Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 16:27
Purgatori
Purgatori is offline
Lo peeps,

Kbegin dees topic, omdat ik hier al een aantal mense ben tege gekome die PB nie zo erg vinde.. Ik vind PB dus zooooo sucky.. En ik ken genoeg mense die dat ook vinde.. Et lagt en warpt je, et is irritant met zen gezeik over keys en dan bedoel ik zelfs bij legaal gekochte games.. Want ik had (toen q3 uit kwam) een gecopyde versie (vrij lang) Maar ik wou online kunne, en heb em toen (as een van men enige games) gekocht.. Jaja, gekocht Nou toen PB bij q3 kwam, kreeg ik zelfs met men legale spel gezeik over men cd key.. En das nu nog.. Ask op een server kom met pb.. Kan ik wel gewoon spele (MET LAG EN WARP EN AL DAT SOORT TROEP) maar ask dan van de server af ga, en weer een andere server op wil (met of zonder PB) zeiktie over men cd key en dan moet ik q3key weer uit men baseq3 hale om et weer fatsoenlijk te krijge.. Gelukkig hebk da gezeik niej bij andere games.. Maar pb sux gewoon.. Daar ging et me om.. Wat vinde jullie ervan?

Greetz,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 16:29
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
lijkt me dat het aan jou pc/internetverbinding ligt ipv aan PB, aangezien bijna niemand er last van heeft. Ik ook niet, ik merk tijdens het spelen geen enkel verschil.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 16:30
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 03-06-2003 @ 17:29:
lijkt me dat het aan jou pc/internetverbinding ligt ipv aan PB, aangezien bijna niemand er last van heeft. Ik ook niet, ik merk tijdens het spelen geen enkel verschil.
Waarom zou et aan me pc ligge? En aan wat dan wel? Tis wel zeer toevallie dat ask een game speel zonder pb dat alles normaal is, en zodra ik op pb server kom alles gaar is.. Mijn pc? Dacht et niej..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:00
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik heb er ook nooit last van
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:08
Blizz
Blizz is offline
punkbuster zorgt voor minder tot geen cheaters... dus ik ben superblij met punkbuster. er zijn wel een paar nadelen, bijvoorbeeld dat je r_rmse niet mag veranderen, waardoor het voor trage pc's niet te spelen is (met r_rmse maak je alles veel slechtere kwaliteit waardor slechte pc's ook fatsoenlijke fps kunnen halen).. en zo nog een paar kleine nadeeltjes.
Imho wegen die nadelen niet op tegen de voordelen, namelijk weinig tot geen cheaters en geen extreme cvar cheaters.
Oud 03-06-2003, 17:22
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Blizz schreef op 03-06-2003 @ 18:08:
punkbuster zorgt voor minder tot geen cheaters... dus ik ben superblij met punkbuster. er zijn wel een paar nadelen, bijvoorbeeld dat je r_rmse niet mag veranderen, waardoor het voor trage pc's niet te spelen is (met r_rmse maak je alles veel slechtere kwaliteit waardor slechte pc's ook fatsoenlijke fps kunnen halen).. en zo nog een paar kleine nadeeltjes.
Imho wegen die nadelen niet op tegen de voordelen, namelijk weinig tot geen cheaters en geen extreme cvar cheaters.
Dat R_rmse of hoe je et noemt kan me nix schele, gewoon de lag en warp troep.. Heel irri.. En zo goed houd pb cheaterz niej tege.. As je beetje prof cheater heb komt die er zo doorheen.. Zoas ik dus al te vaak heb meejgemaakt.. En er zijn niet eens sow veel cheaterz meer tegewoordig.. Meestal zijn er genoeg admins aanwezig of kun je ff een admin roepe.. Tenminste, de servers waar ik kom..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:25
Verwijderd
Ik speel vooral rtcw en ook daar zit punkbuster. Ik speel het online en doe ook mee in wars. En daar zitten de voordelen van pb. Anders kan je je instellingen zoveel veranderen en kan je zoveel voordelen krijgen (hoewel het voor beide kanten geld, maar de kan er meer voordeel uit krijgen dan de andere, door de bouw van de map). Nu zijn er beperkingen en daar ben ik alleen maar blij om!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 17:37
THE S
THE S is offline
IK krijg ook altijd die cd key geziek als ik op een server wil. Ik heb Q3 ook orgineel en ik snap niks van die error. Tijdens het spelen doet ie normaal. Alleen bij het connecten geeft ie die error.
Oud 04-06-2003, 00:48
Verwijderd
Nooit problemen mee gehad, hoor.

Trouwens, ik zou wel eens willen weten hoe men Punkbuster omzeild. Niet omdat ik 't dan zelf kan doen, maar meer omdat ik d'r vrij weinig van geloof.

