Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2003, 21:56
Some
Some is offline
Vinden jullie die condooms ook klote dingen? IK bedoel het is om doen (oke is zo gedaan maar toch) lijkt me minder lekker dan zonder en is onhandig. Je kan niet ff stoppen ofzo en dr ff beffen en dan verder gaan want is misschien je pik weer slap en is zonde van de condoom. Bovendien zijn ze ontzettend duur hoor.

Wat vinden jullie....... beetje overbodige vraag maar goed
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 22:00
metalgirl
metalgirl is offline
Ja, condooms zijn vervelende dingen. Het omdoen vooral, het onderbreekt het toch een beetje. Ik ben ook niet zo'n ervaren condoomgebruiker, dus daar kan het ook aan liggen. Voor de jongen (mijn vriend althans) voelt het ook minder lekker.

Maar zo'n rubbertje heeft zeker voordelen:
- niet zwanger
- geen soa's
- geen sperma dat uit het meisje druipt
Oud 04-06-2003, 22:02
Verwijderd
er is al een topic over condooms, maar zal toch even reageren.
Ik vind het idd ook vervelende dingen.
Ik vrij ook liever zonder. Dan voel ik veel meer.
En ze zijn idd belachelijk duur, maar dat had ik in dat vorige topic al gezegd.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 22:22
Stuartje
Stuartje is offline
Vinden jullie dat echt zo duur?
Ik vind dat dat best nog meevalt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Stuartje schreef op 04-06-2003 @ 23:22:
Vinden jullie dat echt zo duur?
Ik vind dat dat best nog meevalt.
als je leest in andere condoomtopic vallen die we mee ja, maar die ik van durex heb kosten wel zo'n 14/15 euro per 24..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 22:49
Stuartje
Stuartje is offline
Ik doe grotere kosten in het dagelijkse leven hoor
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 23:39
Verwijderd
ja oke, maar gaat er bij ons redelijk snel doorheen..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 23:40
poesiefox
poesiefox is offline
Durex is gewoon erg duur. De naam zegt het al.
Oud 04-06-2003, 23:53
ne0
ne0 is offline
kzou liever iets meer geld uitgeven, iets meer moeite doen met et ding omdoen enzow, en geen kans op soa's en zwangerschap, oplopen, dan zown ding niet gebruike en toch iets op lopen...*tenzij je dan praat over naar bed gaan met iemand die je egt heel goed kent, en zeker weten dat hij/zij nix heeft, en zelf aan de pil ofsow bent*
Oud 05-06-2003, 00:26
Hukkie
Hukkie is offline
Ik vind dat condooms moeten worden vergoed door het ziekenfonds oid. Waarom is de pil wel gratis en iets wat niet alleen tegen zwangerschap maar ook tegen SOA's beschermt dan niet?

Hoe dan ook, ik vind alleen het idee om sex te hebben met condoom fijner. Onbewust zit ik me toch wel zorgen te maken als we geen condoom hebben gebruikt, ook al gebruik ik de pil wel goed en ook al heeft mijn vriend niet zoveel sexuele relaties gehad. Verder is het wat lastiger klaarkomen voor 'de jongen', wat betekent dat de sex nog langer duurt
Oud 05-06-2003, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef op 05-06-2003 @ 01:26:
Ik vind dat condooms moeten worden vergoed door het ziekenfonds oid. Waarom is de pil wel gratis en iets wat niet alleen tegen zwangerschap maar ook tegen SOA's beschermt dan niet?

Hoe dan ook, ik vind alleen het idee om sex te hebben met condoom fijner. Onbewust zit ik me toch wel zorgen te maken als we geen condoom hebben gebruikt, ook al gebruik ik de pil wel goed en ook al heeft mijn vriend niet zoveel sexuele relaties gehad. Verder is het wat lastiger klaarkomen voor 'de jongen', wat betekent dat de sex nog langer duurt
Heyhey, jouw sig! Phileine zegt sorry. Right? *bespringt Giphart*
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 00:31
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 05-06-2003 @ 01:28:
Heyhey, jouw sig! Phileine zegt sorry. Right? *bespringt Giphart*
Ja! Ik smacht naar de film btw!
Oud 05-06-2003, 08:33
Knoop
Knoop is offline
nog meer giphart fans hiero? hebben jullie gala al gelezen

en ontopic: Ben niet echt condoom fan maar als k t meisje net ken dan altijd wel.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 08:34
Unexplained
Unexplained is offline
Minder lekker vind ik het niet, en duur valt ook wel mee (als je de gezinsverpakkingen koopt, die pakjes met 3 stuks zijn inderdaad vrij prijzig).
Bovendien beschermt het tegen enge ziekten waarvan ik de namen niet kan spellen, zwangerschap en viezigheid.

Nadeel vind ik alleen dat het 't liefdesspel onderbreekt, en dat je ze niet altijd voorhanden hebt.
Oud 05-06-2003, 08:47
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 05-06-2003 @ 09:34:
Minder lekker vind ik het niet, en duur valt ook wel mee (als je de gezinsverpakkingen koopt, die pakjes met 3 stuks zijn inderdaad vrij prijzig).
Bovendien beschermt het tegen enge ziekten waarvan ik de namen niet kan spellen, zwangerschap en viezigheid.
juh (7€ voor 12 ofzo)

ik vind het eigenlijk helemaal niet zo fel het 'liefdesspel' onderbreken. maarja
Oud 05-06-2003, 09:02
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
damaetas schreef op 05-06-2003 @ 09:47:
ik vind het eigenlijk helemaal niet zo fel het 'liefdesspel' onderbreken. maarja
Nee niet echt onderbreken, maar ik vind het nou ook weer niet iets waarvan je nog heter wordt. Zijn daar tips voor?
Oud 05-06-2003, 09:17
hajo
hajo is offline
Iemand zei dat de pil goedkoper was omdat deze vergoed wordt, is dat nog steeds zo? mijn arts twijfelde daar namelijk aan.
Oud 05-06-2003, 09:23
Verwijderd
Citaat:
hajo schreef op 05-06-2003 @ 10:17:
Iemand zei dat de pil goedkoper was omdat deze vergoed wordt, is dat nog steeds zo? mijn arts twijfelde daar namelijk aan.
mijn pil word gewoon vergoed

alleen 1e keer moesten we betalen, daarna was het gratis
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 09:26
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Als je ziekenfonds verzekerd bent, dan worden ze vergoed door het ziekenfonds. Als je echter particulier verzekerd bent, dan heb je een eigen bijdrage.
Oud 05-06-2003, 09:27
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
bij mij is ie vanaf het begin vergoed.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 09:42
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 05-06-2003 @ 10:26:
Als je ziekenfonds verzekerd bent, dan worden ze vergoed door het ziekenfonds. Als je echter particulier verzekerd bent, dan heb je een eigen bijdrage.
ik ben particulier verzekerd en hoef niets te betalen...
Oud 05-06-2003, 09:46
Punkygirl
Punkygirl is offline
ze zijn zoooo vervelend..
na een paar dagen samen in een tentjuh hebben we besloten mara te vertrouwen op mijn pil want dat was echt verrrot!!!
en zonder is veel lekkerder, ontspanner en leuker
Oud 05-06-2003, 09:49
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Some schreef op 04-06-2003 @ 22:56:
Vinden jullie die condooms ook klote dingen? IK bedoel het is om doen (oke is zo gedaan maar toch) lijkt me minder lekker dan zonder en is onhandig. Je kan niet ff stoppen ofzo en dr ff beffen en dan verder gaan want is misschien je pik weer slap en is zonde van de condoom. Bovendien zijn ze ontzettend duur hoor.

Wat vinden jullie....... beetje overbodige vraag maar goed
ze hebben natuurlijk ook veel voordelen die heel belangrijk zijn. maar als je zeker weet dat geen van de partners een soa heeft zie ik eigenlijk alleen maar nadelen.

het grootste nadeel is, vind ik, dat de spontaniteit van de seks verdwijnt. je kunt niet zomaar na wat knuffelen of stoeien spontaan gaan vrijen.

nee, ik ben ontzettend blij met de pil.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 09:57
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 05-06-2003 @ 10:02:
Nee niet echt onderbreken, maar ik vind het nou ook weer niet iets waarvan je nog heter wordt. Zijn daar tips voor?
hem proberen af te leiden als em om wil doen
Oud 05-06-2003, 10:29
gizmo
gizmo is offline
Hmm heb het zelf ook niet zo op condooms.
Ik slik de pil en heb nog maar 1 sexpartner gehad en voor hem was het ook de eerste keer. Ik vin dhet maar zo'n onhandige dingen die de sfeer weer gelijk ff onderbreken ofzo.. en ik zelf ben er ook zo goed in om die dingen om te doen *not*..

maar bij een volgende partner ga ik het toch zeker wel met condoom doen.. maakt niet uit hoe duur maar ik heb gewoon geen zin om ziektes op te gaan lopen. Dan maar even een onderbreking
Oud 05-06-2003, 10:31
Knoop
Knoop is offline
Citaat:
gizmo schreef op 05-06-2003 @ 11:29:
Hmm heb het zelf ook niet zo op condooms.
Ik slik de pil en heb nog maar 1 sexpartner gehad en voor hem was het ook de eerste keer. Ik vin dhet maar zo'n onhandige dingen die de sfeer weer gelijk ff onderbreken ofzo.. en ik zelf ben er ook zo goed in om die dingen om te doen *not*..

maar bij een volgende partner ga ik het toch zeker wel met condoom doen.. maakt niet uit hoe duur maar ik heb gewoon geen zin om ziektes op te gaan lopen. Dan maar even een onderbreking

had t niet bter kunnen zeggen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:39
PardonMe
PardonMe is offline
Ik slik zelf wel de pil, maar op de een of andere manier toch altijd bang dat ik m een keer vergeten ben ofzo.. dus ik vrij toch altijd liever met condoom, gewoon voor de zekerheid ofzo, niet dat ik bang ben om een ziekte op te lopen, maar eigenlijk puur voor de zwangerschap eigenlijk..

Het is misschien wat minder fijn met de seks, mjah..
(wel fijn vind ik trouwens dat je het sperma er niet uit voelt lopen als je condooms gebruikt.. dat vind ik altijd zo'n vervelend gevoel)
Oud 05-06-2003, 21:34
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Nicole heeft niet zo'n probleem met lopend sperma (vind het wel grappug eruit zien )
Oud 05-06-2003, 21:35
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
maar ff on-topic:

zeker de eerste keren met iemand doe ik met condoom, met mijn laatste vriend wilden we het nogal logisch zonder doen, toen hebbe we ons gewoon laten testen om zeker van te zijn dat we lekker onze gang konden gaan ZONDER rubbers
Oud 05-06-2003, 21:50
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
condooms zijn kut
tenminste, bij mij
oké, de seks is er niet minder lekker om
maar ik kan vrijwel niet klaarkomen mèt condoom. en dan heb ik nog extra dunne.

achja, tis niet t einde van de wereld
liever niet klaarkomen dan soa's int rond verspreiden en ontvangen
Oud 05-06-2003, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef op 05-06-2003 @ 01:26:
Mens ga koken ofzo! Dah,... heb je dan ook werkelijk nergens verstand van?! Als ze die dingen in het ziekenfonds doen, dan wordt de WIG (lees arbeidskosten) hoger, hierdoor worden meer mensen werkeloos en hierdoor zullen de gevolgen van de maatregel ongelooflijk zijn. Sommige mensen neuken wel 5x op een dag!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:54
Verwijderd
neuken met of zonder condoom, geen verschil...

Ik zie alleen maar voordelen:
- Sperma wordt opgevangen;
- Meisje heeft hierdoor minder last van 'druiper';
- Bedden blijven schoon;
- Je wordt op je 20e geen "Papa";
- Kans op HIV/AIDS is veel kleiner;
- Kans op Chlamidia is kleiner

etc etc etc

Damn
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 22:11
Cthulhu
Cthulhu is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 05-06-2003 @ 22:52:
Mens ga koken ofzo! Dah,... heb je dan ook werkelijk nergens verstand van?! Als ze die dingen in het ziekenfonds doen, dan wordt de WIG (lees arbeidskosten) hoger, hierdoor worden meer mensen werkeloos en hierdoor zullen de gevolgen van de maatregel ongelooflijk zijn. Sommige mensen neuken wel 5x op een dag!
Mens, mens toch. Het zou het ziekenfonds ook wel wat minder kunnen kosten aan terugbetalen van geslachtsziektes, dus zo onmenselijk vind ik het idee toch niet.
Is het echt nodig iemand zo af te kraken omdat je diens ideeën niet ziet zitten?
Oud 05-06-2003, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Cthulhu schreef op 05-06-2003 @ 23:11:
Mens, mens toch. Het zou het ziekenfonds ook wel wat minder kunnen kosten aan terugbetalen van geslachtsziektes, dus zo onmenselijk vind ik het idee toch niet.
Is het echt nodig iemand zo af te kraken omdat je diens ideeën niet ziet zitten?
dat zie je toch het is niet de ideen die ik niet zie zitten. Het is de kortzichtigheid
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten