Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vader en mijn zus zijn zo altijd bezig. Als die een meningsverschil hebben draait het altijd uit op ruzie. Altijd hebben ze iets terug te zeggen en op een gegeven moment wordt mijn vader daar zo gek van, dat ie zegt: " Jij moet ook altijd het laatste woord hebben! Nu is het afgelopen, hou je mond!" Dan gebruikt hij gewoon zijn "vadermacht" om het laatste woord te hebben.
En ik denk niet dat ze elkaar niet meteen gelijk geven omdat ze niet van elkaar houden (al is dit een ander soort liefde, maar in deze situatie is het te vergelijken)...
|
Mijn vriend is ook zo. Hij wil gewoon even laten weten dat ie het beter weet. Maar hij houdt wel van me hoor, volgens mij heeft dat er niks mee te maken. Het is gewoon een eigenschap die jullie allebei hebben. Maar als je twijfelt of je van haar houdt, moet je even goed nadenken...denk ik..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik ruzie krijg met mijn vriendin komt dat juist omdat ik van dr hou :/ Andersom ook wel denk ik.
Juist omdat ik me van haar aantrek wat ze wel / niet doet en vindt, ben ik kritisch daarin. Zij ook, waardoor we nogal eens willen botsen. Met anderen heb ik juist nooit ruzie of discussies. Die geef ik juist snel gelijk naar het motto "het boeit me toch geen ene reet van wat je ervan vindt" ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Flikken Verwijderd | 49 | 09-04-2007 12:22 | |
Drugs & Alcohol |
dronken ... Ici-Paris_# | 264 | 30-10-2005 12:04 | |