Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2003, 10:15
mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
ik zit op kamertraining en degene die er verantwoordelijk voor is die wil niet voor verkoeling zorgen(ik slaap bv naast de boiler en die is niet geisoleerd etc) op mijn kamer is het als het zo'n 18 a 20 graden buiten is ongeveer 30 graden. dit is niet uit te houden, en ik val dus ook sinds het zulk 'lekker' weer is niet meer in slaap. ik heb al 3 weken niet meer geslapen en ga er zo aan kapot. heeft iemand tips om in slaap te komen?
Oud 02-06-2003, 10:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan je geen ventilator kopen en die naast je bed zetten zodat het wat afkoelt op je kamer. Verder zou ik gaan klagen, je moet toch normaal kunnen slapen op je kamer!
Oud 02-06-2003, 10:43
@Moon
@Moon is offline
Oeh wat ben ik toch blij dat ik in ons huisje lekker koel is. Bij ons is het net andersom. Is het buiten 30 graden dan is het binnen 18 graden en dat zonder ventilatie

Nee sorry, geen nuttige tips. Of kan je je bed niet ff verder van die boiler zetten? Ramen wijdopen?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 11:35
Sven
Sven is offline
Koop een draagbare ( )airco is wel beetje duur.. maar het werkt wel...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 12:23
Miracle
Miracle is offline
slaappillen

In de zomer staat bij mij de zon 's avonds op m'n kamer, en dan is het ook snik heet... Soms zet ik de ventilator aan, maar door die 'herrie' kan ik ook niet slapen... dus echte tips heb ik ook niet.
Oud 02-06-2003, 12:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik zet met dit weer een ventilator op mn hoofd tijdens t slapen, anders hou ik het ook niet uit. mijn zolderkamer is een broeikas met dit weer, omdat mn raam aan de verkeerde kant staat (dank je wel woningbouwvereniging )
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 12:32
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
*luna* schreef op 02-06-2003 @ 11:15:
ik zit op kamertraining en degene die er verantwoordelijk voor is die wil niet voor verkoeling zorgen(ik slaap bv naast de boiler en die is niet geisoleerd etc) op mijn kamer is het als het zo'n 18 a 20 graden buiten is ongeveer 30 graden. dit is niet uit te houden, en ik val dus ook sinds het zulk 'lekker' weer is niet meer in slaap. ik heb al 3 weken niet meer geslapen en ga er zo aan kapot. heeft iemand tips om in slaap te komen?
ehm, wat is kamertraining? Ik zou proberen om aan een airco ofzo te komen.
Oud 02-06-2003, 14:09
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
dreen schreef op 02-06-2003 @ 13:23:
slaappillen
Daar zou ik dus niet mee beginnen,
niet als het aan de warmte ligt, en je dat
'makkelijker' kan oplossen iig.

Kan je niet gaan klagen bij iemand die daar leiding
oid over heeft? Het lijkt me iig niet de bedoeling
dat je al 3 weken niet kan slapen..

En anders idd zo'n (mini?) ventilator kopen..
Of een kruik met koud water, washandjes ed..
(nadeel is dat die ook soms vrij snel weer
warm worden )
Oud 02-06-2003, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 02-06-2003 @ 11:40:
Kan je geen ventilator kopen en die naast je bed zetten zodat het wat afkoelt op je kamer. Verder zou ik gaan klagen, je moet toch normaal kunnen slapen op je kamer!
*mee eens*
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 13:16
mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
een ventilator heb ik al, maar dat helpt niet. een airco heb ik op dit moment geen geld voor maar ben aan het sparen. bedankt voor alle tips.
ik heb nog een vraagje, weet iemand wat je kan doen tegen buikpijn(ook weer door de warmte)
oh ja, en kamertraining is dat je een soort van op jezelf woont, maar dan met begeleiding
Oud 03-06-2003, 13:22
PrimRose
PrimRose is offline
ik drink altijd kamillethee tegen de buikpijn, werkt altijd wel goed. Ook tegen buikpijn door de warmte. Of ik pak een kruik.
Oud 03-06-2003, 13:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
*luna* schreef op 03-06-2003 @ 14:16:
een ventilator heb ik al, maar dat helpt niet. een airco heb ik op dit moment geen geld voor maar ben aan het sparen. bedankt voor alle tips.
ik heb nog een vraagje, weet iemand wat je kan doen tegen buikpijn(ook weer door de warmte)
oh ja, en kamertraining is dat je een soort van op jezelf woont, maar dan met begeleiding
Ik drink altijd zonnatura oplosthee met 20 kruiden tegen buikpijn (maar dat zijn wel menstruatiekrampen.) Verder helpt een kruik of kersenpitkussen idd ook goed maar dat is warm en als je buikpijn van de warmte krijgt weet ik niet of dat werkt. Je moet iig opletten dat je niet gaat zuchten want dan krijg je veel lucht binnen in je maag en daar kan je ook buikpijn van krijgen. Probeer te ontspannen en als je eenmalig buikpijn heb dan mag je best een paracetamolletje nemen (Finimal is spierverslappend en werkt bij mij meestal beter dan een andere soort)
Oud 03-06-2003, 20:40
Mémoire
Mémoire is offline
Ik ken het probleem, slaap zelf op zolder en de zon schijnt er (in de zomer) vrijwel de hele dag op, ookal heb de mijn gordijnen dicht het is er 's avonds nog rond de 30 graden. Ik zet me ramen dan wel open (en ga ook gemiddeld later naar bed) zodat me kamer wat kan afkoelen, maar het blijft rond de 25 graden hangen . Ik slaap meestal zonder deken (of alleen een dekbedovertrek) en kleed me vooral niet te warm. Verder zet ik veel koud water naast me bed en probeer zo snel mogelijk in slaap te vallen (dat lukt niet altijd). Als ik het echt niet meer uit hou ga ik gewoon met een matras in de gang liggen..daar is het wel altijd fris. Maar ik weet niet of dat bij jou kan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten