Advertentie | |
|
![]() |
|
punkbuster zorgt voor minder tot geen cheaters... dus ik ben superblij met punkbuster. er zijn wel een paar nadelen, bijvoorbeeld dat je r_rmse niet mag veranderen, waardoor het voor trage pc's niet te spelen is (met r_rmse maak je alles veel slechtere kwaliteit waardor slechte pc's ook fatsoenlijke fps kunnen halen).. en zo nog een paar kleine nadeeltjes.
Imho wegen die nadelen niet op tegen de voordelen, namelijk weinig tot geen cheaters en geen extreme cvar cheaters.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik speel vooral rtcw en ook daar zit punkbuster. Ik speel het online en doe ook mee in wars. En daar zitten de voordelen van pb. Anders kan je je instellingen zoveel veranderen en kan je zoveel voordelen krijgen (hoewel het voor beide kanten geld, maar de kan er meer voordeel uit krijgen dan de andere, door de bouw van de map). Nu zijn er beperkingen en daar ben ik alleen maar blij om!
|
![]() |
|
![]() |
IK krijg ook altijd die cd key geziek als ik op een server wil. Ik heb Q3 ook orgineel en ik snap niks van die error. Tijdens het spelen doet ie normaal. Alleen bij het connecten geeft ie die error.
|
Verwijderd
|
Nooit problemen mee gehad, hoor.
Trouwens, ik zou wel eens willen weten hoe men Punkbuster omzeild. Niet omdat ik 't dan zelf kan doen, maar meer omdat ik d'r vrij weinig van geloof. Wanneer je bijvoorbeeld een ontiegelijk strakke aim hebt, gaan frustraten je al snel een aimbot noemen, bijvoorbeeld. |
![]() |
|
Het is dat hij bij de pointrelease vroeg of ik het wilde installeren en ik wist dat het iets met cheats van doen had want verder heb ik eigenlijk van dat hele punkbuster niks gemerkt bij Q3.
|
Ik heb nergens problemen mee.
Dat je die boodschap krijgt "CLIENT UNKNOWN TO AUTH" kon je verhelpen door iets van strictauth op 0 te zetten, zoek maar eens met google. Verder is het wel heel makkelijk om dan maar aan te nemen dat dat door PunkBuster komt. PB is supergoed en veel meer online spellen zouden het moeten gebruiken, cheaten is superlame en zonder zoiets is het geen niet meer te spelen. Sommigen van jullie kennen Diablo 1 nog wel, nou dan weet je genoeg.
||
Citaat:
||
Citaat:
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |