|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan wacht je dr toch meej?
|
|
|
|
|
|
Dat soort operaties zijn niet bedoeld voor jongeren
Er zit een vaste screening aanvast en het gaat aleen door als je 100% zeker bent dat je geen kinderen meer wil Deze optie is een niet bestaande, geen enkele arts heeft daar zin in natuurlijk. Je laat ze nou afbinden/doorknippen en over 5 jaar sta je weer voor zijn deur. ja daaaag!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik weet niet maar ik vind het toch niet helemaal goed klinken zeg maar.
Ik bedoel het is wel erg makkelijk om te denken; '' je kan het nog altijd terug draaien''. Ik bedoel waarom dan niet gelijk gewoon helemaal onveilig draaien, de zwangerschap kan je ook nog terugdraaien . Wat vind je vader van een steralisatie terugdraaien?? Daarnaast, ook wel eens eraan gedacht dat het mislukt en je niks meer terug kan draaien? (geen idee hoe groot die kans is hoor!)Natuurlijk is de pil in zekerre zin troep, maar van de andere kant, volgens mij kan dat tegenwoordig weinig kwaad. |
|
|
||
|
Citaat:
Dat staafje in de arm daarintegen heeft volledig afgedaan. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Gedwongen sterrilisatie voor een beter ras? Magican | 149 | 17-05-2007 09:13 | |
| Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 21:22 | |
| Flora & Fauna |
Gestoorde Poes Hans Olo | 24 | 02-06-2004 20:13 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verstandelijk gehandicapten moeten gesteriliseerd worden Thirsa87 | 153 | 30-03-2004 12:55 | |
| Seksualiteit |
alleen pil? Miss. Tandenborstel | 42 | 30-05-2003 01:06 | |
| Lichaam & Gezondheid |
sterrelisatie nathalie_nedved | 10 | 27-07-2002 22:24 | |