Advertentie | |
|
![]() |
|
Koop een skottel-brai (of hoe je het ook schrijft..)
Dat is een superrelekste wok op gas, zeg maar.. ![]() Je kookt er prima op, echt! Een tip; gamba's, die gooi je in je skottel-brai, beetje bakken, klaar, eten en alleen de kookplaat van die skottel-brai afspoelen.
|
perzikken, frambozen en meloen kopen.. (perzikken kunnen uit blik, dan kun je dat sap ook gebruiken)
in kleine stukjes snijden, behalve de framboosjes.. in een bak doen..flinke schep suiker erbij en eventueel het sap van de perzikken uit blik. vork, verstop je waar niemand je kan vinden en eet alles helemaal alleen op ![]() frambozen als toetje is trouwens ook erg lekker ![]() of zomersla: nodig: een krop (ijsberg)sla meloen komkommer ei perzik framboos aardbei ananas je hoeft niet perse alles te gebruiken en je kunt ook andere dingen toevoegen.. krop sla wassen en klein snijden..wel een beetje nat houden..maar niet te erg. dan de komkommer raspen (van die hele dunne plakjes), het ei/de eieren hard koken en prakken, meloen,perzik en ananas kleinsnijden, aardbeitjes even een keer doorsnijden als ze erg groot zijn..de frambozen hoeven niet gesneden.. alles in een kom mikken, even husselen en dat is lekker! echt een aanrader..! ik ga nog wel even verder denken wat ik nog meer voor smakelijke recepten heb.. ![]()
|
Knakworstjes op de barbecue.
![]() Verder nog een vage tip: in Frankrijk heb je soms van die hele vieze yoghurtjes met een dikke laag van dat vocht erop. (wei/wij, geloof ik) Sommige vruchtenyogurtjes zijn dus veel lekkerder dan anderen. Wordt lastig met verdelen... ![]() Dus: ga in een kring zitten (bij het vuur, deden wij iig altijd) neem een hap van zo'n yoghurtding en geef het door. ![]() Klinkt nogal vaag, is wel lachen... ![]() ![]()
|
![]() |
|
|