Advertentie | |
|
![]() |
|
bedankt allemaal
![]() jullie zijn echt veels te lief. ik had slechte meningen verwacht. p-chez: deez is wel in 300dpi. stuk strakker werken zo in painter en photoshop itt 72dpi. wanneer ik mijn nieuwe pc heb dan ga ik echt high res werken en dan downscalen om zo een ultra clean look te krijgen om het vervolgens te printen. niet lang meer ![]() het drong overigens pas tot me door. het beest lijkt een beetje op die karakter uit Monsters Inc. die blauwe harige. oeps :> |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 72dpi is idd een beetje aan de lage kant ![]() 100dpi is 't minimum voor een grootformaat inkjet (dat hanteren we op mn werk voor zulke prints iig) Maar natuurlijk is 300dpi aan te raden... ![]()
|
Ben het helemaal eens met de rest. Hij's echt nergens te grof hoor. K zou er echt helemaal niets meer aan veranderen. De lichteffecten, achtergrond, alles is goed gedaan en vormt een mooi geheel. Top
![]() Btw, als jij schilderijen zou gaan maken zou ik er ook wel eentje willen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Het "rare"dieren foto-topic! wolvin_26 | 111 | 27-03-2007 09:53 | |
Lifestyle |
Lifestyle&Petsss Otis | 133 | 23-07-2004 10:40 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 |