![]() |
||
Citaat:
niet als het aan de warmte ligt, en je dat 'makkelijker' kan oplossen iig. ![]() Kan je niet gaan klagen bij iemand die daar leiding oid over heeft? Het lijkt me iig niet de bedoeling dat je al 3 weken niet kan slapen.. En anders idd zo'n (mini?) ventilator kopen.. Of een kruik met koud water, washandjes ed.. (nadeel is dat die ook soms vrij snel weer warm worden ![]()
|
een ventilator heb ik al, maar dat helpt niet. een airco heb ik op dit moment geen geld voor maar ben aan het sparen. bedankt voor alle tips.
ik heb nog een vraagje, weet iemand wat je kan doen tegen buikpijn(ook weer door de warmte) oh ja, en kamertraining is dat je een soort van op jezelf woont, maar dan met begeleiding
||
Citaat:
|
![]() |
Ik ken het probleem, slaap zelf op zolder en de zon schijnt er (in de zomer) vrijwel de hele dag op, ookal heb de mijn gordijnen dicht het is er 's avonds nog rond de 30 graden. Ik zet me ramen dan wel open (en ga ook gemiddeld later naar bed) zodat me kamer wat kan afkoelen, maar het blijft rond de 25 graden hangen
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet slapen. MooZboot | 15 | 11-08-2010 00:01 | |
Seksualiteit |
kan niet slapen zonder aftrekken retep2023 | 18 | 30-11-2008 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |
(stukje ter ontspanning) Misantropie der niet-slapenden Rita Pavlovic | 1 | 06-09-2006 14:23 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] nacht niet slapen elletjes | 3 | 17-02-2005 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
ik kon vannacht niet slapen... Eightball GOD | 8 | 07-01-2002 20:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Als ik een nacht niet geslapen heb.... badtothebone | 7 | 02-11-2001 19:44 |