Hallo !
Ik zou heel graag wat Italiaans leren (ik doe Latijn, gaat het dan vlotter?). Kan er iemand mij helpen? ik zou het graag op de computer leren, via internet en niet naar één of andere dure school gaan. Wie helpt mij pl?
ik kan geen it. ofzo, maar ik ben vorig jaar in italie geweest met een uitwisseling van school, en ik merkte heel duidelijk dat ik wat had aan mijn latijn... je herkent echt veel woorden enzo. moet jij eens raden wat mangare betekent? (lijkt ook op frans, i know, maar toch he)
Jaah dat wist ik!.. Ik heb ook 2 jaar Latijn gehad.. Met Frans heb ik wel vaker dat ik iets van me Latijn herinner, laatst nog leek een woord superveel op het latijnse woord "subito" wat "plotseling" betekent..
Hannahanneke schreef: Hallo !
Ik zou heel graag wat Italiaans leren (ik doe Latijn, gaat het dan vlotter?). Kan er iemand mij helpen? ik zou het graag op de computer leren, via internet en niet naar één of andere dure school gaan. Wie helpt mij pl?
Volgens mijn leraar Latijn (die zelf Italiaans als 2e taal had op de universiteit van Utrecht), is Italiaans DE taal die het meest op Latijn lijkt.
15-04-2002, 19:53
Verwijderd
Bij het leren van Spaans, Italiaans en Portugees heb je heel veel aan Latijn... heel veel worden lijken op elkaar en je hebt een grote voorsprong op mensen die nooit Latijn geleerd hebben.