Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hmmm Den Haag... Liever niet in de omgeving van waar ik vandaan kom en Den Haag?? Vinnik weinig romantisch aan... Antwerpen daarentegen is natuurlijk wel leuk.. DANK JE!!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (of ik ben gewoon saai ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ligt eraan wat hij leuk vindt, wat ik leuk vind (ik moet tenslotte ook mee), waar we op dat moment zin in hebben, of we iets of niets willen doen, of het mooi of slecht weer is en ook wel aan hoeveel geld er ik er aan uit zou willen geven/op dat moment zou hebben, enz.
Antwerpen schijnt idd leuk te zijn. Londen en Parijs zijn natuurlijk ook altijd leuk, maar wel een stukje duurder. ![]() Wat waren jouw opties? |
![]() |
|
![]() |
Naar Parijs, Rome of Berlijn.... en anders in Nederland of Belgie naar het strand maar dat zou ik eerder in het voor- of najaar doen als het niet zo druk is op het strand en het hard waait zodat je daarna verkleumt aan de warme chocomel in een strandhuis kan gaan zitten.
![]()
|
Diep de bossen in zodat we helemaal alleen zijn. Vervolgens ga ik daar het avondeten klaar maken. Diner bij kaarslicht zonder gestoord te worden
![]()
||
Citaat:
![]() (En dat is in een goed hotel midden in de stad) Ontopic: Ergens aan het strand is ook leuk. (Zandvoort, of juist een rustiger plaatsje). Of een eiland?
|
huisje aan zee huren.... s'avonds lekker over strand lopen en...
![]() ![]() dan romantisch terug in het huisje... lekker doen wat je wil doen... ff helemaal weg met zijn 2tjes.... tja, moet nog wel iemand vinden die een keer meegaat... anders zit je er zo alleen ![]()
|
ik wete niet hoor
maar je kan het echt OVERAL leuk hebben ik heb het dit weekend bijvoorbeeld het hele weekend leuk gehad in nijmegen aan de waal, dat was echt gestoord en totaal onverwacht, maar een geweldig weekend je kan ook in duitsland gaan zitten, duitsland is altijd cool enne.. noordwijk is ook een leuke plek om een beetje te hangen ... friesland is ook vet, en dan een bootje huren en een beetje varen, dat ga ik over twee weken doen, vet gezellig!
|
Egmond aan Zee, dat hotel schijnt geweldig te zijn.
Mijn ouders gaan er 2 keer per jaar heen, mijn zus is er heen geweest. Volgend jaar zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en dan gaan we met ons gezin en onze vriendjes mee. Eens kijken of ik het ook zo geweldig vind om er samen nog een keer met mijn vriend heen te gaan (als ik mijn ouders en mijn zus zo hoor, denk ik het van wel!!!).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
Inkt voor een Spreuk (of: de magie van kleuren). Deel 1. metzondernix | 5 | 23-08-2001 21:26 | |
ARTistiek |
Een poëtisch en vaag verhaal metzondernix | 35 | 12-08-2001 14:07 |