Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2003, 13:48
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
dag vriendjes en vriendinnetjes, Soulreaper heeft een nieuwe cd en zoals jullie wellicht weten zitten Johan Norrman en Tobias Kjellgren (ex-dissection) in die band. Hun debuut was al erg lekker maar deze cd knalt er nog ff een schepje bovenop. Een soort Morbid Angelized Dissection met een vleugje At The Gates en grunt, een krijs en hier en daar zelfs wat cleane zang. Voeg hierbij een retestrakke sound en we hebben te maken met weer eens wat anders dan al die us brutal doorhakbands. Voor liefhebbers van brute doch melodieuze herrie, zeker ff checken.
Oud 04-06-2003, 14:23
Verwijderd
Ik zal gehoorzamen, pater.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 14:42
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 04-06-2003 @ 14:48:
dag vriendjes en vriendinnetjes, Soulreaper heeft een nieuwe cd en zoals jullie wellicht weten zitten Johan Norrman en Tobias Kjellgren (ex-dissection) in die band. Hun debuut was al erg lekker maar deze cd knalt er nog ff een schepje bovenop. Een soort Morbid Angelized Dissection met een vleugje At The Gates en grunt, een krijs en hier en daar zelfs wat cleane zang. Voeg hierbij een retestrakke sound en we hebben te maken met weer eens wat anders dan al die us brutal doorhakbands. Voor liefhebbers van brute doch melodieuze herrie, zeker ff checken.

msn?
Oud 04-06-2003, 15:42
Skinless
Skinless is offline
ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 15:55
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ben al bezig.
Oud 05-06-2003, 09:38
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
*up*

dit is metal ja
Oud 05-06-2003, 11:49
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik vind het eigenlijk niet bijster origineel. Zal nog es luisteren.
Oud 05-06-2003, 13:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Mijn mening is nu 180 graden de andere kant op. Dit is een superplaat. Niet gruwelijk origineel, maar wel retestraks gespeeld!
Oud 05-06-2003, 13:22
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 05-06-2003 @ 14:20:
Mijn mening is nu 180 graden de andere kant op. Dit is een superplaat. Niet gruwelijk origineel, maar wel retestraks gespeeld!
idd, dat dacht ik ook. Lekkere riffs, goeie melodieen en eenderetestrak. En niet te amerikaans klinkend
Reageren

Regels voor berichten