Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Heb het afgelopen tijd gehad omdat ik het gewoon echt even nie tmeer zag zitten en druk had met mijn examens en gevoelens... en ik vind het veel te weinig
Wil iemand gwoon wat vaker zien.. meer contact.. dan kan je een hechte band opbouwen, die ik gewoon nodig heb in een relatie ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
bij voorkeur besteed ik zoveel tijd met mijn vriendin dat ik af en toe een boek zou kunnen lezen terwijl zij iets anders aan het doen is. Dus dat je zoveel bij elkaar bent dat je ook gewoon even de tijd voor jezelf kunt nemen en niet continu met de ander bezig bent. Maar volgens mij heb je dat pas als je samen woont.
|
Verwijderd
|
Ik zie de mijn een gemiddelde van twee avonden per week. Paar uur per week zou ik niet genoeg vinden... zou me gewoon niet lukken en ik zou op een gegeven moment het gewoon zat zijn. (En hij al helemaal) Dus nee, niet voldoende. Ik heb meer nodig
smsjes gaan niet (hebben we beiden niet) dus dat worden telefoongesprekken, niet elke dag maar wel minstens om de dag. Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 20:41. |
![]() |
|
![]() |
ik zit bij em in de klas dus kan niet om hem heen, verder 2x per week buiten school. ik zou hem ook wel zovaak willen zien dat je bij wijze van spreke een boek kunt lezen als hij er is
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Okee, ik zie de mijne dus eens in de zoveel maanden... dan wel meteen iets van 10 dagen ofzo... maar dan toch.
Ik kan het wel aan, ook al is het niet zo leuk. Weet wel dat daar ooit verandering in komt.
||
ja, dat zou voldoende zijn.
![]() door de week dan niet al te veel verplichtingen, zolang ik haar maar kan vertrouwen. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie mijn vriend bijna elke dag, en dan is het nog te weinig naar onze zin! Het liefst zou ik op dit moment 24/7 bij hem willen zijn. Maar helaas gaat dat niet..
Een paar uur per week zou ik vreselijk vinden! Maar aan de andere kant is het dan weer extra gaaf als je elkaar weer ziet... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een paar uur per week zou ik ook niet willen hoor, daar ben ik veels te verliefd voor, minimaal 2 keer per week en het liefst veel meer. Maar zoals nu zie ik haar een week niet, nou dat is dus echt wel erg, ik mis haar nu al!!! Maar het gaat ook zo super
![]() Maar aan het eind van de maand zie ik haar heel veel en dan een maand niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wanneer je wat verder van elkaar vandaan woont komt het al snel neer op het weekend en dan ga je ook niet zo snel iets anders doen, omdat je diegene dan alweer een week niet hebt gezien. Het is dus echt een vast patroon en dat is meer verplichtend vind ik.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm, nou ja, ik vind het momenteel voldoende (hoewel ik eigenlijk geen keuze heb), maar ik wil ook dat er over een paar maandjes meer in zit. Dan hoop ik hem de zaterdagavond en de zondag te zien of zo. Of de zondag en dan de maandagavond, zoiets. Zo niet dan is het verkeken. Ik ga zo echt niet nog een half jaar verder, ik wil weten wat we aan elkaar hebben, en dat weet ik op deze manier natuurlijk niet goed.
De paar uurtjes moeten gewoon langzaam uitgebreid worden. Eén ding weet ik zeker: ik wil nooit meer terug naar hoe het was, dus elkaar elke dag zien. Nooit meer. Mocht het zo zijn dat we elkaar echt weer vaker willen zien en dat het een beetje lekker loopt tussen ons, dan wordt het alleen voor het weekend. Hij werkt op zaterdag, dus het zou eventueel vrijdag-, zaterdag- en maandagavond zijn, plus -misschien- de zondagmiddag. Meer wil ik niet meer. Doordeweek heeft hij het druk genoeg, dat wil ik echt nooit meer in de weg staan. Heb ik vaak genoeg gedaan namelijk, en daardoor ging het niet meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In het weekend is inderdaad verplichtend, dat vind ik ook. |
![]() |
|
HIj studeert in Utrecht, ik woon in Limburg, dus we zien elkaar alleen in het weekend en dan is het natuurlijk wel vervelend als een van ons iets anders heeft in het weekend, maar dat is onvermijdelijk..
Ik vind het leuk om samen dingen te doen, maar ik moet ook af en toe mijn eigen gang kunnen gaan.. Maar echt maar iets van 4 uur is echt te weinig!!
|
Ik zie mijn vriend in sommige periodes heel veel, in sommige periodes heel weinig. Hij zit in de horeca en loopt nu stage bij een restaurant waar hij pas om 16.00 uur hoeft te beginnen. Omdat ik examens heb gehad, had ik lekker veel vrije tijd en heb ik hem elke dag gezien.
Strakjes gaat hij in de kroeg 40 uur per week werken (waarschijnlijk meer, maarjah, das horeca) en dan zie ik hem bijna niet meer. Als ik geluk heb 2 of 3 dagen in de week en dan een avond hooguit... Maar in de zomer valt het nog mee. Dan kunnen we samen werken, al is dat ook niet echt op en top. Want dan heb ik niet het gevoel: Wow, ik heb een hele dat met mijn vriend doorgebracht... Dat is af en toe wel moeilijk, maar daarom probeer ik de"schade" in te halen als we wel veel tijd voor elkaar hebben...
||
Citaat:
Ik weet niet precies hoe het zit met jou ex, maar als ik zo een beetje lees begrijp ik dat jullie nog half een relatie hebben ofzo..? tja ik kan me niet echt in die situatie plaatsen, maar als jij weer meer zou willen (as in; een relatie) dan zou ik het inderdaad ook weinig vinden ja.. maar in dat geval geldt ook; beter iets dan niets..?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wij zien elkaar elke dag, daar verlang ik ook wel naar ook al is het soms iets té. Een keer om de twee dagen zou ideaal zijn. Je houdt van elkaar dus dan vind ik het maar evident dat je elkaar bijna elke dag ziet.
Elkaar 1 keer zien in de week vind ik niet voldoende. Als ik voor 1 iemand kies dan maak ik daar tijd voor en ga ik er volledig voor, ook al woont hij verweg. Je kan dit 'verstikkend' noemen maar ik heb totale vrijheid in mijn relatie en voel me ook vrij. Stel dat je man/vrouw later een werk heeft verweg en slechts in de weekends naar huis komt. Daar zou ik al helemaal niet mee kunnen leven. |
![]() |
|
Dat zou ik echt niet redden.. een paar uur per week..
Ok ik zag hem eerst ook 2x per week.. en nu om de dag.. en als we elkaar 2x per week zagen was dat 1x ong 3 uur en 1x een hele dag bijna.. ik hou het echt niet uit als ik hem maar 3 uur zie ofzow
|
mijn vriendje woont in utrecht en ik ik noord friesland
![]() is niet leuk maar tot nu toe gaat het goed, al bijna een half jaar. we hebben beide geen OV dus is treinen nogal duur. maar nee, het is niet genoeg, het kan alleen niet anders.
|
Mwjah een paar uur is wel erg weinig, maar als ik een vriendje heb dan hoef ik daar niet 24/7 bij te zijn zeg maar. Ik ben erg gesteld op mijn vrijheid en ik wil tijd houden voor mijn eigen dingen/mijn vrienden, omdat ik dat gewoon erg belangrijk vind.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verbonden Liwin | 7 | 05-11-2007 18:35 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |