Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah bedankt
![]() Maar nu krijg ik een tabel met allerlei bedragen waarvan ik niet weet of ze verplicht zijn en/of zin hebben: - Aanvullende Klasseverzekering - Wettelijke bijdragen - Aanvullende verzekeringen Want als ik dan alles optel kom ik bij CZ alsnog op rond de 40 euro per maand uit. Net als bij VGZ waar ik nu zit. Ook op de site: http://www.bbb-verzekeringen.nl/studentenverzekering/ Staat weer een andere prijs: Een studentenstandaardpakketpolis kost jou € 35,51 per maand(tarief 2003). Komt daar dan weer die wettelijke bijdrage nog bovenop ![]() Misschien dat ervaren mensen met de ziektefonds wat duidelijkheid kunnen scheppen? Laatst gewijzigd op 07-06-2003 om 19:18. |
![]() |
|
Even voor de duidelijkeheid:
Als je werkt, moet je in het ziekenfonds. Kosten minimaal € 27 per maand. Stop je met werken, moet je je particulier verzekeren. Daarvoor zijn zogenaamde studentenpolissen van rond de € 40 euro per maand. Verzeker je jezelf niet, moet je zogauw je weer een verzekering aangaat € 100 per onverzekerde maand boete betalen. Aanvullend verzekeren is leuk, maar je hebt er eigenlijk niets aan. Je bent voor heel veel dingen verzekerd die je nooit nodig zult hebben, alleen voor je tanden ben je iets beter verzekert. € 300,- 1-mailig per jaar geloof ik. Daar ga ik me niet aanvullend voor verzekeren iig. Mijn advies: bel even naar CZ, die zijn heel aardig niet duur en kunnen je alles vertellen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |