Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 15:39
Wietabixke
Wietabixke is offline
da je op sommige plaatsen ni mag roken ok(zoals restaurant) omdat er andre mensen zijn die het niet willen...maar als er bervoorbeeld zoals bij ons op school een rokersspeelplaats is...dan ga je dara toch ni staan als je het ni wil...pff wa wille ze dan alles verbiede!!!!

*boos*
Oud 11-06-2003, 15:47
mind
mind is offline
en dan nog zeggen dat we in een vrij land wonen ...(rook zelf niet btw)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 22:18
Fantôme
Fantôme is offline
ik weet niet of het daar in het zuiden ook zo is maar hier hebben ze (ook in restaurants) aparte rokers- en niet rokersplaatsen.
Oud 12-06-2003, 06:33
Isa
Isa is offline
Als er 1 plek is waar ik zeker vind dat het algeheel verboden moet worden zonder plek o te roken in de pauze dan is het wel school!

Waarom?
Omdat die kiddo's het stuk voor stuk doen uit stoerheid, terwijl volwassenen in restaurants toch ietsjepietsje verhevener redenen hebben.

Weg automaten, alles verbannen naar tabaksspeciaalzaken, alle accijns eraf, geen reclames meer, anti noch pro.
Doe alsof het iets leuks is voor oudere meneren van 65 die een sigaartje roken op zateragavond.
dat imago moet het weer terugkrijgen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:23
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
... schreef op 11-06-2003 @ 23:18:
ik weet niet of het daar in het zuiden ook zo is maar hier hebben ze (ook in restaurants) aparte rokers- en niet rokersplaatsen.

ja tuurlijk hebbe we da,maar ze willen het helemaal verbieden
Oud 12-06-2003, 15:28
Wietabixke
Wietabixke is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 12-06-2003 @ 07:33:
Als er 1 plek is waar ik zeker vind dat het algeheel verboden moet worden zonder plek o te roken in de pauze dan is het wel school!

Waarom?
Omdat die kiddo's het stuk voor stuk doen uit stoerheid, terwijl volwassenen in restaurants toch ietsjepietsje verhevener redenen hebben.

Weg automaten, alles verbannen naar tabaksspeciaalzaken, alle accijns eraf, geen reclames meer, anti noch pro.
Doe alsof het iets leuks is voor oudere meneren van 65 die een sigaartje roken op zateragavond.
dat imago moet het weer terugkrijgen.
jah van school heb je wel gelijk,maar niet iedereen magdaar zitten hoor!alleen de derde graad dat is 5de,6de en eventueel 7de jaar,die mensen zijn normaal zeker 16...maar volgens jouw moet je w8en tot je 65ste ...ga je ook tot je 65ste w8en om uit te gaan?
Oud 12-06-2003, 15:39
mind
mind is offline
nee, dat bedoelt hij volgens mij niet.
Hij bedoelt dat roken moet gezien worden als een bezigheidheid voor 65+ er's niet als iets dat jongeren stoer vinden...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 17:22
*gsusgirl*
*gsusgirl* is offline
heey peeps nietmeer normaal overal willen ze rookvrije zones ook bij ons op het werk!! ik vind dat een soort discriminatie en ik ben heus niet de enige die dat vind he of wel????
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 17:27
mind
mind is offline
Citaat:
*gsusgirl* schreef op 12-06-2003 @ 18:22:
heey peeps nietmeer normaal overal willen ze rookvrije zones ook bij ons op het werk!! ik vind dat een soort discriminatie en ik ben heus niet de enige die dat vind he of wel????
bekijk het eens van de andere kant, je kan ook niet rokers benadelen door wel te gaan roken...
rookvrije zones op het werk vind ik een goed idee...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 14:33
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Mooi toch, kan ik eindelijk ook eens uit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 14:36
*gsusgirl*
*gsusgirl* is offline
tja ieder zijn eigen mening he
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 14:37
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Wietabixke schreef op 12-06-2003 @ 16:28:
jah van school heb je wel gelijk,maar niet iedereen magdaar zitten hoor!
Bij mij op school mag wel gewoon iedereen van elke klas roken, daar wordt niet naar gekeken eigenlijk!
Reageren

Regels voor berichten