Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2004, 10:17
miekmuis
miekmuis is offline
Wat voor wraak acties heb jij in het verleden tegen je exen gevoerd?

Ik zal zelf maar beginnen.

Ik ben een paar jaar geleden met mijn (toen ook al) ex op vakantie geweest. Hij moest van mijn moeder mee omdat ik voor het eerst zonder ouders naar het buitenland ging en ze hem vertrouwden.
We sliepen op de begane grond en aan de vookant van onze kamers zat een raam waardoor je naar binnen kijken. Ik liep voorbij de kamer van hem en een vriend en zag hem liggen slapen met op zijn kussen een knuffeltje wat ik hem tijdens onze relatie ooit had gegeven. Hij was de hele vakantie al vreselijk aanhankelijk aan het doen en ik had er schoon genoeg van, zeker gezien het feit dat hij allang weer een nieuwe vriendin had.

Ik heb, toen hij weg was, het knuffeltje uit zijn kamer gehaald en ben samen met de vriendin die met ons mee was, naar een vakantie vriend gegaan en die heeft hem voor me gecremeerd.

Heel kinderachtig, maar het voelde zo goed.
Oud 12-01-2004, 10:25
Verwijderd
gemeen

Ik voer geen wraakacties tegen mijn exen, aangezien het beide goede vriendinnen van mij zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 10:28
miekmuis
miekmuis is offline
Janou hij was ook gemeen!
Oud 12-01-2004, 10:35
Verwijderd
Ik voer ook geen wraakacties tegen exen.

Ook al zijn het geen goede vrienden van me.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 12-01-2004 @ 11:35:
Ik voer ook geen wraakacties tegen exen.

Ook al zijn het geen goede vrienden van me.
Same here. Op het moment dat ik door ritueeltjes ofzo mezelf een goed gevoel moet geven, zou ik een afspraak met de zieleknijper maken.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 10:45
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 12-01-2004 @ 11:17:

Ik ben een paar jaar geleden met mijn (toen ook al) ex op vakantie geweest. Hij moest van mijn moeder mee omdat ik voor het eerst zonder ouders naar het buitenland ging en ze hem vertrouwden.
We sliepen op de begane grond en aan de vookant van onze kamers zat een raam waardoor je naar binnen kijken. Ik liep voorbij de kamer van hem en een vriend en zag hem liggen slapen met op zijn kussen een knuffeltje wat ik hem tijdens onze relatie ooit had gegeven. Hij was de hele vakantie al vreselijk aanhankelijk aan het doen en ik had er schoon genoeg van, zeker gezien het feit dat hij allang weer een nieuwe vriendin had.

Ik heb, toen hij weg was, het knuffeltje uit zijn kamer gehaald en ben samen met de vriendin die met ons mee was, naar een vakantie vriend gegaan en die heeft hem voor me gecremeerd.

Kinderachtig hoor.... Ik zou niet graag jouw vriend willen zijn...
Oud 12-01-2004, 10:48
miekmuis
miekmuis is offline
Voor mijn vriend ben ik anders best lief hoor
Het zijn meer mijn exen die problemen met mij hebben.
Oud 12-01-2004, 11:08
Daevrem
Daevrem is offline
Ja? Voor je exen was je ooit waarschijnlijk ook lief. Jouw vriend is straks ook weer een ex en dan krijgen we weer wraakacties?

Ik vind het altijd maar triest. Het zijn bijna altijd vrouwen die dit doen twerwijl de mannen hebben niet eens door dat er een wraakactie gepleegd wordt, laat staan waarom.

Dat wil niet zeggen dat veel mannen vrouwen slecht of als oud vuil behandelen. Maar begin er dan geen relatie mee.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 11:27
Stefanie
Stefanie is offline
Mijn ex heeft het ooit per e-mail uitgemaakt: zo zwak als het maar kan Na een paar maanden was ik uit met twee vriendinnen en toen was hij er ook met een meisje dat hij wel leuk vond. We hebben er toen met zn drieen voor gezorgd dat dat meisje niets meer van hem wilde weten na dat avondje uit En hoe, dat gaat jullie lekker niets aan
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 11:31
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 12-01-2004 @ 12:08:
Ja? Voor je exen was je ooit waarschijnlijk ook lief. Jouw vriend is straks ook weer een ex en dan krijgen we weer wraakacties?

Ik vind het altijd maar triest. Het zijn bijna altijd vrouwen die dit doen twerwijl de mannen hebben niet eens door dat er een wraakactie gepleegd wordt, laat staan waarom.

Dat wil niet zeggen dat veel mannen vrouwen slecht of als oud vuil behandelen. Maar begin er dan geen relatie mee.

Het is niet iets wat ik altijd doe. Ik heb alleen bij hem deze actie uitgehaald omdat hij de hele vakantie al heel vervelend bezig was geweest. Een voorbeeldje: het meisje dat mee was had haar voet op vakantie gebroken en had nogal ruzie met haar moeder waardoor die de verzekering weigerde in te schakelen. Toen moest het via zijn ouders, maar hij heeft het allemaal heel moeilijk gemaakt. Nouja en nog meer van dat soort dingen. Vreselijk vuil en toen ik hem met dat knuffeltje zag was dat de druppel.
Oud 12-01-2004, 13:27
Verwijderd
Citaat:

Zou ik nooit gedaan hebben. Niet vanwege kinderachtigheid of omdat het "zo gemeen" is, maar omdat ik het fijn zou vinden als een ex later nog aan me terugdenkt en dingen die hij van mij heeft gekregen bewaart.
Ik hoop altijd dat mijn exen de dingen die ze van me hebben gekregen nog hebben enzo.

Enne.. ik zou het wel cool vinden als ik wist dat hij een nieuwe vriendin had, maar toch nog met "ons" knuffeltje zou slapen..!

Volgens mij heb ik zelf nooit wraakacties tegen exen gevoerd. Dat zou ook wel moeilijk zijn, want nadat het uit was zag ik ze nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 13:45
XzeoN
XzeoN is offline
wraakacties? haha. laat het gewoon voor wat het is.
Oud 12-01-2004, 13:48
Sithan
Sithan is offline
Nee, het uitvoeren van wraakgedachtes vind ik een bewijs voor de zwakheid van het menselijk ras...
Niet dat ik er weleens wat bekokstoofd hebt onuitgevoerd gebleven dat wel
Oud 12-01-2004, 13:57
Verwijderd
Hmm, niet echt een wraakactie gehouden, dat vond ik ook geenszins nodig.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 14:21
Sade
Sade is offline
Die crematie zou ook wel een actie van mij kunnen zijn ja Grow up jongen...

Maar... wraakacties. *denkt diep*
Echte wraakacties heb ik niet gehouden. Een ex heeft wel een keer een wraakactie tegen mij gehouden, door te stoken tussen mij en de jongen waar ik toen mee op het punt stond samen iets te krijgen Toen heb ik hem wel even boos opgebeld, ja...

En dat was meteen voor mij ook de reden om nooit zelf wraakacties te houden. Het is namelijk zo dat het op het moment wel goed voelt, maar je er verder helemaal niets mee opschiet. Sterker nog, je kunt de situatie zelfs erger maken.

Maar ik kan wel soms nog lullige opmerkingen maken
Oud 12-01-2004, 14:49
Verwijderd
Ik doe niet aan wraakacties, want er loopt nog een wraakactie tegen mij van een jongen waar ik nooit wat mee gehad heb...
En ik weet hoe irritant dat is, want je hebt de hele tijd het idee, 'wanneer gebeurt het nou' of 'wat zal het nu weer zijn.'..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:18
Verwijderd
wraakacties zijn stupide
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:29
snoopy
snoopy is offline
Hmm... niet dat ik weet
Oud 12-01-2004, 15:34
kevertje84
kevertje84 is offline
ik doe niet aan wraakacties want dat kost veel te veel energie...
Oud 12-01-2004, 16:40
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 12-01-2004 @ 16:18:
wraakacties zijn stupide
Citaat:
kevertje84 schreef op 12-01-2004 @ 16:34:
ik doe niet aan wraakacties want dat kost veel te veel energie...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:35
Qimm
Qimm is offline
alleen feestgevierd toen de vriendin na mij vreemd was gegaan... verder geen wraak acties
Oud 12-01-2004, 18:01
miekmuis
miekmuis is offline
Oud 12-01-2004, 18:07
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 12-01-2004 @ 16:18:
wraakacties zijn stupide
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:40
Warsocket
Warsocket is offline
Wraakacties tegen je ex
Als je nog zo kinderachtig bent wacht dan gewoon een paar jaar met een relatie tot je enigsinds volwassen bent tss
Oud 12-01-2004, 20:06
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn wraakactie was dan ook toen ik nog 14/15 was
Oud 12-01-2004, 20:50
Verwijderd
Citaat:
GND86 schreef op 12-01-2004 @ 15:21:
Die crematie zou ook wel een actie van mij kunnen zijn ja Grow up jongen...
Slapen met een knuffel hoeft geen teken van onvolwassenheid te zijn

edït: Hij kreeg het van haar. Misschien nam ie het nog wel mee om haar een plezier te doen.

