ex en dan krijgen we weer wraakacties?
Ik vind het altijd maar triest. Het zijn bijna altijd vrouwen die dit doen twerwijl de mannen hebben niet eens door dat er een wraakactie gepleegd wordt, laat staan waarom. Dat wil niet zeggen dat veel mannen vrouwen slecht of als oud vuil behandelen. Maar begin er dan geen relatie mee. |
![]() |
|
Mijn ex heeft het ooit per e-mail uitgemaakt: zo zwak als het maar kan
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is niet iets wat ik altijd doe. Ik heb alleen bij hem deze actie uitgehaald omdat hij de hele vakantie al heel vervelend bezig was geweest. Een voorbeeldje: het meisje dat mee was had haar voet op vakantie gebroken en had nogal ruzie met haar moeder waardoor die de verzekering weigerde in te schakelen. Toen moest het via zijn ouders, maar hij heeft het allemaal heel moeilijk gemaakt. Nouja en nog meer van dat soort dingen. Vreselijk vuil en toen ik hem met dat knuffeltje zag was dat de druppel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop altijd dat mijn exen de dingen die ze van me hebben gekregen nog hebben enzo. ![]() Enne.. ik zou het wel cool vinden als ik wist dat hij een nieuwe vriendin had, maar toch nog met "ons" knuffeltje zou slapen..! ![]() Volgens mij heb ik zelf nooit wraakacties tegen exen gevoerd. Dat zou ook wel moeilijk zijn, want nadat het uit was zag ik ze nooit meer. |
![]() |
|
![]() |
Nee, het uitvoeren van wraakgedachtes vind ik een bewijs voor de zwakheid van het menselijk ras...
Niet dat ik er weleens wat bekokstoofd hebt ![]() ![]()
|
Die crematie zou ook wel een actie van mij kunnen zijn ja
![]() Maar... wraakacties. *denkt diep* Echte wraakacties heb ik niet gehouden. Een ex heeft wel een keer een wraakactie tegen mij gehouden, door te stoken tussen mij en de jongen waar ik toen mee op het punt stond samen iets te krijgen ![]() En dat was meteen voor mij ook de reden om nooit zelf wraakacties te houden. Het is namelijk zo dat het op het moment wel goed voelt, maar je er verder helemaal niets mee opschiet. Sterker nog, je kunt de situatie zelfs erger maken. Maar ik kan wel soms nog lullige opmerkingen maken ![]()
|
Wraakacties tegen je ex
Als je nog zo kinderachtig bent wacht dan gewoon een paar jaar met een relatie tot je enigsinds volwassen bent tss
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edït: Hij kreeg het van haar. Misschien nam ie het nog wel mee om haar een plezier te doen. Volgens mij zijn vrouwen over het algemeen veel lomper dan jongens... |
![]() |
|
Nouja, alleen met die jongen erbij dus. Daar had ik net een jaar lang een relatie mee gehad, dus die vertrouwden ze wel.
Ik was toen 15 en had net mijn mavo examen gehaald dus wou daarvoor graag toestemming om alleen op vakantie te gaan. Ik heb vreselijk moeten zeuren, maar uiteindelijk mocht het.
|
Ik geloof graag van mezelf dat ik een prima smaak in mannen heb, dus heb ik goede of minstens neutrale relaties met m'n exen. Met de eerste een hele goede, met de tweede eindigde het wat pijnlijk en heb ik dus geen contact, maar ook geen ruzie.
Wraak nemen is toegeven dat je echt helemaal op foute kerels valt ![]()
|
ik kan soms bij twee van mijn exen weleens fel uit de hoek komen met opmerkingen als ik ze zie en ze vervelend zijn.
het zijn grote jongens en daar moeten ze tegen kunnen. aan een van hen heb ik weleens een gemeen gedicht geschreven toen het net uit was, als reactie op een vreselijk flauw gedicht van hem dat hij speciaal voor mij had gemaakt. maar dat was in de eerste paar weken nadat het uitwas gegaan. voor de rest kan ik het met allebei eigenlijk meestal prima vinden. met een ander ben ik dikke vrienden, en dat is zo'n kwetsbare jongen, dat ik nooit flauw tegen hem zou doen, hij zou ter plekke overlijden.
|
Hm.... juist ja.... Wraak..... neh, niks voor mij denk ik. Als een relatie uit zou gaan (zonder dat ik het zou willen dan, want anders ga je geen wraak nemen) zou ik niet echt wraak nemen denk ik.... zo ben ik denk ik gewoon niet, en tja.... als je je ex dan gewoon negeert is het volgens mij ook een soort van wraak dusz ja....
|
![]() |
|
![]() |
Nou..ik heb het wel een keertje uitgemaakt op valentijnsdag in een kaartje...maar dat was omdat hij mijn broertje die dag daarvoor van een klimrek had afgeduwd. Ik had het kaartje toch al, dus toen heb ik het zo maar uitgemaakt..ik was toen pas 12 trouwens! Nu zou ik nooit meer zoiets doen!
||
met alle respect.. maar ik vind je verhaal ZEER triest..
wie weet hoeveel emotionele waarde hij aan dat ding hecht? ik heb hier ook dingen van mn ex(en) die voor mij veel betekenis hebben.. en ik zou echt behoorlijk over de zeik gaan als ze me die dingen zouden afnemen.. wraakacties doe ik niet aan.. ik verlaag me niet tot het niveau wat mn ex in welk geval ook geflikt zou hebben.. daar voel ik me dan toch weer net iets te goed voor lees nu net: Citaat:
![]()
|
![]() |
ik vind t erg.
![]() ![]() mss kan je je as(zogezegd) laten opsturen met de text "zo zie ik je toch liever".als je echt nog gemener wil zijn. Mja het is heel makkelijk om iemand te kwetsen,waarvan je hield/houd. Ma kben zo aangelegd he,gelukkig doe ik zoiets ni he. Tegen mijn ex ben ik gewoon nog lief(soms iets te vindt zij). |
![]() |
|
ik ben een meesterin het verzinnen van wraakacties, maar ze zijn te gruwelijk en te gemeen om ook daadwerkelijk uit te voeren....maar de voorpret heb ik iig gehad, en dat werkt meestal ook goed tegen liefdesverdriet
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Waarom zou je een wraakactie tegen iemand willen uitvoeren waar je ooit van hield en die ooit van jou hield? Dat het nu uit is, wil toch niet zeggen dat het daardoor met terugwerkende kracht toen niet leuk was? Waarom zou je een mooie herinnering zo verkwanselen? Als je elkaar na afloop gaat haten, was het het allemaal niet waard. Dat is zonde.
Ik heb nog steeds een zacht plekje voor mijn exen, ik vond ze toen toch lief? Ze waren toen toch ook lief? Nu waarschijnlijk nog steeds, alleen niet tegen mij en ik heb ook een ander waar ik lief tegen ben. Maar dat wil niet zeggen dat het nooit gebeurd is. Je moet je liefdes niet willen uitwissen. Ik snap best dat je verdriet hebt dat het uit is gegaan. Wees blij. Als je geen verdriet hebt, stelde het niks voor. Dat is pas erg. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zou het wel fijn vinden als iedereen nu gewoon zijn verhaalverteld en ophoudt over mijn verhaal. Ik ben inmiddels wijzer.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.3 Dark Phoenix | 261 | 12-12-2013 07:38 | |
Liefde & Relatie |
word gek van liefdes verdriet Kapoen | 115 | 12-03-2007 18:47 | |
Liefde & Relatie |
Ex gaat vreemd...met mij mimi23 | 60 | 26-01-2007 13:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Liefde & Relatie |
wraakacties omdat hij/zij vreemdgaat... het dappere meisje | 36 | 08-02-2003 16:57 |