Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zou bijna zeggen is de kabel wel echt goed?
want in de huidige configuratie zou toch dmv. crosslink kabel toch moeten werken. Maar heb je geen test programma's voor je netwerk kabels die gaat kijken wat er mis is. Op mijn driver diskettes staat z'n progje ik zou zeggen kijk er ff naar |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij de Ene doet hij het wel dus Laptop 1 naar PC Van Laptop 2 Naar PC niet En van Laptop 1 naar Laptop 2 Niet (Laptop 2 is met 2000 en maakt gebruik van een PCMCIA kaart van XIRCOM.) Ik vond het ook al zo raar (EDIT) Ohhja in XP zegt hij Netwerkkabel Niet aan gesloten. Terwijl hij in de andere Laptop wel gewoon werkt. Andere netwerkkabels werken gewoon alleen geen Crosslink (Verschillende geprobeerd)
|
![]() |
Maar ik Kan wel en NETwerk maken met Normale UTP kabels en een Switch oid. Maar niet met een Crosslink. Alles is echt goed geinstaleerd. Ik had eerst een keertje geprobeerd en dat werkte net. Alles Opnieuw geinstaleerd en nog steeds niet. Dus daarligt het ook niet aan
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Netwerk werkt wel, internet niet Lil'Anthony | 29 | 21-07-2004 10:02 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Het koppelen van 2 switchen D@mien | 19 | 07-01-2004 12:49 | |
Software & Hardware |
[netwerk] 2 computers verbinden via crosslink ]{ing | 1 | 04-11-2002 20:12 | |
Software & Hardware |
Netwerk Verwijderd | 11 | 13-06-2002 20:41 | |
Software & Hardware |
netwerk (2 PC's) met ADSL ??????? hoe??? Dutchy15 | 50 | 27-02-2002 18:20 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Netwerken op zetten (Informatica) apeldoorn | 2 | 21-10-2001 10:22 |