| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hehehe. www.msnnamen.com
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanmiddag nog, ik liep door Hengelo (voor de kenners: door de Thiemsbrug), en ik zag daar een groepje van 6 naar schatting 14-jarige 'breezersletjes' lopen: (wijzend naar de etalage van een slijter) "Moet je zien wat een hoop bacardi!!" ![]() Altijd lachen in Hengelo.. ![]() [edit] Hmm, toch maar ff on-topic ![]() Ik kom net tot de ontdekking dat er maar 1 in mijn lijst van 120 staat, en laat dat nou net een vriendin van m'n zusje zijn (m'n zusje heeft haar zomaar mijn adres doorgegeven? ). Maar die valt eigenlijk nog best mee, niet de moeite waard om te plaatsen .
Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 21:56. |
|
|
|
|
|
~~**fIsT WaS EgT SuPaHhHhH**~~**AnNy En RoLlO SiJn MuN FrIeNdJeS**~~**Ik Iz DuShI 4-EvAh!!!!!!!**~~**RaIiIiI Iz Un KuTwIjV!**~~
... Juist... ![]() vertaling: het feest was leuk, ik ben bevriend met anne en roel, ik ben voor altijd raar, rai (?) is niet aardig... Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 22:22. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Rechter muisknop op een MSN-naam, wijzig alias van deze contactpersoon, dan krijg je een invulvakje waar het e-mailadres staat. Dan haal je dat e-mailadres weg en typ je (in het geval van die breezermensen) 'stomme doos/mongool' -> OK. En dan moet je nog even naar 'Beeld -> Hoe vrienden getoond worden -> op alias' aanklikken. Het nadeel is alleen wel dat je dan van andere mensen ook niet meer hun MSN-naam ziet, maar alleen hun e-mailadres, omdat dat de standaard-alias is.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Zo heerlijk droog
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
MSN Naam v/d Dag: Ik heb mijn zwemdiploma maar toch verdrink ik in jouw ogen!
![]() |
|
|