Volgens mij zijn vrouwen over het algemeen veel lomper dan jongens...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 20:51
Luna
Luna is offline
wraakacties vind ik kinderachtig. Waarom doe je zoiets? Je beleeft er geen lol aan en verspilt alleen maar onnodig energie.
Oud 12-01-2004, 20:52
Anaïs
Anaïs is offline
en jij mocht toen al zonder ouders op vakantie?

Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 14:33
miekmuis
miekmuis is offline
Nouja, alleen met die jongen erbij dus. Daar had ik net een jaar lang een relatie mee gehad, dus die vertrouwden ze wel.

Ik was toen 15 en had net mijn mavo examen gehaald dus wou daarvoor graag toestemming om alleen op vakantie te gaan. Ik heb vreselijk moeten zeuren, maar uiteindelijk mocht het.
Oud 13-01-2004, 14:43
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik geloof graag van mezelf dat ik een prima smaak in mannen heb, dus heb ik goede of minstens neutrale relaties met m'n exen. Met de eerste een hele goede, met de tweede eindigde het wat pijnlijk en heb ik dus geen contact, maar ook geen ruzie.

Wraak nemen is toegeven dat je echt helemaal op foute kerels valt
Oud 13-01-2004, 14:51
coecie
coecie is offline
ik kan soms bij twee van mijn exen weleens fel uit de hoek komen met opmerkingen als ik ze zie en ze vervelend zijn.
het zijn grote jongens en daar moeten ze tegen kunnen. aan een van hen heb ik weleens een gemeen gedicht geschreven toen het net uit was, als reactie op een vreselijk flauw gedicht van hem dat hij speciaal voor mij had gemaakt. maar dat was in de eerste paar weken nadat het uitwas gegaan. voor de rest kan ik het met allebei eigenlijk meestal prima vinden.

met een ander ben ik dikke vrienden, en dat is zo'n kwetsbare jongen, dat ik nooit flauw tegen hem zou doen, hij zou ter plekke overlijden.
Oud 13-01-2004, 20:30
Noeksel
Noeksel is offline
Hmm... Ik heb 1 x een ex van me geslagen. Maar dat was zijn eigen schuld.
(Ik kan nu weer goed met m opschieten, en met andere exen ook... TE goed misschien.. )
Oud 13-01-2004, 20:45
Chosen
Chosen is offline
Hm.... juist ja.... Wraak..... neh, niks voor mij denk ik. Als een relatie uit zou gaan (zonder dat ik het zou willen dan, want anders ga je geen wraak nemen) zou ik niet echt wraak nemen denk ik.... zo ben ik denk ik gewoon niet, en tja.... als je je ex dan gewoon negeert is het volgens mij ook een soort van wraak dusz ja....
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:26
miro
miro is offline
Ehm t ergste wat ik gedaan heb is een citroen tegen zijn kop aangooien.

O ja en ik heb met zijn beste vriend gezoend voor zijn ogen. Maar dat was niet echt wraak, t was gewoon een lekker ding. (oke hoerig ik weet t )
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 21:41
Klein~Meisje~86
Klein~Meisje~86 is offline
Nou..ik heb het wel een keertje uitgemaakt op valentijnsdag in een kaartje...maar dat was omdat hij mijn broertje die dag daarvoor van een klimrek had afgeduwd. Ik had het kaartje toch al, dus toen heb ik het zo maar uitgemaakt..ik was toen pas 12 trouwens! Nu zou ik nooit meer zoiets doen!
Oud 13-01-2004, 21:50
CryptapiX
CryptapiX is offline
met alle respect.. maar ik vind je verhaal ZEER triest..
wie weet hoeveel emotionele waarde hij aan dat ding hecht?

ik heb hier ook dingen van mn ex(en) die voor mij veel betekenis hebben.. en ik zou echt behoorlijk over de zeik gaan als ze me die dingen zouden afnemen..

wraakacties doe ik niet aan..
ik verlaag me niet tot het niveau wat mn ex in welk geval ook geflikt zou hebben.. daar voel ik me dan toch weer net iets te goed voor

