![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
jah, t kan wel als ze nog niet alle 4 door zijn, t ligd er alleen een beetje aan hoe ingekapseld ze zijn. Bij mij zitten ze zo ingekapseld dat ze operatief verwijderd moeten worden. En aangezien dat best wel pijn doet wacht mijn tandarts hier liever mee. (dus ik slik drie dagen per maand paracetamol tegen de pijn-druk)
||
Citaat:
![]() boven zijn al door en zitten goed, alleen onder moeten eruit 1 down 1 to go ![]()
|
![]() |
Wayooo.. ik vroeg laatst aan mn tandarts dat ik zo gauw mogelijk mijn verstandskiezen wou laten trekken. ( heb nu een beugel en wil niet weer eens scheve tanden.. )
En toen zei die dat het laatst was aangetoond dat je tanden niet door je verstandskiezen hoefden te verschuiven.. ![]() ![]() Kost het geld voor hem ofzo? |
![]() |
|
nee, en je tandarts doet het waarschijnlijk niet eens zelf, als je verstandskiezen al door zijn en goed zitten (wat me sterk lijkt bij jou
![]() gewoon rontgenfoto laten maken en dan kan je meteen zien of ze een probleem gaan worden
|
goed, ben vandaag naar de tandarts geweest (halfjaarlijkse controle). Het is idd zo dat de meningen over tandverschuiving en verstandskiezen verdeeld zijn. Mijn tandarts dacht wel dat het met elkaar te maken kon hebben. Toch hebben we besloten om nog ff af te wachten. Op de foot's van vorig jaar was te zien dat ze nog te diep zaten om gesneden te worden. We kijken het nog ff aan of die tanden zo blijven zitten of dat ze nog verder verschuiven. Als ze nog verder gaan verschuiven kan ik een beugel nemen en als ze dan recht staan ze vastzetten met een ijzerdraadje. Maar dat doe ik nu nog niet. Hoop dat die tanden gewoon zo de komende 2 jaar blijven staan. Over 2 jaar moet er tijdens de controle weer foto's worden gemaakt, dus dan zien we ook meteen of die verstandskiezen eruit gehaald kunnen worden. Ik heb liever gelijk heel de mikmak, dan nu eerst met een beugel lopen en dan over 2 jaar nog eens die kiezen eruit te laten halen. Maar goed, mochten die twee voortanden echt nog verder gaan verzakken, dan ga ik natuurlijk wel eerder terug voor een beugel.
Iig bedankt voor de info *is misschien toch wel een beetje opgelucht dat er voorlopig nog niet in d'r gesneden wordt*
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Succes iig. @SexyLady: als ze goed zitten ed hoef je idd nergens last van te hebben. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen trekken Little Phoebe | 32 | 23-08-2010 09:16 |