Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2003, 13:32
friesin
friesin is offline
Ik heb nu zo'n 2,5 jaar verkering. Het waren hele leuke jaren, maar nu de laatste tijd hebben we niets anders dan ruzie. Het leuke wat er in het begin altijd was, lijkt vanaf zijn kant een beetje voorbij te zijn zoals; aandacht aan elkaar geven, complimentjes geven, eventueel presentjes, smsjes & bellen. Alles moet steeds vanuit mijn kant komen, 's avonds wanneer hij naar bed gaat mag ik hem bellen, maar eigenlijk is hij dan ook te moe, zodat dat bellen ook al snel over is. Ik hield ontzettend van die dingen en dat heb ik hem ook proberen duidelijk te maken, maar hij ziet het op de één of andere manier niet. Wanneer ik bijv. geen behoefte heb aan sex, heeft hij een slecht humeur.

Wat moet ik van dit alles denken, ik hou nog ontzettend veel van hem en wil hem ook beslist niet kwijt, maar wat ik wel besef is dat ik veel minder lol aan onze relatie beleef....

Hoe kan ik dit het beste aanpakken, en wat vinden jullie van zijn reacties?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2003, 13:52
poesiefox
poesiefox is offline
Vroeger of later gaat de roze roes verbleken, en ligt de sleur op de loer. Logisch, en onvermijdelijk. Jullie zullen een nieuwe modus vivendi moeten zoeken, en dat went snel genoeg hoor.

Check even bij hem of hij nog hardstikke veel van jou houdt, en zo ja, dan is er geen probleem. De wittebroodsweken duren nu eenmaal niet eeuwig.
Oud 06-06-2003, 14:38
Vevay
Probeer er achter te komen of hij jou nog steeds zo super vindt, en als dit het geval is ga je fijn een nieuw 'iets' bedenken.
Een nieuw standje, whatever. Iets verrassends.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 15:10
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Vevay schreef op 06-06-2003 @ 15:38:
Probeer er achter te komen of hij jou nog steeds zo super vindt, en als dit het geval is ga je fijn een nieuw 'iets' bedenken.
Een nieuw standje, whatever. Iets verrassends.
volgens mij heeft dit niet alleen met seks te maken
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 20:37
Studentje
Studentje is offline
Jongens houden helemaal niet van sms-en en bellen. Dat doen ze alleen in het begin. Na een tijdje geloven ze het wel, en houden ze daarmee op. In het begin vinden ze het wel leuk, maar dat houdt op. Wen d'r aan.

En tja, als jij geen seks wilt, is het natuurlijk zijn goed recht om humeurig te zijn. Jij bent ook humeurig als hij niet wil bellen.
Oud 06-06-2003, 20:42
gizmo
gizmo is offline
@ studentje : ik vind dat je nu een beetje zwart-wit bezig bent. Als ze geen zin heeft in sex mag hij het natuurlijk niet leuk vinden maar hoeft hij niet de hele tijd met een chaggi kop te gaan zitten. Gewoon respecteren dat het er niet in zit.

Sommige jongens blijven het fijn vinden om te bellen of te smssen, sommigen niet.

Maar probeer er idd achter te komen wat hij nog voor je voelt. Is het gevoel wat jij hebt wederzijds dan zul je even goed moeten gaan praten en wat "nieuws" gaan verzinnen zodat de sleur jullie relatie niet gaat opbreken.

Stertke!
Oud 06-06-2003, 20:50
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
gizmo schreef op 06-06-2003 @ 21:42:
@ studentje : ik vind dat je nu een beetje zwart-wit bezig bent. Als ze geen zin heeft in sex mag hij het natuurlijk niet leuk vinden maar hoeft hij niet de hele tijd met een chaggi kop te gaan zitten. Gewoon respecteren dat het er niet in zit.

Wat ik bedoel is dat zij het niet leuk vindt als hij geen zin heeft om te bellen. Ze laat dat merken. Hij vindt het niet leuk als ze geen seks hebben, met in z'n achterhoofd haar gedrag bij het niet willen bellen, en gaat onbewust ook een beetje lopen mokken. Zij de volgende keer bij het bellen weer ietsje meer enz enz. Ipv respecteren gaan ze allebei steeds wat meer mokken...

Zo werken mensen nou eenmaal :/. Oplossing is as usual: praten.
Oud 06-06-2003, 20:52
gizmo
gizmo is offline
hmm.. ja oke.. als je het zo uitlegt heb je wel gelijk ja
Reageren

Regels voor berichten