![]() |
|
Minder lekker vind ik het niet, en duur valt ook wel mee (als je de gezinsverpakkingen koopt, die pakjes met 3 stuks zijn inderdaad vrij prijzig).
Bovendien beschermt het tegen enge ziekten waarvan ik de namen niet kan spellen, zwangerschap en viezigheid. Nadeel vind ik alleen dat het 't liefdesspel onderbreekt, en dat je ze niet altijd voorhanden hebt.
||
Citaat:
ik vind het eigenlijk helemaal niet zo fel het 'liefdesspel' ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
ze zijn zoooo vervelend..
na een paar dagen samen in een tentjuh hebben we besloten mara te vertrouwen op mijn pil want dat was echt verrrot!!! en zonder is veel lekkerder, ontspanner en leuker ![]()
||
![]() |
Citaat:
het grootste nadeel is, vind ik, dat de spontaniteit van de seks verdwijnt. je kunt niet zomaar na wat knuffelen of stoeien spontaan gaan vrijen. nee, ik ben ontzettend blij met de pil. |
![]() |
|
Hmm heb het zelf ook niet zo op condooms.
Ik slik de pil en heb nog maar 1 sexpartner gehad en voor hem was het ook de eerste keer. Ik vin dhet maar zo'n onhandige dingen die de sfeer weer gelijk ff onderbreken ofzo.. en ik zelf ben er ook zo goed in om die dingen om te doen *not*.. maar bij een volgende partner ga ik het toch zeker wel met condoom doen.. maakt niet uit hoe duur maar ik heb gewoon geen zin om ziektes op te gaan lopen. Dan maar even een onderbreking ![]()
||
![]() |
Citaat:
had t niet bter kunnen zeggen |
![]() |
|
Ik slik zelf wel de pil, maar op de een of andere manier toch altijd bang dat ik m een keer vergeten ben ofzo.. dus ik vrij toch altijd liever met condoom, gewoon voor de zekerheid ofzo, niet dat ik bang ben om een ziekte op te lopen, maar eigenlijk puur voor de zwangerschap eigenlijk..
Het is misschien wat minder fijn met de seks, mjah.. (wel fijn vind ik trouwens dat je het sperma er niet uit voelt lopen als je condooms gebruikt.. dat vind ik altijd zo'n vervelend gevoel)
|
![]() |
maar ff on-topic:
zeker de eerste keren met iemand doe ik met condoom, met mijn laatste vriend wilden we het nogal logisch zonder doen, toen hebbe we ons gewoon laten testen om zeker van te zijn dat we lekker onze gang konden gaan ZONDER rubbers ![]()
|
condooms zijn kut
tenminste, bij mij oké, de seks is er niet minder lekker om maar ik kan vrijwel niet klaarkomen mèt condoom. en dan heb ik nog extra dunne. achja, tis niet t einde van de wereld liever niet klaarkomen dan soa's int rond verspreiden en ontvangen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
neuken met of zonder condoom, geen verschil...
Ik zie alleen maar voordelen: - Sperma wordt opgevangen; - Meisje heeft hierdoor minder last van 'druiper'; - Bedden blijven schoon; - Je wordt op je 20e geen "Papa"; - Kans op HIV/AIDS is veel kleiner; - Kans op Chlamidia is kleiner etc etc etc Damn |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is het echt nodig iemand zo af te kraken omdat je diens ideeën niet ziet zitten?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |