Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 16:24
Some
Some is offline
Hoi hoi beetje gekke vraag maar ik en mijn vriendin zitten regelmatig op internet op een soort spel/chat programma. En ook op msn. Maar soms (want ze kan niet tegen dr verlies) en ik raak er soms ook geprikkeld door krijgen we door dat ruzie, meningsverschillen. Maar dat vind ik niet eens zo erg. Althans vind het niet leuk maar ik ga er vaak op in om die discussie te voeren om MIJN gelijk te krijgen. Zo is me vriendin volgens mij ook, en dan hebben we een beetje ruzie.
Is dit gek dat ik dan zo graag die discussie wil voeren? Ik kan ook zeggen van: "Ja, je hebt gelijk" ofzo dan is het over maar dat wil ik niet.

Ben ik gewoon iemand die het laatste woord wil hebben of hou ik niet genoeg van dr om haar gelijk te geven ook al had ze dat soms niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 16:27
brynn
brynn is offline
volgens mij ben jij echt de enige die dat kan bepalen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 16:28
Some
Some is offline
Citaat:
brynn schreef op 03-06-2003 @ 17:27:
hmmm ja misschien wel maar misschien herkent iemand dit?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 16:33
Verwijderd
Citaat:
brynn schreef op 03-06-2003 @ 17:27:
Idd...
en nee ik herken het eigenlijk niet.

Maar sommige mensen hebben eenmaal de neiging altijd het laatste woord te willen hebben. Dat heeft volgens mij weinig met houden van te maken. Jullie hebben gewoon een beetje botsend karakter mss soms
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 16:56
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, ik wil eigenlijk ook vaak m'n gelijk halen maar ik weet ook wanneer ik op moet houden.
Maar gelukkig is mijn vreidn niet zo. Maar ik snap niet wat dit met houden van te maken heeft? Is gewoon een eigenschap van je.
Denk dat jij beter weet of je van je vriendin houdt dan wij
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:21
sinsere
sinsere is offline
Het zit gewoon in jullie karakter blijkbaar om gelijk te willen hebben en dat kan inderdaad botsen. Discussieren kan ook heel goed zijn voor je relatie en wil dus niet zeggen dat je niet van haar houdt.
Oud 03-06-2003, 17:24
Loezzel
Loezzel is offline
Mijn vader en mijn zus zijn zo altijd bezig. Als die een meningsverschil hebben draait het altijd uit op ruzie. Altijd hebben ze iets terug te zeggen en op een gegeven moment wordt mijn vader daar zo gek van, dat ie zegt: " Jij moet ook altijd het laatste woord hebben! Nu is het afgelopen, hou je mond!" Dan gebruikt hij gewoon zijn "vadermacht" om het laatste woord te hebben.
En ik denk niet dat ze elkaar niet meteen gelijk geven omdat ze niet van elkaar houden (al is dit een ander soort liefde, maar in deze situatie is het te vergelijken)...
Oud 03-06-2003, 20:08
Soezen
Soezen is offline
Mijn vriend is ook zo. Hij wil gewoon even laten weten dat ie het beter weet. Maar hij houdt wel van me hoor, volgens mij heeft dat er niks mee te maken. Het is gewoon een eigenschap die jullie allebei hebben. Maar als je twijfelt of je van haar houdt, moet je even goed nadenken...denk ik..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 11:23
Verwijderd
Als ik ruzie krijg met mijn vriendin komt dat juist omdat ik van dr hou :/ Andersom ook wel denk ik.

Juist omdat ik me van haar aantrek wat ze wel / niet doet en vindt, ben ik kritisch daarin. Zij ook, waardoor we nogal eens willen botsen.

Met anderen heb ik juist nooit ruzie of discussies. Die geef ik juist snel gelijk naar het motto "het boeit me toch geen ene reet van wat je ervan vindt"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten