Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 20:37
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Mn monitor buigt af aan de rechterkant, het ziet het heel vreemd uit. Ik heb alle settings al geprobeerd maar ik krijg het niet weg. Weet iemand hoe dit heet? en hoe krijg ik het weg?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 20:39
flanger
flanger is offline
hoe bedoel je, buigen?

Vervormt het ganse scherm of gaat de rechthoek op een soort trapezium lijken of zo?

Er staan toch geen sterke magneten / niet-afgeschermde boxen in de buurt van je scherm?

Ff demagnitseren mss?
Oud 03-06-2003, 20:41
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
flanger schreef op 03-06-2003 @ 21:39:
hoe bedoel je, buigen?

Vervormt het ganse scherm of gaat de rechthoek op een soort trapezium lijken of zo?

Er staan toch geen sterke magneten / niet-afgeschermde boxen in de buurt van je scherm?

Ff demagnitseren mss?
Nee t begint zeg maar 2 cm voor het 'einde', onder en boven, en aan de rechterkant nergens last van (het was links bij nader inzien) en mn systeemkast staat aan de rechterkant
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 21:35
Verwijderd
Wat buigt er af? Worden lijnen die in het midden van de monitor recht lopen, gekromd naarmate ze dichter bij de randen komen? Dan heb je een probleem met je geometrie. Op duurdere schermen is dit goed te corrigeren door middel van de regelaars op het scherm, maar als je geen mogelijkheid hebt tot het regelen van pincushion, trapezoid, etc. heb je toch echt een probleem.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 06:34
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-06-2003 @ 22:35:
Wat buigt er af? Worden lijnen die in het midden van de monitor recht lopen, gekromd naarmate ze dichter bij de randen komen? Dan heb je een probleem met je geometrie. Op duurdere schermen is dit goed te corrigeren door middel van de regelaars op het scherm, maar als je geen mogelijkheid hebt tot het regelen van pincushion, trapezoid, etc. heb je toch echt een probleem.
Dat heb ik wel, maar daar valt het niet mee te regelen. Ik denk dat ik maar ff terug naar naar de compuzaak
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 10:31
the_man32
the_man32 is offline
geen magneet in de buurt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten