![]() |
|
Ben nog nooit cd's van ze tegengekomen in winkels, behalve in online shops zoals bol.com en cdnow uiteraard, maar bol.com vind ik erg duur. Kent iemand deze band en weet iemand waar ik hun cd's goedkoop kan krijgen zonder dat ik genaaid wordt?
Als je van experimental noise houdt moet je een paar nummers downloaden, deze zijn iig te vinden via soulseek (www.slsk.org).
|
![]() |
|
Ik heb de Arab on Radar/Locust split 7". Denk dat je hun shit t best op vinyl kunt kopen. Of anders in duitsland www.greenhell.de. Three one g heeft een cd met 7"s erop. www.threeoneg.com. Verzenden uit amerika is niet duur. Waarschijnlijk cheapor dan hier ergens kopen. En misschien heeft de indy in Amsterdam ook wel wat.
||
Citaat:
![]() Ik ken een paar nummers van die split, klinkt best ok maar hun andere werk vindt ik beter. Waar is de indy in Amsterdam? Ik werk, woon en studeer in Amsterdam dus een beetje triest om te vragen maar ja.
||
Citaat:
ik heb verdomme bij boudisque 5 euro bestelkosten gedokt, dat ga ik echt terugvragen. ik dacht dat het album eind mei al uit was, en zij zeiden van wel, zitten me een beetje te naaien daar. stumpers.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
ja vinyl is mans.. vaak heb je bij hc of punk shows heel veel gave vinyl dingetjes bij de eh, ik zal het maar merchandise noemen. laatst zag ik een hele gave ep van Servotron, waar mijn broer mee weg liep.
![]()
||
Citaat:
en dat staat er al heel lang ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Volgens mij zijn dat 2 aparte nummers. Ach ik vind die absurdistische teksten er prima mij bij passen. Ze treden op in insectenpakken....nuff said
![]() Holy Molar is trouwens 3 gasten van the locust samen met Mark McKoy van Das Oath(ook super), Charles Bronson(legendarisch) en Gloom Records(superlabel).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
19/11/2006: daughters + de nieuwe vrolijkheid @worm, r'dam 1.000.000 | 9 | 14-11-2006 15:36 | |
Muziek |
more music, more bands pomme | 73 | 14-01-2006 16:25 | |
Muziek |
luistertopic botulismf | 500 | 28-04-2005 13:07 | |
Muziek |
Bands die waarschijnlijk niemand kent... Cameo | 209 | 02-11-2004 14:55 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Cd's die je nog altijd aan moet schaffen 86dagreed | 49 | 29-07-2003 17:38 |