Wanneer je bijvoorbeeld een ontiegelijk strakke aim hebt, gaan frustraten je al snel een aimbot noemen, bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 08:29
X-File
X-File is offline
Vreselijk is dat. Dat zijn van die n00bs die denken dat ze goed zijn, en als ze worden afgeklopt dan ineens ligt het niet aan hen, maar is degene waardoor ze worden gekilled bezig met cheats. Get a life!
Oud 04-06-2003, 09:51
MazeMouse
MazeMouse is offline
Het is dat hij bij de pointrelease vroeg of ik het wilde installeren en ik wist dat het iets met cheats van doen had want verder heb ik eigenlijk van dat hele punkbuster niks gemerkt bij Q3.
Oud 04-06-2003, 10:24
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik heb nergens problemen mee.

Dat je die boodschap krijgt "CLIENT UNKNOWN TO AUTH" kon je verhelpen door iets van strictauth op 0 te zetten, zoek maar eens met google. Verder is het wel heel makkelijk om dan maar aan te nemen dat dat door PunkBuster komt.

PB is supergoed en veel meer online spellen zouden het moeten gebruiken, cheaten is superlame en zonder zoiets is het geen niet meer te spelen. Sommigen van jullie kennen Diablo 1 nog wel, nou dan weet je genoeg.
Oud 04-06-2003, 11:19
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 04-06-2003 @ 11:24:

Dat je die boodschap krijgt "CLIENT UNKNOWN TO AUTH" kon je verhelpen door iets van strictauth op 0 te zetten, zoek maar eens met google. Verder is het wel heel makkelijk om dan maar aan te nemen dat dat door PunkBuster komt.

PB is supergoed en veel meer online spellen zouden het moeten gebruiken, cheaten is superlame en zonder zoiets is het geen niet meer te spelen. Sommigen van jullie kennen Diablo 1 nog wel, nou dan weet je genoeg.
En het huidige verhaal bij Diablo2 wel eens bekeken?
Oud 04-06-2003, 20:57
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 04-06-2003 @ 11:24:

Maar vaak heb ik het probleem dat pb zich eigen niet kan updaten. Das behoorlijk vervelend want je moet dan weer een paar files downloaden van de website. Maar verder is pb een goed progje om cheaters tegen te gaan.
Oud 04-06-2003, 22:13
Mark
Mark is offline
Quake3 is door PunkBuster the cleanest game on earth geworden.
Oud 04-06-2003, 22:18
eXcess
eXcess is offline
met sof 2 werd ik nog wel eens geregeld uitgekicked.. en dat terwijl ik niet cheat
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 07:17
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
THE S schreef op 03-06-2003 @ 18:37:
IK krijg ook altijd die cd key geziek als ik op een server wil. Ik heb Q3 ook orgineel en ik snap niks van die error. Tijdens het spelen doet ie normaal. Alleen bij het connecten geeft ie die error.
Wat voor error is dat dan precies? Errors geeft hij niet bij mij, alleen zeurtie ask weer op een andere server wil...

Citaat:
Dobermann schreef op 04-06-2003 @ 01:48:
Nooit problemen mee gehad, hoor.

Trouwens, ik zou wel eens willen weten hoe men Punkbuster omzeild. Niet omdat ik 't dan zelf kan doen, maar meer omdat ik d'r vrij weinig van geloof.

Wanneer je bijvoorbeeld een ontiegelijk strakke aim hebt, gaan frustraten je al snel een aimbot noemen, bijvoorbeeld.
Ik zou owk niej wete hoe ze et omzeile, en idd zien meeste gamerz et meteen, maar der zijn ook genoeg die et zo instelle dat et amper geloofwaardig is dat die gene cheat en moette er echt een stuk of 5 a 10 goed naar gaan kijke.. Dat heb ik wellis meejgemaakt, niemand wist et zeker.. Alle zate te twijfelen, maar op gegeve moment maakte die een foutje.. En toen wiste we et ammel..

Citaat:
Hellracer schreef op 04-06-2003 @ 21:57:
Maar vaak heb ik het probleem dat pb zich eigen niet kan updaten. Das behoorlijk vervelend want je moet dan weer een paar files downloaden van de website. Maar verder is pb een goed progje om cheaters tegen te gaan.
Dat hebk ook altyd, maar nu zit ik dus met nog een andere probleem.. Want nu staat dat unable en disable niet meer in game derbij.. Dus men PB is altyd disabled.. Niet dat ik zo vaak op een server MET PB kom.. Maar af en toe is da toch lastig, weet iemand hoe ik dit anderz kan instelle? Pointrelease herinstalle werkt niej, en q3 herinstalle ook niet.. Help..

Citaat:
snowboarder schreef op 04-06-2003 @ 23:13:
Quake3 is door PunkBuster the cleanest game on earth geworden.
Maybe, ik kom toch af en toe nog wel van die l33m noobs tege hoor..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten