Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en nee, de redenen zijn bijna nooit terecht, daarom dat ik altijd spijt heb... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en daarna gaat hij op kot. zucht (volgens mij heeft dit ermee te maken) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Probeer je tijd in te delen in de vakantie? Ga jij dan ok niet gaan werken in de vakantie? Trouwens, het is nog x-aantal maand voordat de school weer begint ![]()
||
Citaat:
en nee,dat hij weg gaat met vrienden is niet erg, maar het is gewoon algemeen, het is altijd iets. en als ie op kot gaat zal ik hem maar om de twee weken zien ofzo... ik wil me denkik gewoon ertegen beschermen. tegen dat ik hem enorm zou missen. en deel van me wilt hem los van mij,het ander vertikt dat. |
![]() |
|
Hoe oud ben je eigelijk dat je geen werk vind (in horeca is er meestal werk, zelfs ik heb iets gevonden..
![]() En ja, het zal natuurlijk wat aanpassing vergen als hij ver van u woont, maar dan moet je beetje organiseren he wanneer je gaat afspreken. Het is mss een onbekende situatie voor je, maar zal waarschijnlijk wel meevallen.
||
Citaat:
![]() ach,we zien wel... sorry voor het gezeur en bedankt voor je reacties ![]() (btw ik ben 16) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaicrets that could totally ruin your life #1651 Verwijderd | 500 | 05-05-2012 17:49 | |
Psychologie |
Volwassen ADHD sickboy | 26 | 29-04-2005 16:29 | |
Psychologie |
Wie heeft dit ook meegemaakt? kimmetjexx | 5 | 31-07-2003 21:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Slaapziekte Verwijderd | 5 | 29-01-2002 16:29 |