Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is maar net hoe je als mens in elkaar zit. Als ik merk dat ze het erg vindt dat anderen zich zo met haar bemoeien, ga ik het zelf niet doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is nooit nodig, maar mocht het nodig zijn dan zal ik haar zeker attenderen op de nodige hoeveelheid werk die een serieuze studie vergt. Met de inrichting van haar privéleven bemoei ik me niet, dat moet ze helemaal zelf weten. Maar als ze door haar eigen schuld slechtere punten haalt dan ze zou kunnen zeg ik daar wel iets van.
|
![]() |
|
Als ik een relatie heb, dan is ze helemaal van mij. Dat betekent dus dat ik jaloerse gevoelens krijg als ze alleen uitgaat, of naar vrienden gaat. Dan kan je wel zeggen, wat ben jij dom oid. Maar dat is mijn persoonlijke aard, ik bemoei me er dus soms ook teveel mee, wat in mijn laatste relatie eindigde in een breuk
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik bemoeide me alleen met dingen die ik belangrijk vond, dat ie wel at, en niet alleen maar chips de godganse dag, en dat ik niet wilde dat ie auto ging rijden als ie geen rijlessen en rijbewijs had.
Gewoon dingen waar zijn ouders geen zak om gaven, en ik wel omdat ik zuinig op em was, tja dat viel niet in goede toonaarden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik ga me echt niet bemoeien met dingen die thuis bij hem gebeuren. Als hij ruzie met zn ouders heeft, ga ik dat niet uitpraten hoor! Zulk soort dingetjes... Maar ik probeer me wel met zijn sociale leven te bemoeien. Ik wil weten met wie hij omgaat.. |
![]() |
|
![]() |
Nou ja, echt bemoeien....zeg t uit bezorgdheid. Dingen zoals dat ie doordeweeks wat vroeger naar zn bed moet gaan. Hij ging vroeger soms zelfs om 2 uur pas slapen terwijl hij om 8 uur moet werken. En hij heeft op een gegeven moment nog naar me geluisterd ook
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat is niet goed voor de relatie. Je bent een partner, geen ouder. Je moet zelf bepalen hoeveel moeite je doet voor school en je mag jezelf niet spiegelen aan de ander. Ik geef mijn mening als die gevraagd wordt en zo af en toe geef ik mijn mening ongevraagd.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic #9 Verwijderd | 500 | 20-01-2010 16:43 | |
Eten & Drinken |
Vraagje! ikkuh15 | 25 | 23-03-2007 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] duivelaartje | 31 | 31-01-2005 16:52 | |
Software & Hardware |
[Alg] Microsoft & beveiligingsproblemen Dr HenDre | 33 | 17-01-2005 16:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
3 explosies in Israel mastertime | 500 | 27-09-2004 16:03 |