Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou ze zeker hun gang laten gaan, maar ik zou het wel een keertje ter sprake brengen. Niet om ze uitelkaar te drijven ofzo, maar meer een opmerking tussendoor van 'Goh, ook wel grappig dat jullie zo verliefd zijn terwijl jullie zo verschillend zijn!' (of nog iets subtieler
![]() |
![]() |
|
Mijn beste vriendin heeft sowieso altijd vriendjes die niet mijn type zijn en ik ben vaak best bang dat ze haar pijn gaan doen. Dat zeg ik gewoon heel eerlijk tegen haar, dat weet ze meestal van te voren al, ze weet precies wat ik wel of niet leuk vind. Maar het is haar leven en natuurlijk kun je iemand die verliefd is niet proberen te vertellen dat haar vriend haar niet waard is. Ze is nooit kwaad ofzo op mij, we zijn gewoon altijd eerlijk.
Wat ik NOOIT, zou doen is ze proberen uit elkaar te drijven, zo verneuk je waarschijnlijk een goede vriendschap. Want verliefde mensen zijn blind, en een vriendin zal eerder voor dr vriend kiezen dan voor dr beste vriendin. Dat is nou eenmaal zo. Ik laat dr dus dr gang gaan, ze komt er altijd zelf weer achter. |
![]() |
|
Natuurlijk laat ik haar lekker haar gang is. Zolang ze maar gelukkig is met hem. Mocht ik die jongen niet echt iets vinden zal ik als ze mijn mening vraagt dat eerlijk zeggen.. maar tussenbeide komen komt dus echt niet in mij op. Je kunt niet altijd beste maatjes zijn met de vriend van je vriendin he
![]()
|
Nou, voordat het serieus wordt, praten we er toch wel over,
al is het maar van; 'wow, hij ziet er goed uit!!' ed. Als het serieuzer wordt, hoort ze sowieso wel wat ik van diegene vind.. Moet ze zelf kijken wat ze ermee doet, ik ben niet degene die over haar relaties gaat. Zou iig niet proberen om er tussen te komen, heb je idd meer kans dat je de vriendschap verneukt..
|
Je moet ze hun eigen gang laten gaan...kijk als die partner van mn beste vriendin een crimineel zou zijn of een player dan zou ik echt goed mn vriendin proberen duidelijk te maken voor hem mjah...liefde maakt blind he...
|
Laat haar d'r gang gaan.. Probeer haar wel een beetje te warschuwen en mijn persoonlijke mening te geven, maar meer doe ik er echt niet aan. Het is haar keuze..
Ik doe zelfs niets als HIJ tussen ons komt.. En ja zo raak je "vriendinnen" kwijt he..
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik zou daar niet tussen gaan zitten.. het is aan haar om te bepalen wie wel of niet bij haar past, en dat is niet aan mij..
En als ze echt niet bij elkaar passen is het denk ik beter als ze dat zelf ondervinden..
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga absoluut niet zitten stoken, zoals sommige mensen zo goed kunnen. Ik zeg hoogstens 'Ik zou niet op hem vallen, maar als jij hem leuk vindt...'. Heel cliché hoor, maar ik meen het wel. Gelukkig heeft mijn vriendin een heel leuke vriend die heel veel om haar geeft.
Een andere vriendin van me heeft een vriend die haar niet in haar waarde laat, haar constant afblaft en haar niet begrijpt. Hem zal ik nooit willen ontmoeten. Maar dat is een heel ander verhaal. |
![]() |
||
Citaat:
Ze had al eerder met die jongen maar toen was ze nog jong.. en hij wou erg graag sex.. zij niet.. dus hij maakt t uit.. later kwamen we hem tegen ging hij met mij proberen.. maar ik wou nie.. ging hij diezelfde avond nog naar haar.. nu hebben ze nog steeds.. maar hij is echt nix.. wil maar 1 ding.. sex.. maar zij blijkbaar ook.. hij is het allerbelangrijkste voor haar.. ik zie der ook bijna nooit.. Maar goed.. ik ga niet lopen stoken.. als zij gelukkig zijn met elkaar.. wie ben ik om daar een einde aan te maken? ![]()
|
Me beste vriendin heeft een te gekke vriend echt een schatje!!
Maar me beste vriend heeft echt een snol als vriendin, maae hij veranderd nog al snel van vriendinnetjes , en gaat vaak vreemd dat weet ook iedereen, dus maak me nie erg veel zorgen. Me beste vriendin en me beste vriend hebbe twee jaar geleden met elkaar gehad dat was erg leuk Als ik merk dat die vriend van me beste vriendin, haar gewoon gebruikt dan zeg ik het gewoon. Maar om te gaan zuiken nee Heeft de beste vriend van me ex ook gedaan , toen maakte hij het uit en dat voelt klote
|
Ik zou zeggend at ik denkd at het niet goed zal gaan maar het hem/haar toch zelf laten uitzoeken..
want wie ben ik om te zeggen dat diegene niet bij hem/haar past.. dta kunnen ze beter zelf onder vinden
|
Verwijderd
|
dat heb ik gehad, hij is zo onzeker tot vervelends toe. Als ze al op MSN tegen een vriend zegt : 'Dikke zoen' vind hij dat ze vreemdgaat. Hij vind constant dat ze te ver gaat, en daarom kan hij haar niet vertrouwen. En zo gaan het nu al 2 van de 10 maanden...
maar ze is tot inzicht gekomen en heeft nu echt besloten het uit te maken, nadat ik dr goed heb verteld dat dat echt nie normaal is. maar nu is hij op vakantie, dus ik zie wel wat er van komt, waarschijnlijk niets, want zo is het al 2 keer eerder gegaan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Ex van je relatie Sade | 13 | 15-11-2004 20:31 | |
Liefde & Relatie |
Je beste vriend? of je beste vijhand? Kleintjeyakult | 22 | 03-05-2004 16:45 | |
Liefde & Relatie |
Hoe veranderd de relatie met je beste vriend(in) als 't serieus wordt met je partner? G.T.C. | 15 | 22-03-2004 20:13 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Liefde & Relatie |
ik hou van je snoopy | 67 | 13-03-2003 20:41 |