lees nu net:
Citaat:
Warsocket schreef op 12-01-2004 @ 19:40:
Wraakacties tegen je ex
Als je nog zo kinderachtig bent wacht dan gewoon een paar jaar met een relatie tot je enigsinds volwassen bent tss
helemaal mee eens
Oud 13-01-2004, 22:45
oldt3
oldt3 is offline
ik vind t erg.
mss kan je je as(zogezegd) laten opsturen met de text "zo zie ik je toch liever".als je echt nog gemener wil zijn.
Mja het is heel makkelijk om iemand te kwetsen,waarvan je hield/houd.
Ma kben zo aangelegd he,gelukkig doe ik zoiets ni he.
Tegen mijn ex ben ik gewoon nog lief(soms iets te vindt zij).
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 08:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Wat walgelijk kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 08:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 13-01-2004 @ 22:50:
met alle respect.. maar ik vind je verhaal ZEER triest..
wie weet hoeveel emotionele waarde hij aan dat ding hecht?
Inderdaad. Ik zou ongelovelijk pissig worden, iets dat van jou is heeft een ander met z'n tengels van af te blijven.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 09:48
Optima
Optima is offline
ik ben een meesterin het verzinnen van wraakacties, maar ze zijn te gruwelijk en te gemeen om ook daadwerkelijk uit te voeren....maar de voorpret heb ik iig gehad, en dat werkt meestal ook goed tegen liefdesverdriet
Oud 14-01-2004, 09:57
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ben niet zo haatdragend.

Ja ik heb een foto doormidden gescheurd van mijzelf (??) die naast zijn bed stond, omdat hij mij wat wilde vertellen , toen het 2 dagen uitwas ( na een relatie van 2 jaar ) en dat was dat ie verliefd was op huppeldepup.

Maar verder
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 12:28
Verwijderd
Enigzins...

Ik heb gewoon een boekje open gedaan over onze relatie, in onze kring.. , en daarmee heb ik haar volgens mij wel genoeg schade mee gedaan..

Exen zijn verledentijd, en met reden..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 12:31
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
als hij wreed is geweest mag je best een wraakactie ondernemen hoor! geen schuldgevoelens krijgen dus
Oud 14-01-2004, 12:34
Verwijderd
Citaat:
liefdesvlinder schreef op 14-01-2004 @ 13:31:
als hij wreed is geweest mag je best een wraakactie ondernemen hoor! geen schuldgevoelens krijgen dus
Ik ga er niet echt vanuit, dat hij [ik] een slechte jongen is.. kijk, als hij vreemdgaat met de hele kroeg, dan zou ook ik anders reageren
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 12:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
liefdesvlinder schreef op 14-01-2004 @ 13:31:
als hij wreed is geweest mag je best een wraakactie ondernemen hoor!
Ja, iemand die met het knuffeltje slaapt die jij tijdens je relatie aan hem cadeau hebt gedaan is natuurlijk ontzettend wreed!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 12:44
juno
juno is offline
Waarom zou je een wraakactie tegen iemand willen uitvoeren waar je ooit van hield en die ooit van jou hield? Dat het nu uit is, wil toch niet zeggen dat het daardoor met terugwerkende kracht toen niet leuk was? Waarom zou je een mooie herinnering zo verkwanselen? Als je elkaar na afloop gaat haten, was het het allemaal niet waard. Dat is zonde.

Ik heb nog steeds een zacht plekje voor mijn exen, ik vond ze toen toch lief? Ze waren toen toch ook lief? Nu waarschijnlijk nog steeds, alleen niet tegen mij en ik heb ook een ander waar ik lief tegen ben. Maar dat wil niet zeggen dat het nooit gebeurd is. Je moet je liefdes niet willen uitwissen.

Ik snap best dat je verdriet hebt dat het uit is gegaan. Wees blij. Als je geen verdriet hebt, stelde het niks voor. Dat is pas erg.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 23:15
miro
miro is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-01-2004 @ 13:35:
Ja, iemand die met het knuffeltje slaapt die jij tijdens je relatie aan hem cadeau hebt gedaan is natuurlijk ontzettend wreed!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 23:34
Verwijderd
Wel eens aan gedacht, nooit uitgevoerd, wegens tijdgebrek, en daar heb ik geen spijt van, want wraak is een teken van onmacht
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 09:53
Verwijderd
Hij dacht slim te zijn door me te negeren, hij dacht dat ik dan weer terug zou komen. Maar ik negeerde hem ook, en dat was mijn wraak
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 13:46
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
juno schreef op 14-01-2004 @ 13:44:
Waarom zou je een wraakactie tegen iemand willen uitvoeren waar je ooit van hield en die ooit van jou hield? Dat het nu uit is, wil toch niet zeggen dat het daardoor met terugwerkende kracht toen niet leuk was?
Jamaar dat is het dus... die tijd was helemaal niet zo leuk. Het was niet alleen die vakantie dat hij heel vervelend was, ook tijdens onze relatie heeft hij me erg veel pijn gedaan. Niet dat dat een excuus is voor wraak hoor.

Maar ik zou het wel fijn vinden als iedereen nu gewoon zijn verhaalverteld en ophoudt over mijn verhaal. Ik ben inmiddels wijzer.
Reageren

Regels voor berichten