![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het lekker zal zijn omdat een mond warm is, en het is gewoon opwindend om gepijpt te worden, en aande andere kant wordt je geprikkeld door de kouw van dat ijs wat dus een soort tegen effect geeft... lijkt me best opwindend eigenlijk als ik erover nadenk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat wil hij zoiezo ook niet gelukkig. ![]() |
![]() |
|
ranzig.. zoenen met zn sperma in je mond..
maarre dat pijpen met isj in ej mond lijtk em wel wa.. ga ik eens proberen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Naja ik denk niet dat ik er veel moeite mee heb om een beetje van mijn eigen sperma in mijn mond te krijgen, maar de hele boel ![]() Maar van de andere kant.. Als ik dat wel verwacht van mijn vriendin, dan is dat ook weer niet echt eerlijk...
|
![]() |
Haha, jah, ik heb die film ook gezien, maar t had niet met seks te maken, ze bedoelde wel snowblowing en dat was iets met drugs...
Dus als je antwoord op je vraag wil hebben kan je het beter op Drugs & Alcohol zetten..... xxx
|
![]() |
De term "snowballing" komt voor in de film "Clerks".
En het betekent inderdaad wat jullie denken dat het betekent. De filmkrant: "Snelle dialogen met hoog suck- en fuckgehalte". Een hele leuke film, voor weinig bij the free record shop.
|
![]() |
So here it is: The film that shocked, a grainy, low-budget, black-and-white movie about low-rent living in a New Jersey suburb. Hysteria notwithstanding, much of “ Clerks” is extremely funny and dead-on—in terms of its intentionally satirical, Gen-X-istential gloom. Since the story’s about dirt-talking characters, the profanity is knee deep, as bored cash-register jockeys Brian O’Halloran and Jeff Anderson, out-there customers and other modern eccentrics engage in endless rounds of sexually graphic repartee. There is talk of genitalia, sexual conquests and a gross activity known as “snowballing.” (You don’t want to know.) It’s clearly not for everyone. But for the right crowd (I see Doc Martens, long hair and black coats—I just don’t see Mom), this is going to be a collegiate and post-collegiate laugh fest.
|
Verwijderd
|
Wie weet er nu niet wat snowblowing is: het is iemand pijpen met ijsklontjes in je mond diegene die pijpt ee voor iemand die het nog niet begrijpt. als je zelfs goed oplet bij stepmom kun je het zelfs begrijpen ze legt het uit wanneer ze tegen die jongen roept. voila, je weet het nu. zeg nu maar danku sickminds komaan iedereen samen
![]() ![]() |
![]() |
|
|