Advertentie | |
|
![]() |
|
Bioloog Midas Dekker heeft ooit een keer een leuke column geschreven over (en naar eigen zeggen was het echt gebeurd) over twee apen die elkaar aan het rukken waren
![]()
|
cavia van 'n vriend (mannetje) heeft een keer bij de cavia van m'n vriendin (ook mannetje) "gelogeerd". En die beestjes waren elkaar toch de hele tijd aan't bespringen enzo, leek net alsof de ene de andere van achter wou pakken
|
![]() |
Ja, dat kan. Aangezien 'uitkomende' homo's, die verder ook geen sex met vrouwen hebben geen genetische bijdrage leveren lijkt het me een redelijk veel-voorkomende simpele mutatie.
Maar ik denk sowieso niet dat je sexuele relaties onder mensen en dieren kunt vergelijken.
|
Nee hoor bestaat absolute niet
dit is mijn mening God heeft 2 soorten wezen's geschaapt de Vrouw & Man en waarom zou het om voort te plante natuurlijk.Dus homo's bestaan alleen onder mensen raar maar waar Dieren niet ! Ik accepteer homo's wel zolang ze mij met rust laten Me moeder zegt wel homo's zijn nooit gemeen of racistis daar ben ik wel blij mij ![]() ik denk dat ze bedoelt 80% ervan
|
Ik wil graag op jouw mening reageren, MoHaMmEdJaLaL. Op deze vraag past enkel een antwoord dat uit een ervaring komt waaruit je zo'n conclusie kan trekken en niet uit een mening.
Ik heb ook wel eens twee vrouwtjeskonijnen elkaar zien bespringen. Misschien kan ik hieruit dan concluderen dat homosexualiteit onder dieren bestaat. Het heeft niks met meningen of religie te maken. In boeken zoals de bijbel, koran en tora, die geschreven zijn in tijden dat men dacht dat de aarde plat was en de wereld in 7 dagen al klaar was staan enkel religieuze "waarheden", en dus geen wetenschappelijke! REIE
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zouden homo's jou met rust moeten laten? Snap dat niet... dus jij wilt niet hebben dat een homo ook maar iets tegen je zegt? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En nee, ik heb niks tegen homo's...ben er zelf ook 1. Maar in dit geval is het woord afwijking niet negatief bedoeld. Iemand die zonder handen is geboren heeft ook een afwijking...verder mankeert er niks aan die persoon...hij is nog gewoon mens of iemand met het syndroom van down...heeft ook een afwijking, maar ook daar is helemaal niks mis mee. Groetjes Ben(die nog wel normaal behandeld wil worden door zijn mede-mens en dat ook wordt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou daar geloof ik niet zeer zeker in dat ze me zouden verkrachten trouwens dat hoor je zowat niet.Maar ik zeg niks slechts over de homo's ik ben er alleen tegen dat is mij mening en nederland is vrij met mening's uiting. En is dat nou onzin wat uit je mond kom of uhh?Ik heb me hele leven lang nog nooit homo's gezien onder dieren ! ![]() Maar zoals ik al zei als een homo mij baas is ofzo dan boeit het me niet zolang hij me maar niet op een rare manier betast vind ik het goed Ik hoop niet dat je nu boos bent maar dat is eenmaal me mening Vriendlijke mazzels ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik snap sowieso niet hoe je tegen homosexualiteit kunt zijn... ![]() Naja, bennie boos, alleen maar teleurgesteld in de kortzichtigheid van zo veel mensen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Slakken kunnen zichzelf bevruchten (tenminste, ik dacht dat het slakken waren: het kan zijn dat ik me vergis, maar er is hoe dan ook een bepaalde siersoort die aan zelfbevruchting doet, n.b. alleen als het echt noodzakelijk is, want zelfbevruchting draagt niet bij aan de varieteit in de diersoort) En verder komt homoseksualiteit onder andere dieren ook voor, zoals velen al hebben verteld. Het is dus zeker wel natuurlijk, alleen schiet je er voor de voortplanting niet zoveel mee op. In tijden van overbevolking is er dus geen enkel probleem: dan is het juist handig als er niet teveel nageslacht komt. Ach, als het echt moet zullen er vast wel minder homo's komen: het is tenslotte niet erfelijk
![]() Homo's zijn lief!
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Groetjes Ben(die het met dat laatste volledig eens is ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat jij ze nog nooit gezien hebt, is nog geen argumentatie voor dat ze er niet zouden zijn. Homo's onder dieren komen zeer zeker voor. Er is een onderzoeker die heeft geargumenteerd dat homo's in het dierenrijk vooral voorkomen wanneer er sprake is van een overbevolking. Ik weet zelf nog niet of ik het daar mee eens ben. Maar het is in ieder geval een idee. Groetjes Ben(die vandaag alweer met huiswerk aan de gang moet ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hond geil? muesli | 42 | 24-11-2005 20:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christendom wat tegen homoseksuele?? 0o-meijsje-o0 | 193 | 31-07-2004 23:56 | |
Psychologie |