Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en wat als ik een breezer slet ben ,wat wil je er tegen doen ? |
![]() |
||
Citaat:
1ik heet michieltje op dit forum 2 niks want ik ken je niet ![]()
||
Citaat:
Hoe lang heb je daar wel niet over gedaan ![]() Wat maakt iedereen zich daar nou druk om? Laat die mensen gewoon... *wordt doodziek van dat breezer-gezeur*
||
Citaat:
|
Ik dronk ook breezer (vroeger) en toen was het helemaal niet triest. Dan heb ik het natuurlijk wel over de tijd dat je ouders nog geen idee hadden wat een breezer was.
Tja en mensen die nu nog breezers drinken. Ik heb respect voor jullie. Jullie hebben duidelijk meer geld dan ik en het boeit jullie dus ook geen fuck dat je 3 keer teveel betaald voor een smerig opgehyped mieten drankje. Ga zo door. ![]() Groeten van Drexz, Die er over na-denkt om zelf een drankje op de markt te gaan brengen (domme mensen genoeg ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Breezer-gedichten-Topic Negrotiator | 16 | 03-12-2003 14:52 | |
Drugs & Alcohol |
Nadat ik voor het eerst een hele bacardi breezer op heb concludeer ik Alcohol Sux. Isa | 31 | 14-03-2003 20:36 | |
Drugs & Alcohol |
Bacardi Breezer Verwijderd | 106 | 23-07-2002 15:22 | |
Drugs & Alcohol |
Bacardi Breezer: het ultieme concept. jeroen1107 | 15 | 26-12-2001 00:55 |