Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 14:56
claire
claire is offline
heey,
Ik heb van een aantal van jullie gehoort dat benzoylperioxidehydrogel
er goed help tegen puistjes.Ik wil dit dan ook gaan halen bij de dokter maar ik twijfel nog tussen benzoylperioxidehydrogel en de
diane 35 pil.

-Hoe lang duurt het voor je echt het resultaat begint te merken van benzoylperioxidehydrogel?????????
-Is het echt zo dat je best wel DIK wordt van de diane pil.?????

THANX!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:59
ekki
ekki is offline
benzoylperoxide is meer troep, maar werkt sneller.

overigens kan het bij allebei dat je puistjes eerst ff erger worden.

dianepil hoeft niet altijd te helpen.
Oud 10-04-2002, 18:09
X-je
X-je is offline
Ik heb de diane pil al bijna 2 jaar, om dezelfde reden als jij je ze wilt en ik ben er geen gram van verdikt

zal afhangen van persoon tot persoon

X-je
Oud 10-04-2002, 18:19
Verwijderd
Citaat:
X-je schreef:
Ik heb de diane pil al bijna 2 jaar, om dezelfde reden als jij je ze wilt en ik ben er geen gram van verdikt

zal afhangen van persoon tot persoon
Verschilt idd per persoon, maar das bij elke pil. Komt ook niet door de pil, maar door de hormonen kan het zijn dat je meer honger hebt. Let er dan dus op dat je normaal blijft eten, dan kom je niks aan.

Bezylblabla werkt sneller, maar is idd meer troep.

Ik gebruik allebei, dat werkt natuurlijk nog beter.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:37
lake bodom
lake bodom is offline
bij dat benzoylperoxidehydrogel gebruik ik ook inderm... maar t helpt een beetje, maar kirjg wel schilferige huid van niet echt super...
en diana 35 gebruik in nu 1.5 maand, ook nog niks van gemerkt.. me huid is alleen maar erger geworden...
maar alsk er allebei mee zou stoppen, is t nog erg
damn kweetniet wak moet doen..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 12:08
ilsy
ilsy is offline
Heb dianapil iets van 5 maanden gebruikt..maar ik vond eerlijk gezegd dat er niet duidelijke verandering optrad.
Toen het uitging met mn toenmalige vriend ben ik er ook mee gestopt! Ga eens naar een huidtherapeute ofzo, die hebben goede adviezen en natuurlijke spullen ipv chemische rotzooi! Goodluck
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 12:53
MasterMolly
MasterMolly is offline
Citaat:
claire schreef:
heey,

THANX!!
Hey, mijn zus DIane had die pil en is er echt niet dikker van geworden en is ze ook echt niet
Oud 11-04-2002, 14:53
Verwijderd
ik heb 2,5 jaar Diane geslikt en ben er geen grammetje van aangekomen
Dat ding begon bij mij volgens mij pas na 1,5 jaar te werken, maargoed....

owjah die benzoylperoxide heb ik ook nog gebruikt, volgens mij ging m'n huid daarvan uitdrogen&irriteren, maar k weet het niet meer zeker want ik heb zoveel van die zooi gebruikt
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 14:57
Verwijderd
Citaat:
lake bodom schreef:
bij dat benzoylperoxidehydrogel gebruik ik ook inderm... maar t helpt een beetje, maar kirjg wel schilferige huid van niet echt super...
en diana 35 gebruik in nu 1.5 maand, ook nog niks van gemerkt.. me huid is alleen maar erger geworden...
maar alsk er allebei mee zou stoppen, is t nog erg
damn kweetniet wak moet doen..
ik had precies hetzelfde als jij......
gewoon volhouden zou ik doen.....tis echt een kwestie van tijd, ik werd er toen ook helemaal gek van
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:20
20marianne12
20marianne12 is offline
Ik ben ook aan de diane 35 pil voor mijn acne. Daarvoor helpt het wel, alleen niet gelijk de 1e maand, je moet wel een beetje geduld hebben. Ik lees van alles reacties dat niemand dik van de pil werd, nou ik wel, en niet zo'n beetje ook, ik denk dat ik nu wel 5 kg zwaarder ben geworden! Maar het zal inderdaad van persoon tot persoon verschillen, mijn zus is ook nooit dikker geworden van de pil, dus ik zou je er niet zo druk om maken als ik jou was. Ik ben ook een half jaar gestopt met de pil om die rede, maar toen kwamen de puisten weer terug en tsjaa dan moet je kiezen. Die benzoylperioxidehydrogel werkt wel, al werkt het bij mij niet echt super alleen je krijgt er een hele droge trekkende huid van, maar ook dat zal wel per persoon verschillen. Suc6 ermee!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 00:47
miep
miep is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Verschilt idd per persoon, maar das bij elke pil. Komt ook niet door de pil, maar door de hormonen kan het zijn dat je meer honger hebt. Let er dan dus op dat je normaal blijft eten, dan kom je niks aan.

Bezylblabla werkt sneller, maar is idd meer troep.

Ik gebruik allebei, dat werkt natuurlijk nog beter.
is dat echt zo, dat je aankomt van de pil doordat je door de pil meer honger krijgt, en daardoor aankomt, dus zeg maar in een INDIRECTE WAY??!?! dat wist ik niet! interessant zeg. dacht dat 't echt door de hormonen kwam ofzo

wat is bezyblablablabla dan? ook een pil?

en is diane 35 niet als anti conceptie
Oud 12-04-2002, 23:02
Thutshui
Thutshui is offline
benzoylperoxide werkt bij mij prima...In 't begin is 't effe wennen omdat je huid echt heel heel heel erg droog is, maar daar zijn ook zalfjes voor
Oud 13-04-2002, 00:21
dystopia
dystopia is offline
Me neefje slikt die benzylnogwat en die werkt echt perfect! Hij heeft er nu (bijna) geen last meer van, terwijl het eerst heel ergwas.
Oud 13-04-2002, 09:16
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Me neefje slikt die benzylnogwat en die werkt echt perfect! Hij heeft er nu (bijna) geen last meer van, terwijl het eerst heel ergwas.

Slikken?? Het is een zalfje...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 11:34
beertje16
beertje16 is offline
als ik jou was zou ik het gaan gebruiken!!! ik had vorig jaar ook veel puistjes en na een paar weken werd het al stukken minder! na ongeveer 1,5 maand was het bijna helemaal weg... nu gebruik ik het nog heel soms, heb geen puistjes meer... heel soms 1tje, maar daar valt wel mee te leven toch?!!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 15:38
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
claire schreef:
heey,
Ik heb van een aantal van jullie gehoort dat benzoylperioxidehydrogel
er goed help tegen puistjes.Ik wil dit dan ook gaan halen bij de dokter maar ik twijfel nog tussen benzoylperioxidehydrogel en de
diane 35 pil.

-Hoe lang duurt het voor je echt het resultaat begint te merken van benzoylperioxidehydrogel?????????

THANX!!
Van de diane pil wordt je niet dik je KAN er gewoon meer eetlust van kregen .. en dat heb je zelf gewoon in de hand...!
Oud 14-04-2002, 12:04
shanli
shanli is offline
Ik heb een middel tegen puistjes(Benzac Wash 5) en daar zit benzoyperoxidum in (dat was dat spul dat je bedoelde zeker),eerste hielp het wel maar nu niet meer echt.Het is bijna op en als het op is ga ik Stymicine gebruiken(een vriendin van mij gebruikt dat en dat helpt wel)

Regels voor berichten