![]() |
|
![]() |
bij dat benzoylperoxidehydrogel gebruik ik ook inderm... maar t helpt een beetje, maar kirjg wel schilferige huid van
![]() en diana 35 gebruik in nu 1.5 maand, ook nog niks van gemerkt.. me huid is alleen maar erger geworden... ![]() maar alsk er allebei mee zou stoppen, is t nog erg damn kweetniet wak moet doen.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heb dianapil iets van 5 maanden gebruikt..maar ik vond eerlijk gezegd dat er niet duidelijke verandering optrad.
Toen het uitging met mn toenmalige vriend ben ik er ook mee gestopt! Ga eens naar een huidtherapeute ofzo, die hebben goede adviezen en natuurlijke spullen ipv chemische rotzooi! Goodluck |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb 2,5 jaar Diane geslikt en ben er geen grammetje van aangekomen
![]() Dat ding begon bij mij volgens mij pas na 1,5 jaar te werken, maargoed.... owjah die benzoylperoxide heb ik ook nog gebruikt, volgens mij ging m'n huid daarvan uitdrogen&irriteren, maar k weet het niet meer zeker want ik heb zoveel van die zooi gebruikt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() gewoon volhouden zou ik doen.....tis echt een kwestie van tijd, ik werd er toen ook helemaal gek van ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben ook aan de diane 35 pil voor mijn acne. Daarvoor helpt het wel, alleen niet gelijk de 1e maand, je moet wel een beetje geduld hebben. Ik lees van alles reacties dat niemand dik van de pil werd, nou ik wel, en niet zo'n beetje ook, ik denk dat ik nu wel 5 kg zwaarder ben geworden! Maar het zal inderdaad van persoon tot persoon verschillen, mijn zus is ook nooit dikker geworden van de pil, dus ik zou je er niet zo druk om maken als ik jou was. Ik ben ook een half jaar gestopt met de pil om die rede, maar toen kwamen de puisten weer terug en tsjaa dan moet je kiezen. Die benzoylperioxidehydrogel werkt wel, al werkt het bij mij niet echt super alleen je krijgt er een hele droge trekkende huid van, maar ook dat zal wel per persoon verschillen. Suc6 ermee!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() wat is bezyblablablabla dan? ook een pil? en is diane 35 niet als anti conceptie ![]()
|
![]() |
Me neefje slikt die benzylnogwat en die werkt echt perfect! Hij heeft er nu (bijna) geen last meer van, terwijl het eerst heel ergwas.
![]()
|
![]() |
als ik jou was zou ik het gaan gebruiken!!! ik had vorig jaar ook veel puistjes en na een paar weken werd het al stukken minder! na ongeveer 1,5 maand was het bijna helemaal weg... nu gebruik ik het nog heel soms, heb geen puistjes meer... heel soms 1tje, maar daar valt wel mee te leven toch?!!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb een middel tegen puistjes(Benzac Wash 5) en daar zit benzoyperoxidum in (dat was dat spul dat je bedoelde zeker),eerste hielp het wel maar nu niet meer echt.Het is bijna op en als het op is ga ik Stymicine gebruiken(een vriendin van mij gebruikt dat en dat helpt wel)
|
|